KLB,
Afgelopen zondag een poging gedaan om mijn iPhone te verkopen via dit forum, in de sectie V&A. Echter werd ik ditmaal verrast door een stel paupers welke geen enkele moeite trachten te doen om mij te begrijpen.
Enige wat ik stelde was dat ik bij verkoop, mijn huidige, tweedehands iPhone, wel eventueel zou kunnen omruilen voor een maagdelijke, in de seal. Dit om evt. Apple fanboys die menen korting te kunnen eisen op basis van een krassen of andere cosmetische gebreken te voorkomen. Verder vond ik het ook een stukje service, en transparantie van mijn kant. Ik had hem natuurlijk ook gewoon als 'nieuw' kunnen adverteren, en bij een overeenkomst pas te vervangen.
Enfin, wat er toen geschiedde was een werkelijke meet van FOK zijn collectie zolderautisten. U kent ze wel. Niet degenen die gewoon rustig fokken tijdens een hoorcollege Bestuursrecht, de voetbaltraining op topniveau, het twitteren en facebooken tussendoor, of de wekelijkse meet in een overpricede club. Niet degenen welke geleerd hebben hoe je op normaal niveau een vraag stelt, en het antwoord hierop verwerkt. Nee, ook niet degenen die ook maar enig inlevingsvermogen hebben.
Nee, degenen die werkelijk menen de wereld te kunnen redden met een bericht op FOK. Degenen die zichzelf een E-penis aanmeten van een slappe halve meter, of welken in elk topic V&A posten zonder ooit wat aan te schaffen. De een na de andere reactie vol onbegrip werd namelijk gedeponeerd in mijn topic, wat leidde tot een werkelijk sabotage van mijn verkoop. Men verkoos zijn/haar zondagavond immer te besteden aan mijn Apple-mythe, in plaats van een mooie dame te verwennen of een andere leuke zondagavondbezigheid.
Er heerst bij mij derhalve een vreemd gevoel van verbijstering wat zich naliet nadat het topic gesloten werd. Mijn transparantie, servicegerichtheid en mijn pogingen het adequaat te woord te staan werden bedankt met een aantal vage berichten van anonieme FOK-ers.
Nogmaals FOK, dank voor uw aandacht, dank voor de mogelijkheid tot iets aan te bieden in V&A.
Samenvatting: FOK-ers willen feiten niet beamen, kakken erop door, gevolg hier te zien:
[TK] iPhone 4S 16GB in doos 11 mnd garantie. SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.