abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117254398
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:13 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Ik vind dat je in beginsel uit moet gaan van betrouwbaar personeel, in plaats van standaard al dingen moet verbieden omdat je iedereen als een potentieel dief ziet.

Dan maar een paar frikandelbroodjes in de maand minder verkopen, je geeft wel een lekker signaal af aan je personeel zeg.
Ik ken de situatie niet, maar als blijkt dat ondanks verschillende maatregelen er nog steeds veel gestolen wordt kan ik de redenatie van het management wel begrijpen.

Wellicht zitten er andere motieven aan vast, maar dat is alleen maar gissen.
pi_117256756
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef Dennis101 het volgende:
Los even van het feit dat het geen pauze is waar je wettelijke recht op hebt kan de werkgever inderdaad eisen stellen aan de aanschaf van producten in het pand (of in andere woorden, er is geen bepaling die dat tegen gaat). Het argument dat het frauduleus handelen in de hand kan werken vind ik inderdaad geen slecht argument.

Alleen vraag ik mij dan af wat ze dan verwachten van je, zelf je pakje drinken meenemen en koek die je een dag eerder bij dezelfde super had gekocht? Dat lijkt me ook voor problemen te zorgen.
Ik werk op kantoor en ik heb iedere ochtend en middag 14 minuten werkonderbreking. In die 14 minuten kan ik ook niet naar de supermarkt om iets te kopen en daarna dat op mijn werk opeten. Wat doe je dan? Je voorbereiden en het de dag ervoor kopen. Vooruitdenken is dat :)
pi_117256804
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:09 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik werk op kantoor en ik heb iedere ochtend en middag 14 minuten werkonderbreking. In die 14 minuten kan ik ook niet naar de supermarkt om iets te kopen en daarna dat op mijn werk opeten. Wat doe je dan? Je voorbereiden en het de dag ervoor kopen. Vooruitdenken is dat :)
Geen idee waarom je nu op mij reageert en wat je punt is.
pi_117262422
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:09 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Geen idee waarom je nu op mij reageert en wat je punt is.
Dat het onzin is dat jij zegt dat je afhankelijk bent van de winkel om iets te kunnen eten in je pauze.
pi_117262836
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 07:47 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Dat het onzin is dat jij zegt dat je afhankelijk bent van de winkel om iets te kunnen eten in je pauze.
Dat zei ik dus niet, lees nog even goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')