quote:
Haterquote:
Omdat de vorige UI bij je username past.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom moet ik hem dan veranderen?
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Omdat de vorige UI bij je username past.
Dus?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Omdat de vorige UI bij je username past.
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dus verander weer naar je oude UI
quote:
Nieuwe bieberkapsel?quote:
Swejckquote:Op woensdag 26 september 2012 16:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, gewoon iets korter dan eerst.
Smoesjesquote:Op woensdag 26 september 2012 17:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zit op mn mobiel, dus kan ff niet
Pas niet bij haar username.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik vind haar nieuwe ui just leuk.
Maar wij willen juist dat je die oude weer doetquote:Op woensdag 26 september 2012 17:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Jullie mogen best een leuke UI voor me zoeken, ben mn oude zat
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Jullie mogen best een leuke UI voor me zoeken, ben mn oude zat
quote:
Geeft niksquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Te groot als je hem verkleint, zou je frames eruit moeten plukken enzo is zonde
Het is geen Chinees.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:14 schreef AppelCake het volgende:
Wel chinees liedje had ik gister ook alweer op FOK! gezet?
Koreaans skkltjequote:Op woensdag 26 september 2012 17:14 schreef AppelCake het volgende:
Welk chinees liedje had ik gister ook alweer op FOK! gezet?
Alle landen buiten Nederland, Frankrijk, Duitsland, Engeland en een klein deel van de VS zijn mij vreemd.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat niet doen![]()
Ben je wereldvreemd ofzo
Ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
Jij bent nog nooit buiten europa geweest?
Turkije ligt half buiten Europa toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
Jij bent nog nooit buiten europa geweest?
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Turkije ligt half buiten Europa toch?
En ik ben ook een keer in Australië geweest.
Turkije, officieel de Republiek Turkije ( Türkiye Cumhuriyeti (info·uitleg)), is een transcontinentale staat, die zowel in Azië als in Europa ligtquote:
Ga zelf eens weg.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ga toch weg.![]()
Laat mij eens een keer winnen.
Oei. Dus dan hang het af van waar je in Turkije zit of je wel of niet in Azie bent geweest.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Turkije, officieel de Republiek Turkije ( Türkiye Cumhuriyeti (info·uitleg)), is een transcontinentale staat, die zowel in Azië als in Europa ligtDit zegt Wikipedia.
Ja, jij had het fout,quote:Op woensdag 26 september 2012 17:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei. Dus dan hang het af van waar je in Turkije zit of je wel of niet in Azie bent geweest.
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei. Dus dan hang het af van waar je in Turkije zit of je wel of niet in Azie bent geweest.
Ja en nu wieberenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik fout zit. Tevreden?
Was ik sowieso al.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik fout zit. Tevreden?
Het is dat ik niet meer mag haten op je.quote:
Fijnquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
Hihih oh het is Flips
Fa2 Flipsje
Wat is dat?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:36 schreef AppelCake het volgende:
Wie gelooft er hier in de evolutietheorie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is de wereld ontstaan appelcake
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2012 17:43:15 ]
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:42 schreef wietparkiet het volgende:
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is de wereld ontstaan appelcake
Knieschijf uit de kom is veel pijnlijker hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe niet voorzichtig verrek je hamstring.
Ik kan misschien wel naar de meet hequote:
ZEKERS TE WETEN OOOOOOOOOEH IK WORD GELIJK AGRESSIEF HET SCHUIM KOMT UIT M'N BEK BREERERBEREREBquote:Op woensdag 26 september 2012 17:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Paul vriend we gaan winnen vanavond he!
Tofffquote:Op woensdag 26 september 2012 17:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan misschien wel naar de meet he![]()
Vanavond krijg ik antwoord van mijn broertje of ik geld kan lenen hij zei: Als het goed is wel'.
M'n submitje al gezien??quote:Op woensdag 26 september 2012 17:47 schreef Paul het volgende:
[..]
ZEKERS TE WETEN OOOOOOOOOEH IK WORD GELIJK AGRESSIEF HET SCHUIM KOMT UIT M'N BEK BREERERBEREREB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 26 september 2012 17:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toffflief van je broertje
NU GEEN TIJD VOOR IK MOET ETEN EN DAN NAAR GALGENWAARDquote:
boelerquote:Op woensdag 26 september 2012 17:47 schreef Paul het volgende:
[..]
NU GEEN TIJD VOOR IK MOET ETEN EN DAN NAAR GALGENWAARD
pass mij ook maar een link danquote:Op woensdag 26 september 2012 17:48 schreef Ro-ald het volgende:
Utrecht - Ajax vanavond kijken op mijn laptop denk ik.
Er staat een programma gedownload op mijn laptop.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pass mij ook maar een link dan
sopcastquote:Op woensdag 26 september 2012 17:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Er staat een programma gedownload op mijn laptop.
Het heet sopcast.
Je weets, Bunnikside. Vakkie Kquote:Op woensdag 26 september 2012 17:48 schreef wietparkiet het volgende:
Paul is vanavond in galgenwaard?
Bom erop
Paul hoe kan ik je herkennen?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Je weets, Bunnikside. Vakkie K
[ afbeelding ]
Ik weet het niet precies, mijn boer heeft die sopcast er opgepleurd.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:56 schreef Beach het volgende:
Ro-ald gebruik jij pcstreams om te kijken wat er is?
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, mijn boer heeft die sopcast er opgepleurd.
Ja volgens mij wel. Ik kijk bijna nooit een wedstrijd hier op mijn laptop.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet dit niet voor je dan?
quote:
Bazenquote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef Danger.Mouse het volgende:
Fuxlong droeloe deie fl en ick
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef Danger.Mouse het volgende:
Fuxlong droeloe deie fl en ick
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zei het toch Geo.![]()
'Die gaan heus wel dronken worden'.
Hahahaquote:Op woensdag 26 september 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Ik dacht gewoon ff een paar biertjes, wat eten, wist ook niet of FL met de auto was.. en het was vroeg dus dacht die doen rustig aan.
Alleen FL & Danger.Mouse ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zijn jullie meeten met elkaar?
'De nacht is nog lang niet voorbij schatjequote:
"I wanna take you to a gaybar..gaybar..GAYBAR! WOOOHHH"quote:Op woensdag 26 september 2012 18:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'De nacht is nog lang niet voorbij schatje'
'YARRR ITS A PIRATE DAY YARRRRRR'
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"I wanna take you to a gaybar..gaybar..GAYBAR! WOOOHHH"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heerlijk nummer
@spoiler.. watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn daar beelden van?
![]()
Nee verwijdertquote:Op woensdag 26 september 2012 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
@spoiler.. watzijn daar beelden van?
Vast welquote:Op woensdag 26 september 2012 18:50 schreef Dientje12 het volgende:
heb je ook mensen zoals wij in een ander land die ook op een forum zitten en dan elkaar zo afkraken
Wel creepyquote:Op woensdag 26 september 2012 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vast welwaarschijnlijk meer dan je denkt.
Baasquote:Op woensdag 26 september 2012 18:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hey you.
Wat was dat nou, die nummers die jij mij had gestuurd laatst?![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 september 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Pa whatsappen omdat je te lui bent om naar beneden te lopen
Dat doet mijn mama tegenwoordig als ze iets bij ons gedaan wil krijgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Pa whatsappen omdat je te lui bent om naar beneden te lopen
Hypooooo omgquote:
Tijd niet gesproken / gezien heah.quote:
jaman.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tijd niet gesproken / gezien heah.
Ja goed hoorquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja goed hoorAfgelopen zaterdag een gezellig iemand ontmoet
met jou?
De 13e zie ik haar hopelijk ook weerquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De 13e zie ik haar hopelijk ook weer![]()
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuk dat je bijna zeker kan maar feliciteren doe ik nog niet.
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:59 schreef SuperwormJim het volgende:
opbokken met je hersenloze bagger, kneus
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
P_z g ik kan bijna zeker naar de meet komen
alcoholistenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:16 schreef Danger.Mouse het volgende:
Gdv ds kn bne zat samne met el ef
Waar is Hooidraad als je hem nodig hebt .....quote:Op woensdag 26 september 2012 19:16 schreef Danger.Mouse het volgende:
hebben jullie elkaar al in de kont gepakt ja?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:16 schreef Danger.Mouse het volgende:
Jij moest mee strippen?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Turkije deed een medewerker daar een striptease opIk was ook de lul toen
el efquote:Op woensdag 26 september 2012 19:16 schreef Danger.Mouse het volgende:
Precies, ik had degene naast me allang aangerand ipv zitten te fokken.quote:
13 oktober.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:23 schreef AldoTheApache het volgende:
Wanneer is de meet?
Zit nu in de tram
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is dat een vrijdag?
Ja:
Nee:
Muisjequote:
bietsj liefjequote:
Afmaken dus, uit z'n lijden verlossen.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:29 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ben als een vogeltje met gebroken vleugels
-Dientje
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Afmaken dus, uit z'n lijden verlossen.
Een falerd?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:29 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ben als een vogeltje met gebroken vleugels
-Dientje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |