abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 07:57:27 #126
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_117301924
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het gewoon vaak onnodig dingen er zo boven op te leggen ofzo...

Als ik iemand leuk vind, trek ik naar diegene toe, ben ik nieuwsgierig naar die gene en word ik ontzettend vrolijk en blij bij die gene... En dat laat ik die persoon merken.

Ik geloof ook wel dat ik er redelijk anders insta dan anderen. Ik kan niet iemand leuk vinden die mij niet leuk vindt. Ik ervaar "iemand leuk vinden" als een soor synergie die ontstaat als je bij elkaar bent, wat gevoed en aangewakkerd wordt doordat je elkaar die energie geeft en dat elkaar versterkt.

Ik snapte vroeger ook al nooit die verliefdheden op afstand, die mijn vriendinnen op de middelbare school konden hebben... Heeft er misschien ook mee te maken, dat uiterlijk op zich mij niets zegt. Ik kan niet iemand leuk vinden alleen op hoe hij er uit ziet. En eigenlijk ook niet alleen om hoe hij is. Het gaat mij om de interactie die ik met die persoon heb... Weer die klik dus. En met die klik doe je iets of niet. En als dat wederzijds is ontstaat en groeit leuk vinden en verliefd worden.

Bij mij dan.
Het laten merken dat je iemand leuk vindt is ook flirten.
What can change the nature of a man?
pi_117303142
leuk zo'n discussie over gesprekken voeren/sturen, maar zover kom ik nog niet eens: laat er eerst maar eens iemand op mijn berichtjes reageren. -O-

ok ok, ik geef toe, meer berichtjes sturen zal sowieso helpen. :P
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  donderdag 27 september 2012 @ 09:28:26 #128
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117303391
DP wat houd het in als een meisje alleen maar hihihi naar je stuurd?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_117303409
Ze wil je in haar broekje.

Hihihihihihihihi.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 27 september 2012 @ 09:30:40 #130
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117303438
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze wil je in haar broekje.

Hihihihihihihihi.
Oke waar wanneer en hoe laat?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 27 september 2012 @ 09:53:06 #131
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117303900
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Helaas, waar vindt je dat soort mannen nog. Of kan ik Silenus daar ook voor inhuren? :P
Nou Silenus... hoe duidelijk wil je het hebben. :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 27 september 2012 @ 09:53:38 #132
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117303914
quote:
4s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:12 schreef Silenus het volgende:
Juist in de zomer wordt er meer 'geflurt'.
Lente is ook best booming in dating land. Zomer is gewoon beter, want; hoge hakken en rokjes/jurkjes combinatie.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 27 september 2012 @ 09:59:07 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117304033
Date houdt heel lief contact vanaf z'n vakantie. :)
  donderdag 27 september 2012 @ 10:04:59 #134
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117304190
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Mei ergens. Ik hou jullie op de hoogte.

Maar hoe staat het met jou date ervaringen? Nog steeds geen relatiestatus wijziging op FB door kunnen voeren?
Het gaat wel hard tegen hard hier. O-)
  donderdag 27 september 2012 @ 10:08:47 #135
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117304277
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:59 schreef Cue_ het volgende:
Date houdt heel lief contact vanaf z'n vakantie. :)
Dat klinkt als een bloeiend iets? Hoe ervaar jij het verder?
  donderdag 27 september 2012 @ 10:30:07 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117304755
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:08 schreef -Splash- het volgende:
Dat klinkt als een bloeiend iets? Hoe ervaar jij het verder?
Dat er een vierde date dient te komen :P
  donderdag 27 september 2012 @ 10:57:32 #137
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117305499
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

;)
  donderdag 27 september 2012 @ 11:07:10 #138
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117305806
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat klinkt positief!
Leuk leuk!
pi_117306141
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 23:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen de mensen die hun leven lang vrijgezel zijn maar altijd geprobeerd hebben om een vriendin te krijgen.
dude, we hebben het over een gesprek in een bepaalde richting sturen.....

als je je daar nou mee bezig houdt, en niet meteen 35 stappen vooruit denkt... dan kan het weleens gaan lukken (het gesprek dus)
pi_117306539
Nou ja er is natuurlijk wel een duidelijke tweedeling; mensen die wel en die niet in de maakbaarheid van het geloven.

Onder de non-believers zijn weer vele gradaties....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 27 september 2012 @ 11:34:51 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117306704
Nouja het ligt vooral in het feit dat iedereen het opzich wel kan (het gesprek beetje sturen). Alleen kan de ene het echt uit zichzelf en een ander heeft er het liefst een script voor ;)

En veel mensen durven gewoon niet, want het ligt niet in hun comfortzone enzo.

achja iedereen moet doen wat ie zelf wil en voor hen werkt. En als het niet werkt moet je gewoon verder kijken wat er anders zou kunnen en uit je comfortzone stappen :)
  donderdag 27 september 2012 @ 11:58:59 #142
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117307531
Tsja ik vind dat 'niet durven en het is allemaal zo lastig' gewoon een beetje mietjesgedrag. En je moet het allemaal zelf weten, maar mensen die niks durven bereiken uiteindelijk ook geen ene fuck in het leven dus moet je ook niet zeuren als je straks only the lonely op 7 hoog de hele dag zit te fokforummen op je 40e.

Je leeft maar één keer, bovendien ook nog in die 0,00000001% van de geschiedenis van de aarde dat je TALLOZE mogelijkheden wordt geboden om een date te scoren. Je kunt nota bene veilig vanachter je laptop, zonder dat iemand je ziet, met iemand praten. Als je dan nog niet eens durft om iemand op een date te vragen, ja...kap er dan maar helemaal mee. Komop zeg.

En ja, ik hou niet van politiek correcte posts. :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_117307595
Waarheid als een koe *o*
  donderdag 27 september 2012 @ 12:16:59 #144
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117308102
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef Silenus het volgende:
Tsja ik vind dat 'niet durven en het is allemaal zo lastig' gewoon een beetje mietjesgedrag. En je moet het allemaal zelf weten, maar mensen die niks durven bereiken uiteindelijk ook geen ene fuck in het leven dus moet je ook niet zeuren als je straks only the lonely op 7 hoog de hele dag zit te fokforummen op je 40e.

Je leeft maar één keer, bovendien ook nog in die 0,00000001% van de geschiedenis van de aarde dat je TALLOZE mogelijkheden wordt geboden om een date te scoren. Je kunt nota bene veilig vanachter je laptop, zonder dat iemand je ziet, met iemand praten. Als je dan nog niet eens durft om iemand op een date te vragen, ja...kap er dan maar helemaal mee. Komop zeg.

En ja, ik hou niet van politiek correcte posts. :+
Allemaal waar, maar jij weet net zo goed als ik dat er (vooral hier) nogal wat pipo's rondlopen die dus echt sociaal gestoord zijn of waar daarboven iets niet helemaal lekker tikt.

Zo ken ik een oud buurjongen, die denk ik nu zo'n 40 jaar oud is. Nog thuis bij zijn vader woont. Gestudeerd, iets in de scheikunde. Maar werkt bij de Edah/Lidl omdat hij niet durft te sollicteren cq in contact te komen met toekomstige nieuwe collega's. Iedere avond boven WoW spelen. Have Fun!
pi_117308379
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:16 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Allemaal waar, maar jij weet net zo goed als ik dat er (vooral hier) nogal wat pipo's rondlopen die dus echt sociaal gestoord zijn of waar daarboven iets niet helemaal lekker tikt.

Zo ken ik een oud buurjongen, die denk ik nu zo'n 40 jaar oud is. Nog thuis bij zijn vader woont. Gestudeerd, iets in de scheikunde. Maar werkt bij de Edah/Lidl omdat hij niet durft te sollicteren cq in contact te komen met toekomstige nieuwe collega's. Iedere avond boven WoW spelen. Have Fun!
Das wel een beetje triest ja.

En om nog even on-topic te komen, heb ik zelf een vraagje.
Misschien kennen sommigen van jullie me al.

Ik heb zelf er wel aan gedacht om maar via datingsites het te gaan proberen, maar wil graag van jullie horen wat mijn kansen zijn (realistisch gezien).

Zelf zit ik in de wajong en heb geen werk (ook geen vrijwilligerswerk).
Ik heb het nog aan mijn SPVer gevraagd van de week en die vertelde me ook dat ik op het moment gewoon niet in staat ben om te werken (geschiedenis met burn-outs (meervoud), het lange verhaal laat ik maar even achterwege).

Heb ik dan überhaubt wel een kans van slagen op een datingsite? Want zo niet, dan ga ik het niet eens proberen.
Ik heb trouwens nog nooit eerder op een datingsite gezeten dus kan niet uit vroegere ervaringen putten.
Tevens ben ik 34 jaar oud.

Gaarne alleen serieuze reacties, dank!
  donderdag 27 september 2012 @ 12:29:33 #146
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117308484
Ik schat je kansen vrij laag, tenzij je er echt fucking lekker uitziet en een vlotte babbel hebt. Maar zelfs dan wordt het lastig. De meeste vrouwen (en zeker de leuke) vallen naast de bekende pro's ook op iemand die zijn leven aardig op de rit heeft en in ieder geval zichzelf kan onderhouden. (Eventueel wat geld overhouden voor een koophuis, vakantie, etc. zou ook fijn zijn)

Werklozen zonder uitzicht op verbetering zijn nu eenmaal niet de meest populaire groep voor vrijgezelle vrouwen.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 27 september 2012 @ 12:31:43 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117308545
Je pool wordt een stuk kleiner, want in veel gevallen is het gewoon niet aantrekkelijk.
Natuurlijk zijn er altijd vrouwen die of in dezelfde situatie zitten of het minder belangrijk vinden, maar je moet ze maar net treffen.

Dus afwijzingen kan je zeker verwachten. De vraag is alleen hoe goed je daartegen kan om net die paar te vinden die het niets uitmaakt :)
pi_117308554
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:29 schreef Silenus het volgende:
Ik schat je kansen vrij laag, tenzij je er echt fucking lekker uitziet en een vlotte babbel hebt. Maar zelfs dan wordt het lastig. De meeste vrouwen (en zeker de leuke) vallen naast de bekende pro's ook op iemand die zijn leven aardig op de rit heeft en in ieder geval zichzelf kan onderhouden. (Eventueel wat geld overhouden voor een koophuis, vakantie, etc. zou ook fijn zijn)

Werklozen zonder uitzicht op verbetering zijn nu eenmaal niet de meest populaire groep voor vrijgezelle vrouwen.
Nee, dat dacht ik al. En een vlotte babbel heb ik ook niet (ik heb een vorm van autisme). Mijn vooruitzichten op de lange termijn zijn verder wel beter, ik kan nu niet werken, maar in de toekomst zit dat er wel zeker in (heb nog genoeg onaangeboord potentieel).
Echter ben ik nu bezig de struktuur in m'n leven te veranderen, aangezien er daar een kink in de kabel bleek te zitten.
pi_117308620
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
Je pool wordt een stuk kleiner, want in veel gevallen is het gewoon niet aantrekkelijk.
Natuurlijk zijn er altijd vrouwen die of in dezelfde situatie zitten of het minder belangrijk vinden, maar je moet ze maar net treffen.

Dus afwijzingen kan je zeker verwachten. De vraag is alleen hoe goed je daartegen kan om net die paar te vinden die het niets uitmaakt :)
Het is dus een idee om me min of meer op die vrouwen te richten?
En of ik er tegen kan weet ik nog niet. Wsl wel, omdat ikzelf ook wel weet dat er niks in zit met bepaalde vrouwen en wat niet kan, dat kan niet.

En bedankt voor de eerlijke reacties! :)
pi_117308646
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Das wel een beetje triest ja.

En om nog even on-topic te komen, heb ik zelf een vraagje.
Misschien kennen sommigen van jullie me al.

Ik heb zelf er wel aan gedacht om maar via datingsites het te gaan proberen, maar wil graag van jullie horen wat mijn kansen zijn (realistisch gezien).

Zelf zit ik in de wajong en heb geen werk (ook geen vrijwilligerswerk).
Ik heb het nog aan mijn SPVer gevraagd van de week en die vertelde me ook dat ik op het moment gewoon niet in staat ben om te werken (geschiedenis met burn-outs (meervoud), het lange verhaal laat ik maar even achterwege).

Heb ik dan überhaubt wel een kans van slagen op een datingsite? Want zo niet, dan ga ik het niet eens proberen.
Ik heb trouwens nog nooit eerder op een datingsite gezeten dus kan niet uit vroegere ervaringen putten.
Tevens ben ik 34 jaar oud.

Gaarne alleen serieuze reacties, dank!
Ik denk dat contact zoeken via een datingsite dan juist wel een goede optie is. Het feit dat je wel of niet werkt kan voor sommige mensen wel een reden zijn om je af te wijzen. Via zo'n site heb je de mogelijkheid om met meerdere mensen te praten, wat irl vaak minder gemakkelijk :)
En wapen je sowieso tegen afwijzing, trek het je niet te persoonlijk aan ;)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')