Slaap lekker Kaneelstokje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaap lekker popjes. Mijn wekker gaat over 7 uur.
Truste popjequote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, want verlegen is rot. Bereik je over het algemeen weinig mee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef Evie het volgende:
[..]o kan die niet een klein beetje tot leven komen af en toe?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaap zachtquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oeh Silk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Behalve totale anonimiteit, een beetje zoals die reclame.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, want verlegen is rot. Bereik je over het algemeen weinig mee.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh Silk.Slaap lekker
Kom je ook naar de meet?Denk het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zondag heb ik nog een andere meet ook namelijk. Maar ik zal het in mijn achterhoofd houden.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Andere meet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Denk het nietDie zondag heb ik nog een andere meet ook namelijk. Maar ik zal het in mijn achterhoofd houden.
Ik hoop je te zien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Denk het nietDie zondag heb ik nog een andere meet ook namelijk. Maar ik zal het in mijn achterhoofd houden.
Vanwaar?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:51 schreef Watertornado het volgende:
SilkjeIk liet een traantje voor jou.
Ja, op de bokbierdag in Zutphenquote:
Maar bloosjes.. daar valt Evie wel opquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, want verlegen is rot. Bereik je over het algemeen weinig mee.
Ow dan zit ik wel goed denk ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar bloosjes.. daar valt Evie wel open zo'n ongemakkelijk lachje erbij.. dan wil ik m meteen wegzoenen
Nou daarom dus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vanwaar?
We hadden oefentoets scheikunde, ik had het op een na beste resultaat![]()
[..]
I know right.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar bloosjes.. daar valt Evie wel open zo'n ongemakkelijk lachje erbij.. dan wil ik m meteen wegzoenen
Ik weet niet of ik de rest van het jaar net zo goed doorkom, zonder jouquote:
Waarschijnlijk wel, zat ik gewoon in jouw brainwaves te interfereren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de rest van het jaar net zo goed doorkom, zonder jou
Wat was er mis met de eerste drie dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, zat ik gewoon in jouw brainwaves te interfereren.
En ik heb zonet mijn vierde high-quality mechanische toetsenbord gekochtBen je niet trots op mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |