Ik ben nu pas terug, en ik heb al besproken met haas in dm hoor?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef maartend het volgende:
[..]
Vanwege je manier van antwoorden plots. Doet iets in mijn onderbuik roeren en daar moet (gezien mijn werk) altijd aandacht aan besteden en extra allert zijn.
Ik verkoop hem aan een musueum, die kan het natuurlijk aan jan geven..quote:Op woensdag 26 september 2012 20:57 schreef IJsblock het volgende:
Goed gedaan OmgevallenFlat, ik heb nog wat info ingewonnen bij Jan Janssen, die tipte me over dit topic, je hebt een zeer zeldzame fiets, zie dit als een absoluut goede investering en laat je niet naaien!
Het is dat ik al een nieuwe atb heb gekocht, anders zou ik zeker wel een bod hebben uitgebracht.
alleen door deze topicreeks is de fiets al minstens 35 waardquote:Op woensdag 26 september 2012 21:14 schreef Pharkus het volgende:
Mijn bod van 30 euro staat ook nog steeds hoor....
Dan maar hopen als die echt is, anders is eht slechte reclamequote:Op woensdag 26 september 2012 21:15 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Weet wel van mijn vader dat het AD al gebeld had.
je dacht toch niet dat dit een troll topic is?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:11 schreef vriendelijkevriend het volgende:
![]()
En er werkt natuurlijk nog echt een Martin ook, bij het Wielermuseum
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:50 schreef Wielermuseum_Roeselare het volgende:
Goedenavond wederom. Vandaag heeft onze staf uitgebreid gesproken over deze fiets. Wij zijn ervan overtuigd dat het voor ons de investering in tijd waard is om hem aan een nadere inspectie te onderwerpen. Zondag 30 september aanstaande zijn wij in de gelegenenheid hem te komen aanschouwen. Schikt dat?
Wellicht komen er de komende dagen nog wat vragen naar boven. Wij zullen deze hier dan stellen. Aangezien we er van overtuigd zijn dat deze fiets in onze collectie thuishoort na gebleken echtheid, gaan wij er van uit dat wij hier als "preferred partner" worden behandeld.
Onze prijs die we ervoor gaan betalen zal genereus zijn. Dientengevolge rekenen wij er op dat wij door de aanbieder overeenkomstig worden behandeld en wij als eerste in de gelegenheid worden gesteld om aan te kopen.
Mvg.
Martin
-collectiebeheerder Wielermuseum Roeselare-
Ik geloof hier dus echt helemaal niks van hèquote:Op woensdag 26 september 2012 23:35 schreef T.Ameye het volgende:
Een goedenavond beste mensen,
Ik, als waarnemend diensthoofd van Wiemu ookwel Wielermuseum Roeselare kan voor u alle twijfel wegenemen. De heer Martin Coussement handelt in deze zaak vanuit de naam van het wielermuseum.
Hierbij verzoek ik dan ook om uw communicatie over dit wielrenjuweel via Martin te laten lopen.
Groet,
Thomas Ameye
Mocht u vragen andere vragen hebben kunt u contact opnemen via onze website onder het segment Praktische info
Zoals je weet is Olympion eerder. einde discussie.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:50 schreef Wielermuseum_Roeselare het volgende:
Goedenavond wederom. Vandaag heeft onze staf uitgebreid gesproken over deze fiets. Wij zijn ervan overtuigd dat het voor ons de investering in tijd waard is om hem aan een nadere inspectie te onderwerpen. Zondag 30 september aanstaande zijn wij in de gelegenenheid hem te komen aanschouwen. Schikt dat?
Wellicht komen er de komende dagen nog wat vragen naar boven. Wij zullen deze hier dan stellen. Aangezien we er van overtuigd zijn dat deze fiets in onze collectie thuishoort na gebleken echtheid, gaan wij er van uit dat wij hier als "preferred partner" worden behandeld.
Onze prijs die we ervoor gaan betalen zal genereus zijn. Dientengevolge rekenen wij er op dat wij door de aanbieder overeenkomstig worden behandeld en wij als eerste in de gelegenheid worden gesteld om aan te kopen.
Mvg.
Martin
-collectiebeheerder Wielermuseum Roeselare-
deze manquote:Op donderdag 27 september 2012 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoop dat TS ook aan het nationaal-historisch belang denkt in deze. Het zou toch zonde zijn als dit pareltje van de vaderlandse sportgeschiedenis in handen kwam van de Belgen. Je kan er wel zeker van zijn dat in Roeselare deze fiets maar wat zal aanmodderen in de marge, zetten ze het ergens bij een toilet ofzo. In Olympion kan dit echt een publiekstrekker worden.
Het mooiste is, TS is de enige die hier aan het trollen is.quote:Op donderdag 27 september 2012 02:25 schreef Barbewire het volgende:
Domme mensen next level trollen. Heerlijk topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |