Oh, whehe, okquote:
Niksquote:Op woensdag 26 september 2012 17:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar wat is daar voor hem dan leuk aan? Of is dat alleen leuk voor degene die het doet?
EN DAN BRULGELUIDEN!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
De penis moet slap tot halfslap zijn. De man moet op zijn rug liggen. Je pakt hem bij het velletje tussen de ballen en de schacht zodat de penis iets wordt opgetild. Vervolgens wiebel je het velletje heen en weer en de dino komt tot leven!
Ja maar dat is het belangrijkste en skjoe slaat hem steeds overquote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, die snapte ik dan weer wel
Daarom staat ie ook in de TTquote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dat is het belangrijkste en skjoe slaat hem steeds over
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan lach je je een ongeluk, en dan blijft ie slap want hij voelt zich genaaid?
En dan keiharde seks om het goed te makenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan lach je je een ongeluk, en dan blijft ie slap want hij voelt zich genaaid?
SORRY HOORquote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dat is het belangrijkste en skjoe slaat hem steeds over
Dat doe je na de gezelligheden lijkt me, dan ligt hij toch al te pittenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
en dan blijft ie langer slapquote:Op woensdag 26 september 2012 17:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat doe je na de gezelligheden lijkt me, dan ligt hij toch al te pitten
Flim het dan gelijk, dan hebben we een instructievideoquote:Op woensdag 26 september 2012 17:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou ik zal het vrijdag eens proberen
Ja maar ik ookquote:Op woensdag 26 september 2012 17:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat doe je na de gezelligheden lijkt me, dan ligt hij toch al te pitten
Hangt er vanaf of je sliktquote:Op woensdag 26 september 2012 17:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als je gepijpt hebt valt het mee.
Dat navocht plakt ook hoor!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als je gepijpt hebt valt het mee.
NEUHJquote:Op woensdag 26 september 2012 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Flim het dan gelijk, dan hebben we een instructievideo
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zo googelen op penis dino (omdat het kan), krijg ik dit![]()
![]()
Als je niet slikt spuug je het dan over hem heen?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je slikt
Is dat dat bittere nasmaakje?quote:
Ja, dat!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als je niet slikt spuug je het dan over hem heen?
[..]
Is dat dat bittere nasmaakje?
Hier ook hoor, ik ben net een vent, ik slaap meestal eerder als hijquote:Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ok, meestal dat nog net wel, maar daarna is het wel zo'n beetje klaar..
Ik ookquote:Op woensdag 26 september 2012 17:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hier ook hoor, ik ben net een vent, ik slaap meestal eerder als hij
Ook sltijd een beetje beschamend dat hij meestal degene is die klaagt over te weinig voorspelquote:
De lekkerste peuk. De peuk der peuken. De afterbeukpeuk. Helaas ben ik gestopt met rokenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik niet, ik moet na de seks roken piesen poetsen rennen dit dat alles
Poetsen en rennen?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik niet, ik moet na de seks roken piesen poetsen rennen dit dat alles
Nooit wat om gegevenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:27 schreef Beije het volgende:
[..]
De lekkerste peuk. De peuk der peuken. De afterbeukpeuk. Helaas ben ik gestopt met roken
Die van mij wist het ook niet toen ik het er net over hadquote:Op woensdag 26 september 2012 17:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik was het vergeten en hij herinnert me er net aan OMG
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ook sltijd een beetje beschamend dat hij meestal degene is die klaagt over te weinig voorspel![]()
Hehehe. Shame on him. Maar hij geeft er soberso minder om toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Die van mij wist het ook niet toen ik het er net over had.
Ik zag SQ al helemaal met mop en emmer en peuk in dun bek naar de keuken rennen na de sex, vond het al zo'n apart beeldquote:Op woensdag 26 september 2012 17:28 schreef Beije het volgende:
[..]
Rennen na de plee om zijn meuk weer te lozen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]piemels zijn voor te lachen. Ik doe wel eens dinosaurus bij
dan pak je zo dat stuk vel voor z'n ballen en als je dat omhoog doet krijg je zo'n dinosaurus met die hoge bolle rug. hihihihihihihihihi.
[..].
condoomsquote:Op woensdag 26 september 2012 17:28 schreef Beije het volgende:
[..]
Rennen na de plee om zijn meuk weer te lozen
Joh de mijne onthoudt het ook alleen maar door z'n bindingsangstquote:Op woensdag 26 september 2012 17:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Die van mij wist het ook niet toen ik het er net over had.
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
De oorspronkelijke dino
[..]
Oh, het boeit me ook niet zoveel hoor. Hij houdt er niet minder van me van hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Joh de mijne onthoudt het ook alleen maar door z'n bindingsangst
Dan ruiken je handen nog 2 dagen naar rubberquote:
zou ik ook doen als mijn vriendin aids hadquote:Op woensdag 26 september 2012 17:29 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend staat altijd binnen 2 tellen na de seks onder de douche.
Ik zou dan weer niet direct na de sex naar buiten willen of zoquote:Op woensdag 26 september 2012 17:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die van mij gaat altijd roken erna, op het balkon () en dat vind ik zo ongezellig, dus dan ga ik mee. En als we weer in bed liggen dan ben ik klaarwakker en blijf ik doorlullen. Gister had hij nog maar 1 peuk dus ging hij niet roken, en dan ben ik meestal de eerste die slaapt
Oh, als ik geen zin heb dan blijf ik gewoon liggen. Meestal is hij dan binnen 2 minuten weer binnenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou dan weer niet direct na de sex naar buiten willen of zo
Der was toch eens zo'n Afrikaanse missionaris die dat es zeiquote:Op woensdag 26 september 2012 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou ik ook doen als mijn vriendin aids had
Lolwatquote:Op woensdag 26 september 2012 17:41 schreef Mss het volgende:
Fuuuuu, de collegekaartpasfoto die ik wil uploaden heeft een te kleine bestandsgrootte.
Door ritalin?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:13 schreef Mss het volgende:
Ik voel me een beetje alsof ik onder water zit ofzo, of in bubblewrap.
Jaquote:Op woensdag 26 september 2012 18:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Door ritalin?
Ik zag eerst zo te kijken van: WAAR DE FUCK HEB JIJ HET OVER .............oh wait
ik loldequote:Op woensdag 26 september 2012 19:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zou niet meer gaan. Straks kom je te laat binnen en dan kijkt iedereen naar je!.
Ik zit ook alweer aan de chips en chocolaquote:Op woensdag 26 september 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Bleiblei die een pak milka cakejes leegvreet meteen na het eten
kom maar door!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:39 schreef Dwyn het volgende:
Per ongeluk tettenfoto's van jezelf maken met de zelftimer
This thread is worthless without picsquote:Op woensdag 26 september 2012 19:39 schreef Dwyn het volgende:
Per ongeluk tettenfoto's van jezelf maken met de zelftimer
jij weegt ook maar 80 gramquote:Op woensdag 26 september 2012 19:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zit ook alweer aan de chips en chocola
Net risotto en zalm opomnomnom risotto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
De Jas![]()
Was 150 euronu met prijzencircuskorting en AL mijn airmiles 87 euro.
Met extra gratisch per ongeluk tettenfoto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Knoei
Ja, ik heb vandaag gewerkt en morgen moet ik ook. Daarna één HELE dag vrij dus dan weer nagels lakkenquote:
Hele mooie jas Dwynquote:Op woensdag 26 september 2012 19:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, hij is een wat meer teal dan groen. Er was een bosgroene maar bosgroen...
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:47 schreef Mss het volgende:
Oh wauw Dwyn, wat een mooie jas en wat staat hij goed!!! Veel beter dan die andere.
Thanks maisjesquote:
Mhehe laat mij denken aan de drie dwaze dagen bij de bijenkorfquote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef Dwyn het volgende:
Maar serieus wat een kippenhok in de V&D zeg. Alle kassa's open en overal twee mensen achter. Pff!
Ja dat geloof ik wel. Ik denk de meisjes waar ik bij aan de kassa stond er ook nog niet zo lang werkten. Ze hadden de instructiesbriefjes voor de airmiles enzo nog achter zich liggen en die gebruikten ze ook omdat ik airmiles wilde inleveren op een product waar al korting op zat. Maar het ging vlot dus geen klachtenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhehe laat mij denken aan de drie dwaze dagen bij de bijenkorfHadden we studentuitzendkrachten die moesten helpen met inpakken. Dus ook servies en alles waar je allemaal blaadjes overal tussen moet leggen etc.
Een jongen stopte na een half uur omdat hij het niet meer aankon
Zeker in Amsterdamquote:Op woensdag 26 september 2012 19:54 schreef Mss het volgende:
Ik word ook constant gebeld of ik wil werken op de bijenkorf dwaze dagen. How about no.
quote:
Ik hoop ook dat ik nooit meer een Koninginnedag hoef te werken.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:54 schreef Mss het volgende:
Ik word ook constant gebeld of ik wil werken op de bijenkorf dwaze dagen. How about no.
Ja, maar na een half uurtjequote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel. Ik denk de meisjes waar ik bij aan de kassa stond er ook nog niet zo lang werkten. Ze hadden de instructiesbriefjes voor de airmiles enzo nog achter zich liggen en die gebruikten ze ook omdat ik airmiles wilde inleveren op een product waar al korting op zat. Maar het ging vlot dus geen klachten![]()
Maar jeetje, ik kan me er iets bij voorstellen dat hij ging stoppen.
Het was hier ook al meteen superdruk.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, maar na een half uurtjeHad niet eens alles uitgelegd
Zeker vlak voor sluitingstijd ook?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:59 schreef Mss het volgende:
De dag van kerstavond was bij de Blokker ook altijd zo leuk.
Die 10 minuten na sluitingstijd aan komen haasten. Servetten oid nodig hebben en mij de hel in wensen omdat ze niet meer binnen komen en ze dus een verpeste kerst hebben. Goeden kerstgedachte wegquote:Op woensdag 26 september 2012 20:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zeker vlak voor sluitingstijd ook?
'Ja, maar ik moet nog één dingetje halen!!!!'
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Die 10 minuten na sluitingstijd aan komen haasten. Servetten oid nodig hebben en mij de hel in wensen omdat ze niet meer binnen komen en ze dus een verpeste kerst hebben. Goeden kerstgedachte weg.
Thanksquote:Op woensdag 26 september 2012 20:08 schreef Incantrix het volgende:
Wat een supergode jas Dwyn! Ur so pretty
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Die 10 minuten na sluitingstijd aan komen haasten. Servetten oid nodig hebben en mij de hel in wensen omdat ze niet meer binnen komen en ze dus een verpeste kerst hebben. Goeden kerstgedachte weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
FUCKING HELL DWYN!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet gezien maar:quote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef Dwyn het volgende:
Hebben jullie trouwens het eerste shoplog filmpje van schoonheidsglans gezien? Weer over die hamster.
Ja!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef Dwyn het volgende:
Hebben jullie trouwens het eerste shoplog filmpje van schoonheidsglans gezien? Weer over die hamster.
Dat beest is toch al twee weken dood ofzo?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja!ik zat echt te lolleren erom
VAN PATRICK DE STER JONGEUHquote:Op woensdag 26 september 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Shoplog gaat over "fashion" schrijft ze (ik haat filmpjes, zeker door die stemmen van al die wijven, dus dus kijk ik vrijwel nooit), maar wat voor shirt heeft dat wijf aan????
Ja en de helft van wat ze heeft gekocht is joggingbroeken en vesten?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Shoplog gaat over "fashion" schrijft ze (ik haat filmpjes, zeker door die stemmen van al die wijven, dus dus kijk ik vrijwel nooit), maar wat voor shirt heeft dat wijf aan????
Ja, ik ,lollerde en deed (echt waar!!) zo:quote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef Dwyn het volgende:
Ja ik heb ook regelmatigquote:Op woensdag 26 september 2012 20:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ,lollerde en deed (echt waar!!) zo:
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
VAN PATRICK DE STER JONGEUH
ik mis altijd dequote:Op woensdag 26 september 2012 20:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja ik heb ook regelmatigmomenten en dan denk ik altijd aan fok
Ja dat heb ik ook!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik mis altijd desmiley op mijn whatsapp (in het echt probeer ik 'm altijd zelf met mijn gezicht na te maken maar lukt me niet zo goed
)
Sterkte!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Godver, dankzij bootieglans weet ik wel dat de Rituals geuren vet afgeprijsd zijn en die zijn erg lekker...
Laat ik nou nét aan de telefoon afgesproken hebben dat ik morgen naar een V&D ga
Gaat goed komen, eerder moeilijk om een keuze te maken (als ze ze nog hebben hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 20:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Sterkte!![]()
Ik wilde eigenlijk nog kijken of ze dat parfum van Lady Gaga al hadden maar er kwam meteen een verkoopster op me af gestoven toen ik één stap in de ICI in de V&D zette.
Alledrie kopenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gaat goed komen, eerder moeilijk om een keuze te maken (als ze ze nog hebben hoor), want vorige keer toen ik in de V&D was vond ik er geloof ik 3 echt heel lekker.
zou best eens kunnen gebeurenquote:
Inderdaad, dat klopt gewoon helemaalquote:Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
En echt... die parfumerie wijven zijn ķf niet te vinden, ķf vet opdringerig, maar wat ze allemaal gemeen hebben is dat ze geen verstand van zaken lijken te hebben (of het zeer beroerd over kunnen brengen op klanten natuurlijk, dat kan ook )
Jepquote:Op woensdag 26 september 2012 20:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja ik heb ook regelmatigmomenten en dan denk ik altijd aan fok
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dwyn wat een geile jas! Sowieso tealmaar ook de pasvorm en al
Ja preciesquote:Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
En echt... die parfumerie wijven zijn ķf niet te vinden, ķf vet opdringerig, maar wat ze allemaal gemeen hebben is dat ze geen verstand van zaken lijken te hebben (of het zeer beroerd over kunnen brengen op klanten natuurlijk, dat kan ook )
Wanneer gaat de date plaatsvinden?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi Lin!
Dit is wennen. Een blind date die echt helemaal buiten mij om geregeld wordt. Ik weet ook niks, behalve dat het een hij is.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Da's toch genoeg info
Is het niks geworden met die festivaldude?
Dat is nog onduidelijk. Ik kreeg via de tussenpersoon te horen dat hij volgende week donderdag en de week daarna op vrijdag kan. Maar ik heb echt nét iets afgesproken voor donderdag, en die vrijdag ben ik bij Inca.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wanneer gaat de date plaatsvinden?
nee da's waar... wel balen als jij 'm wel leuk vond.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Blijkbaar, want meer krijg ik er vooralsnog niet uit.
Nee, hij was niet zo enthousiast zei hij, dus ja, dan houdt het op.
dezelfde smaak, we hebben hetquote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zal iets verklappen...
Ik heb dezelfde jas als SQ gekocht
De koningsblauwe, gave kleur is dat!![]()
Leuk als herfstjas, als winterjas wel wat koud. Maar gelukkig had ik alleen een dun zomerjasje en een dikke winterjas, dus komt dit mooi uit, zeker omdat ik meer kleur moet dragen![]()
Ja, nouja, we hadden ook wel veel dingen waar uiteindelijk discussie over was gekomen. Dus is misschien ook wel beter zo. En nu dus een blind date, schijnbaar.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee da's waar... wel balen als jij 'm wel leuk vond.
Heb jij geen studenten-huis-pand-gang feesten trouwens?
Beetje drank erin, iedereen beetje losser, meer kans om leuke venten te scoren
citroensap?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:46 schreef Mss het volgende:
Mehh, ik ben oude foto's van mezelf terug aan het kijken. Ben tot de conclusie gekomen dat lichter haar me toch een stuk leuker staat. Maarja hoe (hehehehe) mijn haar lichter te krijgen zonder het echt te verven? Daar is mijn haar zo stuk van gegaan...
Yep, ik denk het ookquote:Op woensdag 26 september 2012 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dezelfde smaak, we hebben het
Behalve qua schoenen
don't do itquote:Op woensdag 26 september 2012 21:46 schreef Mss het volgende:
Mehh, ik ben oude foto's van mezelf terug aan het kijken. Ben tot de conclusie gekomen dat lichter haar me toch een stuk leuker staat. Maarja hoe (hehehehe) mijn haar lichter te krijgen zonder het echt te verven? Daar is mijn haar zo stuk van gegaan...
leuk!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, nouja, we hadden ook wel veel dingen waar uiteindelijk discussie over was gekomen. Dus is misschien ook wel beter zo. En nu dus een blind date, schijnbaar.
Nou, toevallig heb ik net een uitnodiging voor een huisfeest op 5 oktober binnen! Van een jongen waar ik ben blijven slapen op de dag dat ik hem ontmoette.
Ik zie er frisser uit met lichter haarquote:Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
don't do itje haar nu is echt mooi en verven verneukt het!
![]()
En lichter zonder te verven gaat je niet lukken. Citroensap en zulks is ook tering slecht voor je haar.
quote:
Uilen hoe waar wat kopenkopenkopen jaaaaaaa???quote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, ik denk het ook
Ik zat terug te lezen zaterdag en toen heb ik heel snel op KAUFEN geklikt
Met nog die 3 uilen uit de folder erbij, die vond ik ook tof
Goeden!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Scheelt ook zo een paar bmi punten
nee joh, dat zit in je hoofd!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zie er frisser uit met lichter haar.
Thanksquote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dwyn! Wat een ontzettend leuke jas.
je hoeft niet meteen keihard neukend door het huis heen te gaan hequote:Op woensdag 26 september 2012 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Al moet ik niet meer blijven slapen bij die jongen, want hij is op zoek naar alles behalve een relatie. En dat is dus precies wat ik wel wil.
V&D folderquote:Op woensdag 26 september 2012 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Uilen hoe waar wat kopenkopenkopen jaaaaaaa???
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hoeft niet meteen keihard neukend door het huis heen te gaan he
Misschien heeft hij leuke vrienden die wel een relatie willen
tip: vertel zulke dingen niet op je eerste datequote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en had zo'n geweldig moment op het station vandaag. Liep achter een stel, waarvan hun zoontje van anderhalf ā 2 bij papa op de nek zat. Toen hij omkeek lachte ik naar hem, gekke bekken trekken enzo. Hij lachen! Toen bleef hij steeds omkijken, en steeds harder lachen. Ook echt korte schaterlachjes enzo.
En toen moest ik links terwijl zij rechtdoor liepen, en zolang als ik hem nog kon zien was hij zo 'zoekend' aan het omkijken. Zooooo lief.
dat had ik gistermiddag in de supermarkt hier, ventje was cute en de vader ookquote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en had zo'n geweldig moment op het station vandaag. Liep achter een stel, waarvan hun zoontje van anderhalf ā 2 bij papa op de nek zat. Toen hij omkeek lachte ik naar hem, gekke bekken trekken enzo. Hij lachen! Toen bleef hij steeds omkijken, en steeds harder lachen. Ook echt korte schaterlachjes enzo.
En toen moest ik links terwijl zij rechtdoor liepen, en zolang als ik hem nog kon zien was hij zo 'zoekend' aan het omkijken. Zooooo lief.
Ja, leuk!!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.vd.nl/dames/ja(...)lister&from=overview
kobaltblauw
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tip: vertel zulke dingen niet op je eerste date![]()
[..]
Ik hoop alleen dat ie warm genoeg is!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt heeeel erg leuk!Staat ook veel mooier dan al die plofdingen.
[..]
Hahaha. Was niet het plan.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
oh en vertel er ook niet meteen bij dat je een relatie wilt en hoeveel kinderen je wilt en zulks
Vast wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat ie warm genoeg is!
wol is echt heel warm hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jawelquote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
yep, pluk of 8 lijkt me voldoende.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:56 schreef Mss het volgende:
Nouja, mijn haar is dus zo verrot geworden van twee keer een set met 60 highlights. Dat is denk ik ook wel extreem veel.
Ja nu genoeg ruimte bij tiet!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vast wel.Past er nog een vest onder?
Ik hoef nu echt nog geen kind hoor!quote:
Ja, ik wil mijn lengte ook wel graag behouden, want het is net weer een beetje lang aan het worden. Ik vind alleen dat lichte zoveel leuker, maarjaquote:Op woensdag 26 september 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, pluk of 8 lijkt me voldoende.
Maar goed, ik ben even anti-verf aangezien mijn haar echt extreem verneukt is door die zooi. En nu is het dus kort en gezond, maar moet ik dus heel lang wachten tot het een beetje lengte heeft![]()
En ik wil dus heel graag langere krullen
mannen zijn net kinderen, dus als je een vriend krijgt kun je je daar op botvieren. Als je maar niet ahhhh koetsjie koetsjie" gaat roepen tegen 'mquote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoef nu echt nog geen kind hoor!
Mis alleen de omgang met die kleintjes wel, dus hoop weer een leuk oppasgezin te vinden ofzo.
Zeker niet als hij zijn broek uittrekt.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mannen zijn net kinderen, dus als je een vriend krijgt kun je je daar op botvieren. Als je maar niet ahhhh koetsjie koetsjie" gaat roepen tegen 'm
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mannen zijn net kinderen, dus als je een vriend krijgt kun je je daar op botvieren. Als je maar niet ahhhh koetsjie koetsjie" gaat roepen tegen 'm
en ook niet gniffelen of giebelen, gewoon dierlijk grommen en erop duikenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Zeker niet als hij zijn broek uittrekt.
Ooh die zijn leuk!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Uilen:
http://www.vd.nl/wonen/wo(...)lister&from=overview
Zijn dus horen, zien en zwijgen, lekker cheezy, maar dat is precies hoe ik ben
google maps vertelt me dat het tussen Ede en Barnevelt ligt, zeer Gristelijk dus? Of is dat een verkeerde aanname?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Aaah, hij is 24 en woont in Lunteren.
Lunteren.Maar voor de rest wil ze niks vertellen.
Volgens mij is dat de biblebelt ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
google maps vertelt me dat het tussen Ede en Barnevelt ligt, zeer Gristelijk dus? Of is dat een verkeerde aanname?
24 is een mooie leeftijd
zeerquote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de biblebelt ja.
De biblebeltquote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de biblebelt ja.
Christelijke omgeving ja. En best lang reizen, want via Ede-Wageningen. Maargoed, christelijk is iig mooi.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
google maps vertelt me dat het tussen Ede en Barnevelt ligt, zeer Gristelijk dus? Of is dat een verkeerde aanname?
24 is een mooie leeftijd
Kom je even langs mijquote:Op woensdag 26 september 2012 22:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Christelijke omgeving ja. En best lang reizen, want via Ede-Wageningen. Maargoed, christelijk is iig mooi.En heb daar een vriendinnetje zitten, zie ik die ook nog eens.
Ja, wel een goede leeftijd. Vind ik leuk.
Que?quote:
Huilenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:14 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil alles kopen... maar weet niet wat. Ik faal
Ik zit in een emotioneel instabiele week, vandaag ook al twee keer gejankt, dan krijg je dat
mooi zo, if it makes you happy it's perfectquote:Op woensdag 26 september 2012 22:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Christelijke omgeving ja. En best lang reizen, want via Ede-Wageningen. Maargoed, christelijk is iig mooi.En heb daar een vriendinnetje zitten, zie ik die ook nog eens.
Ja, wel een goede leeftijd. Vind ik leuk.
sexen met Lies om endorfines aan te maken?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:14 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil alles kopen... maar weet niet wat. Ik faal
Ik zit in een emotioneel instabiele week, vandaag ook al twee keer gejankt, dan krijg je dat
Ik moest voor het vak strafrecht eens naar een rechtszaak en dat ging over een mevrouw die haar kinderen had opgehangen in het trappengat (één kindje overleden) uit pure wanhoop (drie kinderen in 5 jaar ofzo en man was constant weg) en die mevrouw woonde ook in die regio en ze waren ook vrij gelovig. En toen ging die vader een verklaring voorlezenquote:
Haha, ja dat zou ook helpen. Wel echt nog 5 keer spannender zo dan de vorige blind date die ik heb gehad.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mooi zo, if it makes you happy it's perfect
Nu nog kijken of de dude ook wel leuk is enzo
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha wie weet, als het iets wordt.
Ja, echt... en elke nacht vreemde dromen... ik denk dat het weer zo'n door pillen onderdrukte depressie tijd isquote:
Neh, geen zin an...quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sexen met Lies om endorfines aan te maken?
oh op die manier. Gesloten gemeenschappen, veel sociale controle, taboes en regeltjes, dan krijg je dat ja...quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik moest voor het vak strafrecht eens naar een rechtszaak en dat ging over een mevrouw die haar kinderen had opgehangen in het trappengat (één kindje overleden) uit pure wanhoop (drie kinderen in 5 jaar ofzo en man was constant weg) en die mevrouw woonde ook in die regio en ze waren ook vrij gelovig. En toen ging die vader een verklaring voorlezen.
Ja, dat heeft zeker bijgedragen. Vreselijke zaak vond ik dat. Geloof dat ze twee jaar en tbs heeft gekregen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh op die manier. Gesloten gemeenschappen, veel sociale controle, taboes en regeltjes, dan krijg je dat ja...
ik kan echt niet tegen verrassingen dus het zou niks voor mij zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, ja dat zou ook helpen. Wel echt nog 5 keer spannender zo dan de vorige blind date die ik heb gehad.
zelfsex dan, werkt hier altijd goedquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kan echt niet tegen verrassingen dus het zou niks voor mij zijn![]()
Ik heb zelfs al mijn nieuwe collega's gegoogled voor ik op mijn nieuwe werk begon
Nee totaal niet. Ben zelfs belachelijk vrolijk. Denk door verliefd te zijn op een jongen die met alles wat ie doet steeds leuker wordt en nieuwe baan enzulksquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Ben zelfs belachelijk vrolijk. Denk voor verliefd te zijn op een jongen die met alles wat ie doet steeds leuker wordt en nieuwe baan enzulks
ik kom beroepshalve ook weleens van die sneue casussen tegen. Echt, sommige mensen zitten zo diep dat ze gewoon geen kant meer op kunnen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat heeft zeker bijgedragen. Vreselijke zaak vond ik dat. Geloof dat ze twee jaar en tbs heeft gekregen.
Ik ben in ieder geval blij dat ik geen strafrecht heb gekozen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kom beroepshalve ook weleens van die sneue casussen tegen. Echt, sommige mensen zitten zo diep dat ze gewoon geen kant meer op kunnen.
Maar ja, life sucks and then you die en zulks
ja, nog gefeliciteerd daarmee!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Ben zelfs belachelijk vrolijk. Denk voor verliefd te zijn op een jongen die met alles wat ie doet steeds leuker wordt en nieuwe baan enzulks
nee, daar moet je echt tegen kunnen... gelukkig zijn er ook andere mogelijkhedenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat ik geen strafrecht heb gekozen.
quote:
Awwquote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, nog gefeliciteerd daarmee!![]()
Je verdient het gewoon!
Staats- en bestuursrecht. Specialisatie vreemdelingenrechtquote:Op woensdag 26 september 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee, daar moet je echt tegen kunnen... gelukkig zijn er ook andere mogelijkheden
welke richting doe jij eigenlijk?
harde lullen hihihiquote:Op woensdag 26 september 2012 22:24 schreef Mss het volgende:
Wat zijn we weer hard aan het lullen vandaag.
ies koeltoerquote:Op woensdag 26 september 2012 22:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Staats- en bestuursrecht. Specialisatie vreemdelingenrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |