Jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:12 schreef Guanabana het volgende:
Weet niet wat ik van de zang van Chris vind hoor![]()
Maar hij was in het begin geloof ik ook teringzenuwachtig dat hij ineens moest.
+1quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:17 schreef Cinderella_Man het volgende:
Ok...live zijn ze zoveel beter dan op CD..can't wait tot de 17e december![]()
Hij was heerlijk, tnxquote:
Ik vind Save Me juist steeds beter worden. Heerlijk dromerige sfeer... Mooi onderwerp... En goed gezongen...quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:12 schreef Tourniquet het volgende:
Ik begin echt een diepgewortelde haat voor "Save Me" te ontwikkelen. Wát een baggernummer.
Animals daarentegen...
(hoewel gejat van Radiohead (Weird Fishes))
Ik vind het ook nice!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:44 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Ik vind Save Me juist steeds beter worden. Heerlijk dromerige sfeer... Mooi onderwerp... En goed gezongen...
Hopelijk doen ze gewoon beide in Amsterdamquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Vanavond zelfde set gespeeld als in Köln alleen ipv Plug in Baby, Bliss
Waanzinnige bandquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Mogelijk dat The Joy Formidable het voorprogramma zal zijn in Ziggodome.
Big Roar is een fijne cd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja? Nooit van gehoord, zal het eens checken.
Zij is wel formidabelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:55 schreef Stofje het volgende:
Fijn, formidabel. Ik vind daar nogal een verschil in zitten, Angelus!
De telefoongids is tegenwoordig nog relevanter dan U2.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:00 schreef CoExist het volgende:
U2 is dan ook de beste band van deze planeet!
Respect voor U2, maar dat zijn ze al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:00 schreef CoExist het volgende:
U2 is dan ook de beste band van deze planeet!
Nee die plek is gereserveerd voor Quee... Ik bedoel Musequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Respect voor U2, maar dat zijn ze al jaren niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |