Als je aantoonbare ervaring daarin hebt kun je het eens proberen bij Yonego, zit gewoon in Breda dus bij jou in de buurt. Zij zijn 1 van de grootste internetmarketingbedrijven van Nederland.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:25 schreef Mrcash het volgende:
Commerciële economie heb ik beëindigt, maar mijn affiniteit heeft altijd al gelegen bij ICT en vooral het marketingsproces achter het internet. Vandaar mijn open vraagstelling of het wel mogelijk is om hier ook een eventuele studie intern in het bedrijf voor te volgen!
Van weten en lezen zijn er wel bedrijven die intern opleidingen aanbieden, als voorbeeld call2
Wie weet zijn er ook nog andere bedrijven die dit concept ook mogelijk maken, hopelijk kunnen mede mensen mij hier meer over vertellen!
Dit.. een weekendje de stof bekijken en experimenteren binnen je eigen portfolio en je komt al een heel eind.. Maakt je propositie en stuk interessanter..quote:Op woensdag 26 september 2012 21:40 schreef Audreyoot het volgende:
Het helpt natuurlijk als jij je Adwords en Analytics certificaten gaat halen. Studiemateriaal is gratis te downloaden van Google en het examen kost iets van 50 euro als ik mij niet vergis. 100 euro zelf investeren en dan aankaarten dat je dus heel serieus bent. Als je weet hoe die tools werken ben je al een heel eind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |