abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:32:20 #1
308024 BundyChen
It's Al Chen, not Bundy
pi_117244963
KLB,

Afgelopen zondag een poging gedaan om mijn iPhone te verkopen via dit forum, in de sectie V&A. Echter werd ik ditmaal verrast door een stel paupers welke geen enkele moeite trachten te doen om mij te begrijpen.

Enige wat ik stelde was dat ik bij verkoop, mijn huidige, tweedehands iPhone, wel eventueel zou kunnen omruilen voor een maagdelijke, in de seal. Dit om evt. Apple fanboys die menen korting te kunnen eisen op basis van een krassen of andere cosmetische gebreken te voorkomen. Verder vond ik het ook een stukje service, en transparantie van mijn kant. Ik had hem natuurlijk ook gewoon als 'nieuw' kunnen adverteren, en bij een overeenkomst pas te vervangen.

Enfin, wat er toen geschiedde was een werkelijke meet van FOK zijn collectie zolderautisten. U kent ze wel. Niet degenen die gewoon rustig fokken tijdens een hoorcollege Bestuursrecht, de voetbaltraining op topniveau, het twitteren en facebooken tussendoor, of de wekelijkse meet in een overpricede club. Niet degenen welke geleerd hebben hoe je op normaal niveau een vraag stelt, en het antwoord hierop verwerkt. Nee, ook niet degenen die ook maar enig inlevingsvermogen hebben.

Nee, degenen die werkelijk menen de wereld te kunnen redden met een bericht op FOK. Degenen die zichzelf een E-penis aanmeten van een slappe halve meter, of welken in elk topic V&A posten zonder ooit wat aan te schaffen. De een na de andere reactie vol onbegrip werd namelijk gedeponeerd in mijn topic, wat leidde tot een werkelijk sabotage van mijn verkoop. Men verkoos zijn/haar zondagavond immer te besteden aan mijn Apple-mythe, in plaats van een mooie dame te verwennen of een andere leuke zondagavondbezigheid.

Er heerst bij mij derhalve een vreemd gevoel van verbijstering wat zich naliet nadat het topic gesloten werd. Mijn transparantie, servicegerichtheid en mijn pogingen het adequaat te woord te staan werden bedankt met een aantal vage berichten van anonieme FOK-ers.

Nogmaals FOK, dank voor uw aandacht, dank voor de mogelijkheid tot iets aan te bieden in V&A.

Samenvatting: FOK-ers willen feiten niet beamen, kakken erop door, gevolg hier te zien:

[TK] iPhone 4S 16GB in doos 11 mnd garantie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117245000
tl;dr
Het moet niet gekker worden!
pi_117245172

[ Bericht 58% gewijzigd door De_Dakgoot op 25-09-2012 19:38:24 ]
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:39:53 #4
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_117245304
Je originele topic gelezen. Ik dacht eerst dat het de vrouwen waren in het topic. Maar hoe kun je nu een gebruikte iPhone ruilen voor een nieuwe zonder opgaaf van reden of defect? Wat een kolder, nog nooit eerder gehoord.
040
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:40:28 #5
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_117245334
:')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_117245383
Topic gelezen, wat is deze :')
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:41:39 #7
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_117245392
Na je OP gelezen te hebben was het mij niet duidelijk wat er nou eigenlijk gebeurd was, dus heb ik je andere topic maar beken.

Je verhaal is onduidelijk, mensen vragen om verduidelijking, je komt wederom met een vaag verhaal, mensen vragen om nog meer verduidelijking, jij gaat mensen uitmaken voor trolls die niets beters te doen hebben op een zaterdag, mensen vind je verhaal nog steeds vaag dus ga je ze maar als sneu bestempelen.

Conclusie: het ligt toch echt aan jou.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:45:46 #8
308024 BundyChen
It's Al Chen, not Bundy
pi_117245534
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:41 schreef CruellaDeVil het volgende:
Na je OP gelezen te hebben was het mij niet duidelijk wat er nou eigenlijk gebeurd was, dus heb ik je andere topic maar beken.

Je verhaal is onduidelijk, mensen vragen om verduidelijking, je komt wederom met een vaag verhaal, mensen vragen om nog meer verduidelijking, jij gaat mensen uitmaken voor trolls die niets beters te doen hebben op een zaterdag, mensen vind je verhaal nog steeds vaag dus ga je ze maar als sneu bestempelen.

Conclusie: het ligt toch echt aan jou.

SPOILER
Ik vind kritiek prima als dat op een normale manier verwoordt wordt, zoals jij dat bijvoorbeeld hier doet. Daarbij snap ik niet wat er echt zo onduidelijk is aan het feit dat er dus geboden kan worden op een nieuwe iPhone, of dat hij weg mag voor 500,-. Veel meer komt het namelijk echt niet op neer.
pi_117245538
TS is zelf zolderautist.... :')
pi_117245551
quote:
Ivm evt willen overstappen op iPhone 5, heb ik hier mijn 4S te koop. Ik gebruik hem nu gewoon, cosmetisch is er niet veel bijzonders aan, vandaar geen foto, maar bij verkoop kan ikzelf of jij bij aankoop zo even de Apple store in A'dam (waar ik woon) binnenlopen om een nieuwe gesealde mee te nemen, gezien er nog ruime garantie op zit.

Vraagprijs is 500 euro, voor een nieuwe iPhone 4S dus. Doos + ass. allemaal erbij uiteraard.
Wat een warrig verhaal. Na het lezen van deze post en vervolgens het gequote bericht, kan ik niets anders dan concluderen dat TS zijn autisme projecteert op de wereld om hem heen. De "Iedereen is gek, behalve ik" mentaliteit.
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:47:05 #11
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_117245598
HAHAHA DEZEN TOPIQUE ... :/
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_117245606
in feite was TS zn OP in V&A:

Te koop: iphone 4s voor 500,- met defect, want je krijgt een nieuwe als je garantie claimt. Wie gaat daar 500,- voor betalen :')
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2012 @ 19:47:21 #13
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_117245612
Toen ik de OP van dit topic las, was ik het eigenlijk al met je eens alvorens het andere topic te lezen. Want zo gebeurt het wel vaker op den foks...

Maar toen las ik het andere topic... :') Mensen vragen gewoon om verduidelijking en jij hebt geen geduld en je noemt iedereen die het niet met je een is troll... Tsja... dit ligt toch echt wel aan jou hoor. :')
Are you fokking to me?
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:47:22 #14
379774 Saucerian
Circling your globe
pi_117245614
Hey ts heb je nog een iPhone te koop?
pi_117245655
Heb even het topic doorgelezen, wat een idioten zeg. :')

Nog altijd blijft de vraag wel: waarom zouden ze een nieuw toestel willen geven in ruil voor een (niet lang) gebruikt toestel?
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:48:33 #16
308024 BundyChen
It's Al Chen, not Bundy
pi_117245673
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:46 schreef DaveGrohl het volgende:

[..]

Wat een warrig verhaal. Na het lezen van deze post en vervolgens het gequote bericht, kan ik niets anders dan concluderen dat TS zijn autisme projecteert op de wereld om hem heen. De "Iedereen is gek, behalve ik" mentaliteit.
Nadat ik dat stuk zo teruglas, kwam het ook op mij warrig over inderdaad. Maar na uitleg hierover zul je het toch echt wel begrijpen denk ik zo.
pi_117245700
Tiffus paupers in V&A, dit komt mij zo bekend voor :') :') :')

Ik liep tegen dezelfde klapmongolen aan toen ik mijn Galaxy S III wou verkopen, echt van die mensen die er alles aan doen om jouw verkoop tegen te werken met non-argumenten. En omdat ik daar niet van gediend was en tegenargumenten aandroeg werd mijn topic gesloten.

[TK] Samsung Galaxy S3 blauw/wit geseald in doos

V&A :')
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:49:17 #18
308024 BundyChen
It's Al Chen, not Bundy
pi_117245701
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:47 schreef Marie30 het volgende:
Toen ik de OP van dit topic las, was ik het eigenlijk al met je eens alvorens het andere topic te lezen. Want zo gebeurt het wel vaker op den foks...

Maar toen las ik het andere topic... :') Mensen vragen gewoon om verduidelijking en jij hebt geen geduld en je noemt iedereen die het niet met je een is troll... Tsja... dit ligt toch echt wel aan jou hoor. :')
Heb je het hele topic gelezen?
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:49:48 #19
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117245723
Sowieso, de iPhone is toch voor paupers?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:50:39 #20
308024 BundyChen
It's Al Chen, not Bundy
pi_117245782
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:48 schreef Bitterlemon het volgende:
Heb even het topic doorgelezen, wat een idioten zeg. :')

Nog altijd blijft de vraag wel: waarom zouden ze een nieuw toestel willen geven in ruil voor een (niet lang) gebruikt toestel?
Dat kan een vraag zijn, maar daar gaat het niet om. Ik bied gewoon een 'nieuwe' aan, voordat ik deze heb. Moet opzich niet uit moeten maken over het hoe en waarom, als het uiteraard maar een eerlijk toestel is, maar dat spreekt voor zich.
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2012 @ 19:52:12 #21
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_117245870
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef BundyChen het volgende:

[..]

Heb je het hele topic gelezen?
Ja alle drie de bladzijden. Je keert jezelf op een gegeven moment ook tegen de mods. Je kan mensen niet dwingen iets te geloven hé... ? En waarom je zo uitviel tegen ElisaB is me ook een raadsel... Haar post is toch fatsoenlijk? Ze is een hele degelijke FOKker hoor, als zij een troll is dan is de hele wereld het...

Ps; de OP van dit topic is wel mooi en vermakelijk geschreven... Pluimpje daarvoor. :*
Are you fokking to me?
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:52:29 #22
374211 Bierpufje
Wat ruikt het hier vreemd...
pi_117245885
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef Juicyhil het volgende:
Sowieso, de iPhone is toch voor paupers?
Jup, de meeste iphone gebruikers vinden het hebben van de nieuwste iphone belangrijker dan bijv politiek of cultuur.
Bah
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:53:26 #23
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_117245937
zeer goeden deal een kapoten apple 4 voor slechts 500 euro'en. Ik gaat direct mijn nier verkopen om van dezen geweldigen deal gebruik te maken. Zeer bedanken tsen! iemand een nieren koop?

gr gr een zolderkamerautist.

:') !
pi_117245963
ts heeft gelijk

ik heb ook me iphone 4s gister omgeruild voor nieuwe die ik doorverkocht heb

ouwe gebruik ik nu nog

amsterdam doet daar nooit moeilijk over, als je maar garantie heb
  Forum Admin dinsdag 25 september 2012 @ 19:54:09 #25
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_117245978
Flauw hoor dat je daar niet begrepen werd.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')