http://www.wemaxtrading.n(...)bitcoin-Bitcoins-BTCquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef Maanvis het volgende:
Bij welke sites heb je bitcoins gekocht?
oke hendig dat ga ik ook proberen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:53 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
http://www.wemaxtrading.n(...)bitcoin-Bitcoins-BTC
Heb wel eens eerder gehad dat ik vlak voor het betalen op kruisje drukte, toen ontving ik niks. Het gekke is gewoon dat er alleen 20 eu is afgeschrevenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke hendig dat ga ik ook proberen.
Dus gewoon van een bedrijf, tja, je hebt dus gewoon een koop gedaan, net zoals dat je een iphone zou kopen via een webshop en dan de helft betalen. gewoon betalen dus. zou jij willen dat iemand jou hetzelfde flikt ? Nee dus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:53 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
http://www.wemaxtrading.n(...)bitcoin-Bitcoins-BTC
Het gaat me er niet om hoe erg het is voor die mensen, maar of ik er verder gezeik mee kan krijgen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:59 schreef jisba het volgende:
[..]
Dus gewoon van een bedrijf, tja, je hebt dus gewoon een koop gedaan, net zoals dat je een iphone zou kopen via een webshop en dan de helft betalen. gewoon betalen dus. zou jij willen dat iemand jou hetzelfde flikt ? Nee dus.
Ja, ze hebben dus een bewijs dat jij hebt besteld, ik ken die site ook, heb er ook wel eens een bitcoin gekocht. Dat jij nu door een foutje te weinig hebt betaald maakt geen moer uit. Ze kunnen gewoon op een gegeven moment een incassobureau erop afsturen, en heb jij daarna gewoon extra kosten. Want ik neem aan dat je gewoon met iDeal hebt betaald ? Al die moeite om 20 euro uit te sparen lijkt het mij niet waard namelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:04 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om hoe erg het is voor die mensen, maar of ik er verder gezeik mee kan krijgen.
20 euro is voor mij wel 4 uur keihard werkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:05 schreef jisba het volgende:
[..]
Ja, ze hebben dus een bewijs dat jij hebt besteld, ik ken die site ook, heb er ook wel eens een bitcoin gekocht. Dat jij nu door een foutje te weinig hebt betaald maakt geen moer uit. Ze kunnen gewoon op een gegeven moment een incassobureau erop afsturen, en heb jij daarna gewoon extra kosten. Want ik neem aan dat je gewoon met iDeal hebt betaald ? Al die moeite om 20 euro uit te sparen lijkt het mij niet waard namelijk.
Oh ja, is ook, dan hoef je niet te betalen. Dat is alleen voor mensen die diensten of producten afnemen en dit in 2 uur rustig werken kunnen betalen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:08 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
20 euro is voor mij wel 4 uur keihard werken
Ooh, dan is het goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:08 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
20 euro is voor mij wel 4 uur keihard werken
Ongv net als aandelen dacht ik, speculeren op de waarde ervan. Je zal dus als de koers dubbel zo hoog ligt na verloop van tijd gratis je bitcoins kunnen verdubbelen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:13 schreef gohan16 het volgende:
offtopis, maar ben ik erg benieuwd naar: Waarom koop je bitcoins? ze produceren om te verkopen heb ik wel van gehoord, maar zelf kopen?
Tegenwoordig kan je op veel sites gewoon legaal met bitcoins afrekenen. Wat veel anderen doen is kopen als de bitcoin laag staat, en verkopen als het hoog staat, want de waarde fluctueert regelmatig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:13 schreef gohan16 het volgende:
offtopis, maar ben ik erg benieuwd naar: Waarom koop je bitcoins? ze produceren om te verkopen heb ik wel van gehoord, maar zelf kopen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Silk_Road_(marketplace)quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:13 schreef gohan16 het volgende:
Silkroad waar je alle soorten drugs kunt bestellen. Gewoon XTC handig thuis bezorgd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:13 schreef gohan16 het volgende:
idd. nog niet eens zo lang geleden, vorig jaar ergens, was de waarde 3 dollar. nu 12 dollar. tel uit je winst.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:14 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Ongv net als aandelen dacht ik, speculeren op de waarde ervan. Je zal dus als de koers dubbel zo hoog ligt na verloop van tijd gratis je bitcoins kunnen verdubbelen!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Silkroad waar je alle soorten drugs kunt bestellen. Gewoon XTC handig thuis bezorgd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |