abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117280692
Hallo allemaal,

Ik ben hard opzoek naar eventuele optie omtrent werken en leren in de ICT!

Is het mogelijk om met een bedrijf in onderhandeling te gaan om een studie volledig vergoed te krijgen of misschien wel eventuele interne studies op het gebied van Internet marketing, maar dat daar ook zeker een webdesign kant bij getrokken kan worden?

Wie heeft hier eventueel enig ervaring mee en kan mij wat advies hier over geven..

Ben woonachtig in west Noord-brabant
  woensdag 26 september 2012 @ 18:19:06 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117281334
Bij mijn weten zijn er geen bedrijven die zo'n studie volledig vergoeden, en al deden ze dat wel voor jou, dan zouden andere stagelopers dat natuurlijk ook willen :).
Welke opleidingen heb je al gedaan?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_117281558
Commerciële economie heb ik beëindigt, maar mijn affiniteit heeft altijd al gelegen bij ICT en vooral het marketingsproces achter het internet. Vandaar mijn open vraagstelling of het wel mogelijk is om hier ook een eventuele studie intern in het bedrijf voor te volgen!

Van weten en lezen zijn er wel bedrijven die intern opleidingen aanbieden, als voorbeeld call2

Wie weet zijn er ook nog andere bedrijven die dit concept ook mogelijk maken, hopelijk kunnen mede mensen mij hier meer over vertellen!
  woensdag 26 september 2012 @ 18:28:52 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117281667
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:25 schreef Mrcash het volgende:
Commerciële economie heb ik beëindigt, maar mijn affiniteit heeft altijd al gelegen bij ICT en vooral het marketingsproces achter het internet. Vandaar mijn open vraagstelling of het wel mogelijk is om hier ook een eventuele studie intern in het bedrijf voor te volgen!

Van weten en lezen zijn er wel bedrijven die intern opleidingen aanbieden, als voorbeeld call2

Wie weet zijn er ook nog andere bedrijven die dit concept ook mogelijk maken, hopelijk kunnen mede mensen mij hier meer over vertellen!
Als je aantoonbare ervaring daarin hebt kun je het eens proberen bij Yonego, zit gewoon in Breda dus bij jou in de buurt. Zij zijn 1 van de grootste internetmarketingbedrijven van Nederland.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_117281874
Ik ben 4 jaar geleden ook met niets bij een bedrijf begonnen en mijn werkgever heeft ook mijn opleiding vergoed. Dus die werkgevers bestaan zeker wel, echter moet je wel een ontzettende goede motivatie hebben.
Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
pi_117291496
Het helpt natuurlijk als jij je Adwords en Analytics certificaten gaat halen. Studiemateriaal is gratis te downloaden van Google en het examen kost iets van 50 euro als ik mij niet vergis. 100 euro zelf investeren en dan aankaarten dat je dus heel serieus bent. Als je weet hoe die tools werken ben je al een heel eind.
pi_117292167
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:40 schreef Audreyoot het volgende:
Het helpt natuurlijk als jij je Adwords en Analytics certificaten gaat halen. Studiemateriaal is gratis te downloaden van Google en het examen kost iets van 50 euro als ik mij niet vergis. 100 euro zelf investeren en dan aankaarten dat je dus heel serieus bent. Als je weet hoe die tools werken ben je al een heel eind.
Dit.. een weekendje de stof bekijken en experimenteren binnen je eigen portfolio en je komt al een heel eind.. Maakt je propositie en stuk interessanter..

Daarnaast is SEO nou alles behalve een exacte wetenschap en dermate aan wijzigingen onderheven dat kennis up to date houden belangrijker is dan een cursus/opleiding volgen
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')