SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)![]()
Nederland. Sneijder CM rest mlsquote:Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef Rijst het volgende:
Met welk land zal ik dit team mixen?
[ afbeelding ]
Ben je af gestapt van 352?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Timboektoequote:Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Burkina Fasoquote:Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Italie en Braziliequote:Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Jij leest mijn gedachten haha. Was net een team aan het maken, had daar in staan Djourou Kaboul en Koscielny, Sessegnon en sandroquote:Op woensdag 26 september 2012 17:22 schreef Thorb het volgende:
Diaby en Sandro CDM, CB kan je kiezen uit Luiz, Djourou, Koscielny en Kaboul. Cam Sessegnon
Haha nee hij leest geen gedachten haha het is gewoon onorigineel hahaquote:Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij leest mijn gedachten haha. Was net een team aan het maken, had daar in staan Djourou Kaboul en Koscielny, Sessegnon en sandro
Haha jij bent grappig hahaquote:Op woensdag 26 september 2012 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha nee hij leest geen gedachten haha het is gewoon onorigineel haha
Daar heb je wel kans van ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:24 schreef Toefjes het volgende:
Dit gaat erg hard. Zie nu pas dat we alweer de 100 voorbij zijn. Is dit nu het best lopende topic op fok?
Lees je alles? Ik skip het meestequote:Op woensdag 26 september 2012 17:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
Als ik even een vid kijk van Airjapes dan heb ik meteen 40 posts gemist.
dagje naar school --> 3 topics er doorheen.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
Als ik even een vid kijk van Airjapes dan heb ik meteen 40 posts gemist.
Nah, de topics die ik mis lees ik niet terug.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lees je alles? Ik skip het meeste
Ik lees als ik inlog de laatste 2 pagina's wat er gepost is, de rest is niet te doenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lees je alles? Ik skip het meeste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |