abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117250778
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik weet niet wat hierover in de FOK!policy staat, moet ik bekennen. Ik zeg niemand dat hij fraude moet plegen, enkel hoe het vaak gebeurd. Maar als een van mijn collega's er anders over denkt, staat het ze vrij mijn post te editten. Want ook crew zit er wel eens naast
yeah right :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef timmmmm het volgende:
Eens met TS. Als mn telefoon niet helemaal jofel meer is, hupsakee in een glaasje water, en op naar de garantie. Lijkt me duidelijk dat je met garantie zonder moeite een nieuw toestel krijgen kan.

Als je dat niet begrijpt, prima, maar val anderen niet lastig met je stupiditeit, en tyf op uit topics waar men serieus wil verkopen.
Je zegt letterlijk dat je zelf deze methode gebruikt om kosteloos een nieuw toestel te krijgen. Dat is geen informatie verschaffen, dat is gewoon goedpraten van je eigen frauduleuze gedrag. Walgelijk.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  dinsdag 25 september 2012 @ 21:24:41 #102
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_117250876
True. Is een slechte zaak dat ik dat zo makkelijk doe. Maar ik heb ermee leren leven. Het spijt me als je vertrouwen in mij nu verbrijzeld is, het wordt vast een moeilijke tijd voor je ;(
Laffe huichelaar
  dinsdag 25 september 2012 @ 21:26:44 #103
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_117250992
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef timmmmm het volgende:
True. Is een slechte zaak dat ik dat zo makkelijk doe. Maar ik heb ermee leren leven. Het spijt me als je vertrouwen in mij nu verbrijzeld is, het wordt vast een moeilijke tijd voor je ;(
Het gaat inderdaad achteruit met de kwaliteit van de FOK! mods
pi_117251012
Oorspronkelijke topic destijds ook gezien, en het blijft een vaag verhaal :').
Geen referral hier.
  dinsdag 25 september 2012 @ 21:28:34 #105
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_117251091
quote:
ik wou het bijna voor je opnemen, maar dit is wel een zielige reactie hoor.
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_117251197
Hij kan het gewoon niet hebben dat de fiets van Jan Janssen te koop is in V&A
pi_117251403
Jeweetzellufkomdoorjehelluftog
Roken is lekker
pi_117251649
Goed. Een mooie overdreven OP, ik had het idee dat het best met TS eens zou kunnen gaan zijn (lees opnieuw: zou kunnen gaan zijn). Echter, na het lezen van het topique dat TS ons verschafte, blijkt toch dat ik dat niet ga zijn. Inderdaad, er zit daar wat gespuis met een laag IQ tussen, want zo ingewikkeld was het niet. Maar, TS verkoopt zelf ook de nodige nonsens met zijn omruil verhaaltje.

Dus om je toch nog maar even een advies te geven:

• Ga die telefoon dan in godsnaam eerst omruilen.
• Verkoop je telefoon waar zogenaamd cosmetisch niets mis mee is gewoon zo.
• Ophoeren.
Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?
  dinsdag 25 september 2012 @ 21:40:54 #109
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_117251736
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:39 schreef ouyevoli het volgende:
Goed. Een mooie overdreven OP, ik had het idee dat het best met TS eens zou kunnen gaan zijn (lees opnieuw: zou kunnen gaan zijn). Echter, na het lezen van het topique dat TS ons verschafte, blijkt toch dat ik dat niet ga zijn. Inderdaad, er zit daar wat gespuis met een laag IQ tussen, want zo ingewikkeld was het niet. Maar, TS verkoopt zelf ook de nodige nonsens met zijn omruil verhaaltje.

• Ophoeren.
deze man.

Slotje.
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
  dinsdag 25 september 2012 @ 21:43:54 #110
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_117251918
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:39 schreef ouyevoli het volgende:

• Ophoeren.
_O_
Believe you can, and you will.
  dinsdag 25 september 2012 @ 21:58:27 #111
379774 Saucerian
Circling your globe
pi_117252763
Eén lachende neger voor je topic. Gewoon omdat het kan.

pi_117252923
Dit topic wtf :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  dinsdag 25 september 2012 @ 22:15:00 #113
288172 pokerstars
ja, lastig.....
pi_117253752
Troll...
"Wanneer de ezel honger heeft, kunnen stokslagen hem niet schelen."
pi_117253804
quote:
nou nou wat een niveau weer :')
  dinsdag 25 september 2012 @ 22:18:00 #115
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_117253911
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Apple. :')
  dinsdag 25 september 2012 @ 22:20:28 #116
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_117254074
TS, ik snap je niet. Je kan echt niet zomaar een nieuwe gesealde iPhone krijgen als je daarom vraagt bij de Apple Store hoor :').

Het vreemdste vind ik nog dat je mensen die die dit gek vindt als volslagen idioten behandelt die wereldvreemd zijn. Het lijkt me toch vrij normaal als je even duidelijk uitlegt hoe dat kan.
2000 light years from home
  dinsdag 25 september 2012 @ 22:21:51 #117
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_117254159
Als je een nieuwe kan krijgen, waarom haal je dan niet een nieuwe en verkoop je die?
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_117254475
Je verkoopt een hoop shit in dat topic.

Een iphone meenemen naar de apple store en een nieuwe meenemen zonder enige reden? Wat een kul zeg.

Je praat jezelf ook wel erg makkelijk onder je bullshit uit.

zondag 23 september 2012 @ 23:52 • 45
BundyChen
Vanaf deze post zal ik hier niet verder op ingaan, mijn welgemeende excuses als ik hiermee iemand zijn zondag-avond-trolling verknoei.
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_117254599
Deze topic krijgt 3 balkies !

Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_117254610
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:21 schreef Starm het volgende:
Als je een nieuwe kan krijgen, waarom haal je dan niet een nieuwe en verkoop je die?
omdat dat fraude is en ts daar waarschijnlijk liever eerst de toestemming van de koper van wil/niet het risico wil lopen gepakt te worden
  dinsdag 25 september 2012 @ 23:24:37 #121
308024 BundyChen
It's Al Chen, not Bundy
pi_117257549
Mensen die dit bestempelen als fraude en dat ik geen risico wil lopen... Come on, enige reden waarom ik hem niet inruil voordat ik een koper heb is om hem nu gewoon chill te kunnen gebruiken. Anders heb ik zelf tijdelijk geen iPhone. Ik loop gewoon zelf die winkel voor je naar binnen om een nieuwe te halen, Timmmmmm begrijpt me enigszins.

De 1e x had ik met mijn 64GB echt kuren met mijn batterij, kreeg ik een nieuwe in de Apple store, ik verbaasd, mompelde iets dat ik hem nu wel kan verkopen, gezien ik toch niet zoveel GB nodig had en het nu een nieuwe was. Die verkoper (de Genius aan de Genius bar :')) zei dat ik hem gewoon kon gebruiken, en als ik een koper had dat ik langs kom komen voor weer een gesealde als dat nodig was. Destijds dus ook gedaan met mijn 64GB.

Nu zelfde verhaal met de 16GB, enkel FOKers willen dat blijkbaar niet begrijpen, op een paar na dan. Grappig dat ze op tweakers destijds wel prima wisten waar ik het over had.
pi_117257686
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:24 schreef BundyChen het volgende:
Mensen die dit bestempelen als fraude en dat ik geen risico wil lopen... Come on, enige reden waarom ik hem niet inruil voordat ik een koper heb is om hem nu gewoon chill te kunnen gebruiken. Anders heb ik zelf tijdelijk geen iPhone. Ik loop gewoon zelf die winkel voor je naar binnen om een nieuwe te halen, Timmmmmm begrijpt me enigszins.

De 1e x had ik met mijn 64GB echt kuren met mijn batterij, kreeg ik een nieuwe in de Apple store, ik verbaasd, mompelde iets dat ik hem nu wel kan verkopen, gezien ik toch niet zoveel GB nodig had en het nu een nieuwe was. Die verkoper (de Genius aan de Genius bar :')) zei dat ik hem gewoon kon gebruiken, en als ik een koper had dat ik langs kom komen voor weer een gesealde als dat nodig was. Destijds dus ook gedaan met mijn 64GB.

Nu zelfde verhaal met de 16GB, enkel FOKers willen dat blijkbaar niet begrijpen, op een paar na dan. Grappig dat ze op tweakers destijds wel prima wisten waar ik het over had.
Ja met die 64GB was toch de batterij kapot :')___! Dan is het wel een zaakje garantie. Denk je nou echt dat als je daar naar binnen loopt met een iPhone die het prima doet en totaal geen defecten heeft, ze je gewoon een nieuwe meegeven? Als dat namelijk het beleid van Apple is dan koop ik morgen meteen een iPhone.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_117257734
Ik ruil ook elke jaar mijn auto om bij de dealer voor een nieuwe, scheelt weer met de apk
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 25 september 2012 @ 23:31:44 #124
308024 BundyChen
It's Al Chen, not Bundy
pi_117257848
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:27 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ja met die 64GB was toch de batterij kapot :')___! Dan is het wel een zaakje garantie. Denk je nou echt dat als je daar naar binnen loopt met een iPhone die het prima doet en totaal geen defecten heeft, ze je gewoon een nieuwe meegeven? Als dat namelijk het beleid van Apple is dan koop ik morgen meteen een iPhone.
Je leest niet goed, de 1e x was dat zo. Ik heb tweemaal een iPhone daar omgeruild, de tweede keer was er niets mis mee. Ik hou je niet tegen om een iPhone te kopen. De levensduur is m.i. exact een jaar, gezien er dan een nieuwe uitkomt en ze softwarematig middels updates de oude een beetje bashen gezien die altijd langzamer aanvoelen. Wel krijg je er vaak nog een mooie restwaarde voor terug, zeker als je hem nog binnen dat jaar omruilt voor een nieuwe, wat dus kan binnen de 12 maanden.
pi_117257988
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:31 schreef BundyChen het volgende:

[..]

Je leest niet goed, de 1e x was dat zo. Ik heb tweemaal een iPhone daar omgeruild, de tweede keer was er niets mis mee. Ik hou je niet tegen om een iPhone te kopen. De levensduur is m.i. exact een jaar, gezien er dan een nieuwe uitkomt en ze softwarematig middels updates de oude een beetje bashen gezien die altijd langzamer aanvoelen. Wel krijg je er vaak nog een mooie restwaarde voor terug, zeker als je hem nog binnen dat jaar omruilt voor een nieuwe, wat dus kan binnen de 12 maanden.
Ik hield het met mijn iphone 3GS 3 jaar uit en kreeg er op het eind nog 440 euro voor van de verzekering toen ie stuk ging
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')