SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vroeg "hoezo?"
Niet of je gekwetst was, dus het boeit me niet dat je gekwetst bent, het was puur een mededeling.
Maar dat geeft niet hoor
Dus kneus, zijn we weer aan het genieten van pretsigaretjesquote:
Ook wel logisch eigenlijk hequote:Op woensdag 26 september 2012 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel jammer dat Teun zijn iPhone hipster profiel foto heeft veranderd op FB
haha, sorry. t' spiet mie donders.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel jammer dat Teun zijn iPhone hipster profiel foto heeft veranderd op FB
Eigenlijk wel maar ik had toch wel meer verwacht van Teun.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook wel logisch eigenlijk he
Ja dat zand komt op plekjes die niemand wil zien.quote:
quote:
Zaterdag pas, komende dagen al andere plannenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga jij nou maar FIFA 13 halen geef ik je batta
Helemaal vergeten!! Vandaag even binnen halen. Bevalt ie? Trailer zag er vet uit!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is al een paar keer gepost in het topic, maar zijn er al mensen die het hebben gekeken?
Gister 2 eps gezien, kan wel een toppertje worden
Jawel, het idee is wel tof. Ben alleen benieuwd of het niet hetzelfde af gaat lopen als Terra Novaquote:Op woensdag 26 september 2012 12:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Helemaal vergeten!! Vandaag even binnen halen. Bevalt ie? Trailer zag er vet uit!
Mooi hoe die electronische meuk allemaal kapot gaat, en de camera alleen wat sputters geeft en gewoon doordraait....quote:Op woensdag 26 september 2012 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is al een paar keer gepost in het topic, maar zijn er al mensen die het hebben gekeken?
voor welke gang staat ie dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:58 schreef KneusTeun het volgende:
Wie rolt er nu nog met hipsters dan?![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De gang sign maakt het af!
Je slaat de L van Boxtel duhhhhhquote:Op woensdag 26 september 2012 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
voor welke gang staat ie dan?
Maar het is nu dus oke om foto's te gaan plaatsen? Oke, dat gaan we dus ff onthouden
Was het ook, maar ging na 1 seizoen al van de buis af. Zelfde verhaal als bij Alcatrazquote:
Was dat het niet dan? moet ik nu ook huilie gaan doen omdat mijn profiel foto was geplaatst?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
voor welke gang staat ie dan?
Maar het is nu dus oke om foto's te gaan plaatsen? Oke, dat gaan we dus ff onthouden
Omdat het kut was jaquote:Op woensdag 26 september 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was het ook, maar ging na 1 seizoen al van de buis af. Zelfde verhaal als bij Alcatraz
Aha. Check je Copper ook? Morgen Vegas!!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, het idee is wel tof. Ben alleen benieuwd of het niet hetzelfde af gaat lopen als Terra Nova
Volgens mij had ik daar weinig mee te maken of nietquote:Op woensdag 26 september 2012 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was dat het niet dan? moet ik nu ook huilie gaan doen omdat mijn profiel foto was geplaatst?
Copper? Nee ken ik nietquote:Op woensdag 26 september 2012 13:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Aha. Check je Copper ook? Morgen Vegas!!
Ik zeg alleen dat ik er geen probleem van maak, maar als je echt zo'n kutje in de broek hebt moet je meteen je FB maar helemaal dicht timmerenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daar weinig mee te maken of niet? Maar het is goed Teun, je doet het nu zelf he
Alleen de trailer bevat al zo veel fouten...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Copper? Nee ken ik niet.
Uhm Vegas is er al hoor![]()
Vegas.S01E01.720p.HDTV.X264-DIMENSION
(heb hem wel op de lijst staan, maar weet er eigenlijk niks vanaf)
Volgens mij is dit FOK en niet FB?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik er geen probleem van maak, maar als je echt zo'n kutje in de broek hebt moet je meteen je FB maar helemaal dicht timmeren
Tja, mac-gebruikers he.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Alleen de trailer bevat al zo veel fouten...
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
Het valt me op dat Nick veel van een vrouw weggeeft, uitdelen is lachen gieren brullen, maar is er iets naar hem gericht dan is het meteen wegduiken in een hoekjejammer hoor.
Laat me nou ffquote:
quote:
Fuck dat, they be gettin money alles.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Geluid dat even snel als licht reist, autolichten die netjes achter elkaar uitgaan... gewoon slecht.
Volgens mij ben ik er nog steeds hoor? Maar dus omdat je nu een foto van mij post moet ik wegduiken?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
Het valt me op dat Nick veel van een vrouw weggeeft, uitdelen is lachen gieren brullen, maar is er iets naar hem gericht dan is het meteen wegduiken in een hoekjejammer hoor.
Hmm dacht eigenlijk dat jij ook wel 1 van de mensen was die de trailer tof vond, maar dat is duidelijk niet zoquote:Op woensdag 26 september 2012 13:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Geluid dat even snel als licht reist, autolichten die netjes achter elkaar uitgaan... gewoon slecht.
Hoe vaak wordt dat wel goed gedaanquote:Op woensdag 26 september 2012 13:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Setting spreekt me wel aan, maar zal wel weer kut zijn uitgewerkt.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dacht eigenlijk dat jij ook wel 1 van de mensen was die de trailer tof vond, maar dat is duidelijk niet zo
Klopt, dat was op een feestje, waarbij ik die bril had gejat in de club van iemandquote:Op woensdag 26 september 2012 13:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er nog steeds hoor? Maar dus omdat je nu een foto van mij post moet ik wegduiken?
Alleen jammer dat jij afgeeft op hipsters, terwijl je zelf met een mooi hipster brilletje op je FB staat. (Heb je hem daarom snel veranderd?)
Sell out beetje je profielfoto veranderen voor je werkquote:Op woensdag 26 september 2012 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, dat was op een feestje, waarbij ik die bril had gejat in de club van iemand![]()
Dat mij die bril hipster maakt boeit me geen flikker, heb me profiel foto verander ivm werk, waar ik tijdelijk wat met FB moest doen voor het bedrijf, en aangezien het een internationaal bedrijf is met klanten en vestigingen over de hele globe leek het me verstandig even een andere foto er neer te zetten. (Dus jammer)
voor de rest maak ik nergens een probleem van, maar reageer je zelf wel lekker fel zodra de kritiek niet op mij of wie in dit topic dan ook gericht is maar op jezelf.
Nu maakt het mij niet uit of je onzeker bent of dat je misschien "trollt" maar vind het wel leuk om te zien hoe je dan omslaat.
En ondertussen gewoon uit gaan leggen, hoe en watquote:
Sterker nog, er zijn bedrijven die je niet aannemen als je geen Facebook hebt.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sell out beetje je profielfoto veranderen voor je werk
Noem het sell out, of noem het verstandigquote:Op woensdag 26 september 2012 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sell out beetje je profielfoto veranderen voor je werk
Nee lief het was een grapje, maar ik maak hieruit op dat het je echt dwars zit.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En ondertussen gewoon uit gaan leggen, hoe en wat. Maar jij vind het schijnbaar nodig om foto's te gaan plaatsen en dan denken dat je een punt hebt
ik wist wel dat je een beetje gay wasquote:Op woensdag 26 september 2012 13:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Soms trek ik een jurk aan en ga ik huilen in een hoekje als ik dit topic lees.
Doe nou niet zo gemeen, daar komt weer shit van....quote:Op woensdag 26 september 2012 13:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik wist wel dat je een beetje gay was
Beetje gay is oke, bonerfartje van me.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik wist wel dat je een beetje gay was
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Beetje gay is oke, bonerfartje van me.
nope textiel en teflonquote:Op woensdag 26 september 2012 13:35 schreef KneusTeun het volgende:
Bozz heeft vast ook wel leren pijpen..... als ie op zijn brommer zit
Wok als helm?quote:
geen spoilers ik kijk vanavond pasquote:Op woensdag 26 september 2012 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit seizoen van SoA is wel een tikkeltje naar om naar te kijken soms
Nee hoor, mn string zit vandaag goed.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Doe nou niet zo gemeen, daar komt weer shit van....
Doe ik toch ook nietquote:Op woensdag 26 september 2012 13:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
geen spoilers ik kijk vanavond pas
? welk stuk dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit seizoen van SoA is wel een tikkeltje naar om naar te kijken soms
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]vond het wel mee vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Human shield 1 t/m3 komen erbij?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:10 schreef Bozz187 het volgende:
lekker handig weer, geef ik bij de marine mijn mbo4 opleiding door geeft ie 3 beschikbare functies weer.
geef ik mijn vmbo opleiding door krijg ik opeens 7 functies beschikbaar
nee, met mijn mbo kreeg ik alleen TD functies te zien en met VMBo krijg ik ook de operationele functies erbijquote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Human shield 1 t/m3 komen erbij?
Zitten wat lekkere tussenquote:Op woensdag 26 september 2012 14:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tauch, Mich; voor jullie.
Show deze neger wat liefde met wat likes comments etc jwz.
Jij bent die indie/minimal tjappie toch.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zitten wat lekkere tussenMaar vind hem niet fantastisch, het is me nog iets teveel 'club' ofzo
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij bent die indie/minimal tjappie toch.
Als jij nog meer van dit soort shit weet mag je op mijn kinderfeestje komen draaienquote:Op woensdag 26 september 2012 15:37 schreef Michhas het volgende:
Voor Pringles en Tauch, ik heb deze al zo vaak gepost, maar niemand luistert hem
Blijft voor mij nog steeds een van de beste nummers ooit gemaakt
Nee die is nog te jong voor mijquote:Op woensdag 26 september 2012 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Teun ken jij toevallig Kevin Janssen is ongeveer 21 ofzoiets uit Enschede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |