abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117264620

Life of Pi vertelt het ongelooflijke verhaal van Piscine Patel, een zestienjarige Indiase jongen, wiens vader een dierentuin in India heeft. Wanneer de familie besluit het land te verlaten wordt de hele dierentuin ingescheept. Maar het schip vergaat en de enige overlevenden op de reddingssloep zijn Pi, een hyena, een zebra met een gebroken been en een tijger van 200 kilo

Verenigde Staten
Avontuur / Drama

geregisseerd door Ang Lee
met Suraj Sharma, Irrfan Khan en Gérard Depardieu

Prachtige trailer!

Er is al diverse malen gepoogd om het boek naar het witte doek te brengen, zo waren M. Night Shyamalan, Alfonso Cuarón en Jean-Pierre Jeunet (Amélie,...) allen ooit verbonden aan een verfilming. Deze pogingen liepen echter stuk voor stuk vast, maar Ang Lee lijkt op de goede weg om het verhaal dan eindelijk naar de bioscoop te brengen. De opnames zijn reeds begonnen en vinden plaats in Thailand en India. Life of Pi draait vanaf 20 december in de bioscoop.

Het oorspronkelijk boek Life of Pi is geschreven door Yann Martel en verscheen in 2001
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_117264656
Kan nooit zo goed zijn als het boek :{w
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_117264680
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:58 schreef AldoTheApache het volgende:
lijkt een aardige poging te worden. ben benieuwd.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_117276981
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Mss is de film wel beter ;)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 23 november 2012 @ 20:31:42 #5
862 Arcee
Look closer
pi_119551229
Deze week opent-ie in de USA. Film schijnt er prachtig uit te zien. Ben benieuwd.

Was 6 jaar geleden al een topic over geopend, trouwens. ;) TV / Life of Pi (Martel & Jeunet)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_119769700
Ben benieuwd, mij lijkt het ook lastig te verfilmen te zijn, maar de film mag mij verrassen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_119783161
Ziet er in ieder geval fraai uit. Ben benieuwd. :)
pi_119783236
Lijkt mij niet echt een heel geschikt boek om te verfilmen. Ben wel erg benieuwd, ziet er mooi uit van wat ik zo kan zien.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 5 december 2012 @ 13:29:55 #9
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_119953953
ken heel het boek niet,
maar de trailer ziet er wel apart ( wel verekte mooi) uit hoor.

deze zal ik wanneer hij uit is zeker een keer gaan checken
mee bekant vangde gin haas.
pi_121158847
Dat gedoe over "hierdoor zal je in god geloven". Waar sloeg dat nou op? Mij lijkt het juist een metafoor voor het tegendeel?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 19:37:54 #11
8369 speknek
Another day another slay
pi_121164513
Hangt er vanaf hoe je god ziet ;).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_121186249
Erg goede film, lekker de tijd genomen om het verhaal te vertellen.
3d voegt ook wat toe, wat niet altijd zo is.

Enige nadeel, we zaten in een "service" bioscoop met bejaarden achter ons, die niet weten wat special effects waren, dus steeds dachten dat die dieren echt waren.
En maar ouwehoeren :')
pi_121187581
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:27 schreef Pap89 het volgende:

Enige nadeel, we zaten in een "service" bioscoop met bejaarden achter ons, die niet weten wat special effects waren, dus steeds dachten dat die dieren echt waren.
Dat had ik laatst met Skyfall waarbij een groep geestelijk beperkten naast ons zaten, die bij alles wat ze zagen wat gingen roepen. Gelukkig waren er begeleiders bij die de boel wat rustiger maakten en tijdens film waren ze gelukkig een stuk stiller maar bij trailers en begin argh. Voortaan wacht ik wel tot ie voor thuis bios beschikbaar is al zijn sommige films zoals deze wel beter voor bios geschikt.
pi_121244718
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:27 schreef Pap89 het volgende:

Ik ben aan het twijfelen of ik de film in 3D of in 2D wili gaan zien. Normaal gesproken vind ik het niet wat toevoegen, maar dat is bij deze film dus wel zo?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_121247873
Mooie film heb hem gezien boek heb ik nooit gelezen
pi_121249098
3d voegt hier zeker wel wat toe.
Is niet 3D, van het gehalte "kutfilm 3D", waar 3D echt op van die specifieke momenten heel overdreven in beeld komt.

Net zoals het 3D dat bij Avatar/The Hobbit gewoon echt wat toevoegt aan de beleving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')