yeah rightquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hierover in de FOK!policy staat, moet ik bekennen. Ik zeg niemand dat hij fraude moet plegen, enkel hoe het vaak gebeurd. Maar als een van mijn collega's er anders over denkt, staat het ze vrij mijn post te editten. Want ook crew zit er wel eens naast
Je zegt letterlijk dat je zelf deze methode gebruikt om kosteloos een nieuw toestel te krijgen. Dat is geen informatie verschaffen, dat is gewoon goedpraten van je eigen frauduleuze gedrag. Walgelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef timmmmm het volgende:
Eens met TS. Als mn telefoon niet helemaal jofel meer is, hupsakee in een glaasje water, en op naar de garantie. Lijkt me duidelijk dat je met garantie zonder moeite een nieuw toestel krijgen kan.
Als je dat niet begrijpt, prima, maar val anderen niet lastig met je stupiditeit, en tyf op uit topics waar men serieus wil verkopen.
Het gaat inderdaad achteruit met de kwaliteit van de FOK! modsquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef timmmmm het volgende:
True. Is een slechte zaak dat ik dat zo makkelijk doe. Maar ik heb ermee leren leven. Het spijt me als je vertrouwen in mij nu verbrijzeld is, het wordt vast een moeilijke tijd voor je
ik wou het bijna voor je opnemen, maar dit is wel een zielige reactie hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef timmmmm het volgende:
True. Is een slechte zaak dat ik dat zo makkelijk doe. Maar ik heb ermee leren leven. Het spijt me als je vertrouwen in mij nu verbrijzeld is, het wordt vast een moeilijke tijd voor je
deze man.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:39 schreef ouyevoli het volgende:
Goed. Een mooie overdreven OP, ik had het idee dat het best met TS eens zou kunnen gaan zijn (lees opnieuw: zou kunnen gaan zijn). Echter, na het lezen van het topique dat TS ons verschafte, blijkt toch dat ik dat niet ga zijn. Inderdaad, er zit daar wat gespuis met een laag IQ tussen, want zo ingewikkeld was het niet. Maar, TS verkoopt zelf ook de nodige nonsens met zijn omruil verhaaltje.
Dus om je toch nog maar even een advies te geven:
• Ga die telefoon dan in godsnaam eerst omruilen.
• Verkoop je telefoon waar zogenaamd cosmetisch niets mis mee is gewoon zo.
• Ophoeren.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:39 schreef ouyevoli het volgende:
Goed. Een mooie overdreven OP, ik had het idee dat het best met TS eens zou kunnen gaan zijn (lees opnieuw: zou kunnen gaan zijn). Echter, na het lezen van het topique dat TS ons verschafte, blijkt toch dat ik dat niet ga zijn. Inderdaad, er zit daar wat gespuis met een laag IQ tussen, want zo ingewikkeld was het niet. Maar, TS verkoopt zelf ook de nodige nonsens met zijn omruil verhaaltje.
Dus om je toch nog maar even een advies te geven:
• Ga die telefoon dan in godsnaam eerst omruilen.
• Verkoop je telefoon waar zogenaamd cosmetisch niets mis mee is gewoon zo.
• Ophoeren.
nou nou wat een niveau weerquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef timmmmm het volgende:
omdat dat fraude is en ts daar waarschijnlijk liever eerst de toestemming van de koper van wil/niet het risico wil lopen gepakt te wordenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:21 schreef Starm het volgende:
Als je een nieuwe kan krijgen, waarom haal je dan niet een nieuwe en verkoop je die?
Ja met die 64GB was toch de batterij kapotquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:24 schreef BundyChen het volgende:
Mensen die dit bestempelen als fraude en dat ik geen risico wil lopen... Come on, enige reden waarom ik hem niet inruil voordat ik een koper heb is om hem nu gewoon chill te kunnen gebruiken. Anders heb ik zelf tijdelijk geen iPhone. Ik loop gewoon zelf die winkel voor je naar binnen om een nieuwe te halen, Timmmmmm begrijpt me enigszins.
De 1e x had ik met mijn 64GB echt kuren met mijn batterij, kreeg ik een nieuwe in de Apple store, ik verbaasd, mompelde iets dat ik hem nu wel kan verkopen, gezien ik toch niet zoveel GB nodig had en het nu een nieuwe was. Die verkoper (de Genius aan de Genius bar) zei dat ik hem gewoon kon gebruiken, en als ik een koper had dat ik langs kom komen voor weer een gesealde als dat nodig was. Destijds dus ook gedaan met mijn 64GB.
Nu zelfde verhaal met de 16GB, enkel FOKers willen dat blijkbaar niet begrijpen, op een paar na dan. Grappig dat ze op tweakers destijds wel prima wisten waar ik het over had.
Je leest niet goed, de 1e x was dat zo. Ik heb tweemaal een iPhone daar omgeruild, de tweede keer was er niets mis mee. Ik hou je niet tegen om een iPhone te kopen. De levensduur is m.i. exact een jaar, gezien er dan een nieuwe uitkomt en ze softwarematig middels updates de oude een beetje bashen gezien die altijd langzamer aanvoelen. Wel krijg je er vaak nog een mooie restwaarde voor terug, zeker als je hem nog binnen dat jaar omruilt voor een nieuwe, wat dus kan binnen de 12 maanden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja met die 64GB was toch de batterij kapot___! Dan is het wel een zaakje garantie. Denk je nou echt dat als je daar naar binnen loopt met een iPhone die het prima doet en totaal geen defecten heeft, ze je gewoon een nieuwe meegeven? Als dat namelijk het beleid van Apple is dan koop ik morgen meteen een iPhone.
Ik hield het met mijn iphone 3GS 3 jaar uit en kreeg er op het eind nog 440 euro voor van de verzekering toen ie stuk gingquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:31 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Je leest niet goed, de 1e x was dat zo. Ik heb tweemaal een iPhone daar omgeruild, de tweede keer was er niets mis mee. Ik hou je niet tegen om een iPhone te kopen. De levensduur is m.i. exact een jaar, gezien er dan een nieuwe uitkomt en ze softwarematig middels updates de oude een beetje bashen gezien die altijd langzamer aanvoelen. Wel krijg je er vaak nog een mooie restwaarde voor terug, zeker als je hem nog binnen dat jaar omruilt voor een nieuwe, wat dus kan binnen de 12 maanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |