Ik kan nog steeds niet met photoshop omgaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon met photoshop en frontpage. Maar de link van Mur is ideaal voor mij
.
Waar gebruik je het dan voor?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet met photoshop omgaan.
En heb er ook geen geduld voor, elke keer als ik er mee werk moet ik mezelf inhouden om niet mijn laptop het raam uit te flikkeren.
En dan te denken dat ik dat soort dingen vroeger voor mijn plezier deed
Met 20 levels of met 80 levels? En waarom zou je gelijk het max level willen hebben?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan duurt het langer voordat je maximum level hebt.
Banners en shit maken af en toe.quote:
Omdat ik graag snel een maximum character heb en niet urenlang hoef te grinden alleen maar om hem max te maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met 20 levels of met 80 levels? En waarom zou je gelijk het max level willen hebben?
Dan kan ik het goed begrijpen.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Banners en shit maken af en toe.
En moet nu eigenlijk een website maken maar dat schuif ik dus steeds voor me uit omdat ik gewoon een pleurishekel aan het grafische werk heb. En ook aan het programmeren tegenwoordig.
Dat is toch juist het hele doel van het spel?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik graag snel een maximum character heb en niet urenlang hoef te grinden alleen maar om hem max te maken.
Het uitzoeken van goeie items vind ik trouwens ook leuk om te doen. Met 80 levels moet je vaker omschakelen en is gewoon meer gedoe.
PvP heb ik wel gedaan, maar is niet echt mijn ding. Of je komt in een team met quitters, AFKers -of- je moet een serieuze guild gaan joinen en in allebei heb ik niet zo'n trek.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is toch juist het hele doel van het spel?
Of je moet sPvP doen, dan ben je gelijk level 80.
Wat is er in PvE nog allemaal te doen als je level 80 bent dan? Zoveel endgame is er niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
PvP heb ik wel gedaan, maar is niet echt mijn ding. Of je komt in een team met quitters, AFKers -of- je moet een serieuze guild gaan joinen en in allebei heb ik niet zo'n trek.
PvE trekt mij ook meer trouwens
Dat vond ik het leuke aan GW1, je juist heel veel endgame voor max level charsquote:Op woensdag 26 september 2012 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is er in PvE nog allemaal te doen als je level 80 bent dan? Zoveel endgame is er niet.
Het heeft bij mij ook wel een tijdje geduurd voor ik doorhad hoe het allemaal werkte. Nog steeds heb ik het niet 100% onder de kniequote:Op woensdag 26 september 2012 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet met photoshop omgaan.
En heb er ook geen geduld voor, elke keer als ik er mee werk moet ik mezelf inhouden om niet mijn laptop het raam uit te flikkeren.
En dan te denken dat ik dat soort dingen vroeger voor mijn plezier deed
Heb ik nooit gespeeld, wat was er allemaal te doen voor max level?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat vond ik het leuke aan GW1, je juist heel veel endgame voor max level chars
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:56 schreef Royco1 het volgende:
Haha, eric cartman die no limit doet.
90's request
Pokemon pet battles.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:00 schreef Royco1 het volgende:
Zit er aan te denken om die uitbreiding van WoW te halen en weer eens te beginnen
Zien.quote:
Je chars max armor en wapens geven, skills cappen, titels halen, missies runnen, alle quests doen, alle missions doen, groene items halen, UW en FoW en zo nog het 1 en ander. Natuurlijk kon je ook gewoon farmen en/of handelenquote:Op woensdag 26 september 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb ik nooit gespeeld, wat was er allemaal te doen voor max level?
Mag ik ook zien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |