Kun je ook een TO faken? Met als doel dat ze een TO verwachten en de play clock afloopt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:22 schreef Guard het volgende:
Dat icing the kicker heeft toch ook helemaal geen nut...
Het zou verrassender zijn als je geen TO neemt...
Een time out faken lijkt me moeilijk zeker omdat het in deze situaties doorgaans door de sideline gecalled wordt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:28 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Kun je ook een TO faken? Met als doel dat ze een TO verwachten en de play clock afloopt.
Cadeautje natuurlijk van die backup QBquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:44 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Saints zijn veerkrachtiger dan ik gedacht had.
Da's niet de enige reden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:51 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Cadeautje natuurlijk van die backup QB
Ja en ze zijn out of challenges...quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:22 schreef PirE het volgende:
Volgens mij hebben de refs wat tegen de Packers![]()
Als dat geen fumble is dan weet ik het niet meerquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:22 schreef PirE het volgende:
Volgens mij hebben de refs wat tegen de Packers![]()
Een Saints win was wel leuk geweest voor mijn bankrekening. Maar ik kan wel leven met een 0-4 voor de vingerlikkende statwhore.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
Maar goed dat deze drive geen punten oplevert na die fumble van Sproles.
Nu ff paar first downs pakken Pack
Beide had ik niet verwacht aan het begin van het seizoen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:43 schreef Boezeidekoe het volgende:
wat een catch!
Saints 0-4
Cardinals 4-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |