Hij zit hier langer dan ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fopmans is wel een noob.
[..]
Spijtig inderdaad, wanneer kom je terug?
Ik ben er alquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fopmans is wel een noob.
[..]
Spijtig inderdaad, wanneer kom je terug?
Met natuurlijk, lekker warm en gezellig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is jouw mening over sandalen, LH? Met of zonder sokken?
Dat bedoel ik. Sandalen kunnen altijdquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met natuurlijk, lekker warm en gezellig.
Ik zou het bestuur gewoon keihard slaan, belachelijk dat dat niet magquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Sandalen kunnen altijd![]()
Ik mocht vandaag m'n Snoopy-sokken echter niet aan
wordquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef quer het volgende:
Opbokken kneus
[spoilerkaput]Omdat het kan en jouwn meest gebruikte zin tegen je gebruikt word![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/spoilerkaput]
Snoopy-sokken in sandalenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Sandalen kunnen altijd![]()
Ik mocht vandaag m'n Snoopy-sokken echter niet aan
want, jouwn is wel goed nederlandsquote:
En wat zei je toen je haar 2 volgescheten snoopy sokken in de oren wreef?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Maar haar reactie was:,
,
en
Kutwijf zeg, als ik bij jou in de klas zat zou ik je zeker geven met die sokken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Maar haar reactie was:,
,
en
jouwnquote:
het moet jouw zijn dat je het weetquote:
Nee wist ik niet, bedankt voor de info!quote:
Niet veel, ze zou me toch niet kunnen horenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En wat zei je toen je haar 2 volgescheten snoopy sokken in de oren wreef?
Dat zei de conciėrge ook al!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kutwijf zeg, als ik bij jou in de klas zat zou ik je zeker geven met die sokken.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zei de conciėrge ook al!
Zit er net een jaar en een paar dagen. FOK bestaat al langer dan 10 jaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dat is toch geen noob.
Nee ik vroeg het niet om veren te ontvangen maar omdat ik geen noob ken die.een.sealtje heeft gehad
Zie net dat je een maand langer op FOK! Zit dan ikquote:Op woensdag 26 september 2012 00:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zit er net een jaar en een paar dagen. FOK bestaat al langer dan 10 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |