abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 september 2012 @ 14:39:33 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117312372
Dat idee heb ik ook vaak bij 30+ vrouwen :@

Al moet ik zeggen dat ik daar wel om vraag. Beetje duidelijkheid kan geen kwaat. Maar bij mij komt dat omdat ik verschillende 30+ vrouwen gesproken / gedate heb die wel huisje boompje beestje en kindje wilde! Sinds dien ben ik zeer voorzichtig! En zie ik ze toch als rammelende eierstokken als ik eerlijk ben. Vast zeer onterecht... Maar dat is wel eerlijk wat ik denk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_117312374
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja hoe ouder je bent hoe eerder het er van dient te komen door die leuke bio klok. :X
Ik kom dan ook regelmatig profielen tegen van vrouwen die als harde eis vermelden dat de man absoluut een kinderwens moet hebben
A mind with a heart of it's own
pi_117312408
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja hoe ouder je bent hoe eerder het er van dient te komen door die leuke bio klok. :X
Ik zal ook toegeven dat ik niet verder hoef te daten met iemand die heel stellig zegt pas over 10 jaar wel eens over kinderen te willen gaan nadenken.
pi_117312461
Stiekem kom ik ook maar weinig mannen tegen die echt geen kinderen willen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 27 september 2012 @ 14:43:30 #205
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117312486
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:39 schreef ook_gek het volgende:

Al moet ik zeggen dat ik daar wel om vraag. Beetje duidelijkheid kan geen kwaat. Maar bij mij komt dat omdat ik verschillende 30+ vrouwen gesproken / gedate heb die wel huisje boompje beestje en kindje wilde! Sinds dien ben ik zeer voorzichtig! En zie ik ze toch als rammelende eierstokken als ik eerlijk ben. Vast zeer onterecht... Maar dat is wel eerlijk wat ik denk.
Ligt ook een beetje aan je eigen leeftijd en insteek natuurlijk. Als ik leuk een tijdje met iemand ga daten sta ik daar niet bij stil maar als diegene nooit kinderen wil en ik serieuzer met hem wil worden moet ik als vrouw ook mijn conclusies trekken, wat ik zelf dan wil. Heb niet de luxe om nog tien jaar te wachten. Dat wil dan vervolgens niet zeggen dat ik ze ook snel zou willen. Dat is weer een hele andere overweging, vind ik.
pi_117312494
Net een berichtje op RP. "Hoi ik ben "insert naam" Ik ben de rechter op de foto"

Kak, de linker ziet er wél leuk uit :')
  donderdag 27 september 2012 @ 14:44:01 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117312497
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Stiekem kom ik ook maar weinig mannen tegen die echt geen kinderen willen.
Ik wil zeker kinderen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_117312526
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dit beeld heerst echt heel erg over vrouwen van rond de dertig op datingsites. Herken me er ook in. Dat je in de toekomst een kind zou willen houdt niet in dat je met de eerste de beste date vadertje en moedertje wil spelen.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:36 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En toch is dat een gedachte die veel mannen hebben bij een alleenstaande 30+ er die (in de toekomst) nog kinderen zou willen.

Je wilt niet weten hoe vaak ik erbij heb moeten vermelden dat ik echt niet morgen zwanger wil zijn, dat ik eerst een stabiele relatie wil hebben (waar vind ik toch zeker wel een jaar over heen gaat).
vervelend lijkt me. maar goed, gewoon dikgedrukt en in caps op je profiel vermelden dan. :P

overigens vind ik een jaar nog wel erg kort, ik zou toch voor minimaal 3 jaar gaan voordat ik aan kinderen zou beginnen. maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
pi_117312532
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:39 schreef ook_gek het volgende:

Maar komt die voorzichtigheid dan uit dat jij echt geen kinderen wilt? Ik mag toch hopen dat de meeste vrouwen de beslissing om kinderen te 'willen' deze samen nemen. Dus vanwaar de voorzichtigheid...uit angst dat ze een gaatje in het condoom prikt?
pi_117312569
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:43 schreef DrMarten het volgende:
Net een berichtje op RP. "Hoi ik ben "insert naam" Ik ben de rechter op de foto"

:')

vraag haar naam en e-mail. :Y)
pi_117312582
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mij maakt het niet uit om eerlijk te zijn of zij ook in de wajong zit.
Eigenlijk zou je daarom iemand moeten treffen die ook in zo'n situatie zit, een lotgenoot eigenlijk.
Die zijn er wel genoeg, maar je moet er net één tegenkomen, de meeste vrouwen zullen dat soort gevoelige details ook wel achterwege laten in hun profiel.

Maar als ik jou was zou ik eerst eens gaan kijken of je gewoon wat contact kan leggen op een dating site.
Je hoeft je hele achtergrond niet te vermelden in een profiel, kijk eerst eens of je over andere dingen kan mailen/chatten.
٩๏̯͡๏)۶
pi_117312604
quote:
19s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:44 schreef dawg het volgende:

overigens vind ik een jaar nog wel erg kort, ik zou toch voor minimaal 3 jaar gaan voordat ik aan kinderen zou beginnen. maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
10 jaar geleden zou ik dat ook gezegd hebben....5 jaar geleden ws ook nog wel. Maar dan komt nu idd de leeftijd erbij kijken en juist ook door die leeftijd denk ik verstandigere keuzes op dat gebeid te kunnen maken (en hopelijk dus al na ee njaar een beetje te kunnen inschatten of het een stabiele relatie is...en zekerheid heb je nooit natuurlijk, ook niet na 10 jaar)
pi_117312640
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:47 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

10 jaar geleden zou ik dat ook gezegd hebben....5 jaar geleden ws ook nog wel. Maar dan komt nu idd de leeftijd erbij kijken en juist ook door die leeftijd denk ik verstandigere keuzes op dat gebeid te kunnen maken (en hopelijk dus al na ee njaar een beetje te kunnen inschatten of het een stabiele relatie is...en zekerheid heb je nooit natuurlijk, ook niet na 10 jaar)
ja, ik begrijp je uitgangspunt wel. maar toch, kinderen. lastig onderwerp altijd. :+
  donderdag 27 september 2012 @ 14:48:36 #214
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117312644
quote:
19s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:44 schreef dawg het volgende:

[..]

[..]

vervelend lijkt me. maar goed, gewoon dikgedrukt en in caps op je profiel vermelden dan. :P

Ik denk dat de leeftijd van de vrouw best wel een bepalende rol daarin kan spelen.
pi_117312677
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als je thuis zit wegens in dit geval een burn out vind ik wel dat je het moet melden als er gevraagt is wat voor werk je doet. Dan moet je gewoon zeggen dat je wegens omstandigheden thuis zit. Dan kan zij altijd bepalen of ze door gaat vragen.

Al ik een date zal hebben en ik kom er later achter dat ze met een depresie thuis zit ipv werk zoekende is houd het voor mij direct op. Kan ze wieberen. Tevens als ik het in bet begin ook krijg te horen zal ik zeer zeer goed bedenken of ik nog wil afspreken. Hangt af van hoe de persoon er in staat.

Ik zit niet te wachten op dat soort problemen. Bijna niemand niet denk ik, als zullen ze dat niet zo snel toegeven.

En ja iedereen heeft een rugzakje, niks ergs aan. Het staat en valt met hoe de persoon er tegen over staat en in het leven staat.

[..]

Breien bedoel ik :D
Om even duidelijk te zijn, ik heb nu geen burnout ;)
En m'n laatste depressieve klachten waren eind vorig jaar
  donderdag 27 september 2012 @ 14:50:57 #216
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117312716
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:45 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Maar komt die voorzichtigheid dan uit dat jij echt geen kinderen wilt? Ik mag toch hopen dat de meeste vrouwen de beslissing om kinderen te 'willen' deze samen nemen. Dus vanwaar de voorzichtigheid...uit angst dat ze een gaatje in het condoom prikt?
Ik wil zeker weten kinderen, maar ik wil een relatie beginnen omdat we elkaar leuk vinden. En niet zo zeer omdat zij binnen nu en een jaar een kind wilt. Dat vind ik totaal geen goede basis voor een relatie.

Eerst samen leuk hebben en stabiele relatie hebben dan pas aan kinderen denken. Een relatie beginnen omdat zij zo graag kinderen wilt gaat niet werken denk ik.
  donderdag 27 september 2012 @ 14:51:00 #217
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117312719
Ik ken in mijn omgeving juist veel mannen die een kinderwens hebben/hadden/al vader zijn. Dat je er een hebt wil niet zeggen dat ze zo opeens morgen uit de boerenkool komen gekropen natuurlijk. Vind het wel normaal om dat gewoon uit te durven spreken, dat je dat zou willen. Daarmee verbindt je je nog nergens aan en zou ik van mezelf ook niet zo zien. Er zijn namelijk ook mannen die op datingsites nogal op zoek zijn naar een baarmoeder.
pi_117312722
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:48 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik denk dat de leeftijd van de vrouw best wel een bepalende rol daarin kan spelen.
ik ben geen vrouw dus ik pretendeer absoluut niet te weten hoe jullie klokje tikt. :P
pi_117312754
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:46 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je daarom iemand moeten treffen die ook in zo'n situatie zit, een lotgenoot eigenlijk.
Die zijn er wel genoeg, maar je moet er net één tegenkomen, de meeste vrouwen zullen dat soort gevoelige details ook wel achterwege laten in hun profiel.

Maar als ik jou was zou ik eerst eens gaan kijken of je gewoon wat contact kan leggen op een dating site.
Je hoeft je hele achtergrond niet te vermelden in een profiel, kijk eerst eens of je over andere dingen kan mailen/chatten.
Ja, dat is misschien wel een goed plan ja.
Maar ik twijfel nog wat ik wel en wat ik niet zal vermelden.
Ik ben eerder geneigd om m'n wajongstatus wel te vermelden om zodoende meteen een hoop vrouwen er uit te filteren.
Ik bedoel, is het voor een vrouw niet meteen prettig om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt?

Wel zal ik m'n sterke punten moeten benadrukken en daar ben ik nog niet zo helemaal uit :@
pi_117312761
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:48 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik kan me daarom ook wel voorstellen dat vrouwen perse een man willen met een kinderwens. Als die er toch niet echt blijkt te zijn is er zo weer een jaar voorbij. Alleen word ik toch wat afgeschrikt door profielen waar het als harde eis in staat. Laten we eerst maar eens een drankje doen voor we over kinderen beginnen denk ik dan :P
  donderdag 27 september 2012 @ 14:52:34 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117312772
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het was maar een voorbeeld, en je werkt nu toch nog niet wegens bovenstaande? Het is dus wel een oorzaak.
  donderdag 27 september 2012 @ 14:52:46 #222
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117312778
quote:
19s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:51 schreef dawg het volgende:

[..]

ik ben geen vrouw dus ik pretendeer absoluut niet te weten hoe jullie klokje tikt. :P
ha ha :P Neem toch aan dat je wel weet tot wanneer vrouwen vruchtbaar zijn?
pi_117312786
quote:

Een zwart/wit foto met aan de rechter kan een mollige dame met bril en aan de linker kant een slanker exemplaar?
٩๏̯͡๏)۶
pi_117312820
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

ha ha :P Neem toch aan dat je wel weet tot wanneer vrouwen vruchtbaar zijn?
jawel hoor. al heb ik een tijd terug een keer op tv gezien dat een vrouw van 62 nog moeder werd. :P
pi_117312844
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan zijn dat in mijn optiek dus ook dingen die voor het nu minder/niet van belang zijn voor een eerste date. dat je zonder werk zit zou ik gewoon benoemen als iemand ernaar vraagt. Als ze door vraagt naar de redenen vind ik het dus prima kunnen dat je zegt dat je het daar misschien op een volgende date wel eens over wilt hebben, tenzij je je genoeg op je gemak voelt om het gelijk te vertellen.

Ik heb dat met 1 date gehad dat ik iets op tafel legde wat ik normaal bij een eerste date niet zou doen en dat pakte goed uit omdat we bepaalde ervaringen deelden. Het is maar net hoe je jezelf erbij voelt en wat je kwijt wilt.
pi_117312873
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:53 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Een zwart/wit foto met aan de rechter kan een mollige dame met bril en aan de linker kant een slanker exemplaar?
Nee, een redelijk slank figuur, alleen met een gebit waar Ankie van Grunsven van gaat soppen. Mr Ed is er niks bij :X
pi_117312903
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het was maar een voorbeeld, en je werkt nu toch nog niet wegens bovenstaande? Het is dus wel een oorzaak.
De oorzaak dat ik niet kan werken zit hem in de kink in de kabel. Als ik nu weer zou gaan werken, dan zou die burnout weer om de hoek kunnen gaan kijken. Eerst moet die kink eruit en dat kan nog wel een jaartje of wat duren. Langzaam opbouwen is het devies ;)
pi_117312908
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik wil zeker weten kinderen, maar ik wil een relatie beginnen omdat we elkaar leuk vinden. En niet zo zeer omdat zij binnen nu en een jaar een kind wilt. Dat vind ik totaal geen goede basis voor een relatie.

Eerst samen leuk hebben en stabiele relatie hebben dan pas aan kinderen denken. Een relatie beginnen omdat zij zo graag kinderen wilt gaat niet werken denk ik.
Volgens mij geld dat voor vrouwen met een kinderwens net zo...alleen vullen veel mannen het anders in. Nl dat de relatie alleen gaat over het willen hebben van kinderen. Wederom vind ik dat je alleen samen aan kinderen moet denken als je relatie goed zit en je het beide wil op dat moment.
  donderdag 27 september 2012 @ 14:58:27 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117312988
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:54 schreef Sekhmet het volgende:

. Als ze door vraagt naar de redenen vind ik het dus prima kunnen dat je zegt dat je het daar misschien op een volgende date wel eens over wilt hebben, t
Dan gaan mijn alarmbellen helemaal rinkelen :')
pi_117312991
Ik heb er ook niet heel veel problemen mee als de vrouw al een kind heeft (of kinderen). Wel is het dan prettig als de ze wel de optie open houdt om nog een kind te krijgen, een kind van mezelf lijkt me wel erg leuk namelijk :P
  donderdag 27 september 2012 @ 14:59:11 #231
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_117313018
quote:

Gewoon zeggen: "Tegen de volgende kan je beter zeggen dat je de linker bent..."
Eerlijkheid wordt uiteindelijk best gewaardeerd :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_117313055
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:54 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dan zijn dat in mijn optiek dus ook dingen die voor het nu minder/niet van belang zijn voor een eerste date. dat je zonder werk zit zou ik gewoon benoemen als iemand ernaar vraagt. Als ze door vraagt naar de redenen vind ik het dus prima kunnen dat je zegt dat je het daar misschien op een volgende date wel eens over wilt hebben, tenzij je je genoeg op je gemak voelt om het gelijk te vertellen.

Ik heb dat met 1 date gehad dat ik iets op tafel legde wat ik normaal bij een eerste date niet zou doen en dat pakte goed uit omdat we bepaalde ervaringen deelden. Het is maar net hoe je jezelf erbij voelt en wat je kwijt wilt.
Tsja, ik ben gewoon eerlijk in dat opzicht. Ik heb ook niet het gevoel dat ik iets te verbergen heb.
Ik heb alleen gemerkt dat het mensen nog wel eens wil afschrikken (dan gaan ze me zielig vinden of zo, terwijl ikzelf dat niet zo ervaar. Ik heb gewoon een flinke dosis pech gehad).
Maar misschien is het idd wel een idee om niet meteen alles te vertellen. Moet ik nog eventjes m'n smalltalk oefenen :P
Maar ik moet zeggen, als ik een klik met iemand heb, dan loopt een gesprek vanzelf.
pi_117313069
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan gaan mijn alarmbellen helemaal rinkelen :')
Dus jij gooit alles al in het open op een eerste date waarvan het misschien niet eens zeker is dat het tot een tweede date gaat komen. Ik wil toch wel een beetje zeker er van zijn dat ik diegene kan vertrouwen voordat ik mijn bagage op tafel leg. En dat weet ik op een eerste date nog niet.
Zelfbescherming zou ik het willen noemen, ben al vaak genoeg op mijn bek gegaan.
pi_117313107
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb er ook niet heel veel problemen mee als de vrouw al een kind heeft (of kinderen). Wel is het dan prettig als de ze wel de optie open houdt om nog een kind te krijgen, een kind van mezelf lijkt me wel erg leuk namelijk :P
Ik wil zelf geen kinderen (of het moet echt HEEL goed gaan lopen EN zij moet er plotsling 1 willen, van mij hoeft het niet per se), maar ik heb ook liever niet iets met een vrouw die zelf al een kind heeft. Been there, doesn't work for me.
pi_117313145
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, ik ben gewoon eerlijk in dat opzicht. Ik heb ook niet het gevoel dat ik iets te verbergen heb.
Ik heb alleen gemerkt dat het mensen nog wel eens wil afschrikken (dan gaan ze me zielig vinden of zo, terwijl ikzelf dat niet zo ervaar. Ik heb gewoon een flinke dosis pech gehad).
Maar misschien is het idd wel een idee om niet meteen alles te vertellen. Moet ik nog eventjes m'n smalltalk oefenen :P
Maar ik moet zeggen, als ik een klik met iemand heb, dan loopt een gesprek vanzelf.
Juist...en dan ben je volgens mij ook veel sneller heel open en eerlijk. Maar die klik is er niet altijd op een eerste date. Vaak zijn het toch nog een beetje de koetjes en kalfjes gesprekken (uitzonderingen daargelaten)
pi_117313196
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:00 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dus jij gooit alles al in het open op een eerste date waarvan het misschien niet eens zeker is dat het tot een tweede date gaat komen. Ik wil toch wel een beetje zeker er van zijn dat ik diegene kan vertrouwen voordat ik mijn bagage op tafel leg. En dat weet ik op een eerste date nog niet.
Zelfbescherming zou ik het willen noemen, ben al vaak genoeg op mijn bek gegaan.
Zijn mannen daar dan ook zo kieskeurig in?
Zelf maakt dat me namelijk eerlijk gezegd niet zoveel uit of iemand bagage heeft. Zoals door iemand anders gezegd, iedereen heeft wel bagage.
pi_117313356
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zijn mannen daar dan ook zo kieskeurig in?
Zelf maakt dat me namelijk eerlijk gezegd niet zoveel uit of iemand bagage heeft. Zoals door iemand anders gezegd, iedereen heeft wel bagage.
Meer dan vrouwen heb ik vaak het idee. Vrouwen, ik althans, hebben nog dat zorgzame heel erg in zich. Weinig mannen die een relatie willen beginnen met iemand die (psychische) problemen heeft (gehad). Ook weinig mannen die een vrouw met kinderen willen omdat je de kinderen er gelijk bij krijgt (terwijl bij mannen de kinderen vaak minder aanwezig zijn bij gedeelde voogdij). En vrouwen zonder baan of ambitie worden al snel als heel afhankelijk ervaren.

Maar idd, iedereen heeft zijn/haar bagage. Ik zou bij voorbaat ook niemand daarop afwijzen. Wel weet ik nu ook uit ervaring dat het de nodige problemen kan opleveren als je er samen niet mee om kan gaan.
pi_117313363
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:02 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Juist...en dan ben je volgens mij ook veel sneller heel open en eerlijk. Maar die klik is er niet altijd op een eerste date. Vaak zijn het toch nog een beetje de koetjes en kalfjes gesprekken (uitzonderingen daargelaten)
Wat er allemaal ter sprake komt hangt idd gewoon van de date af. Soms loopt het zo dat er vanalles ter sprake komt en soms loopt het zo dat bepaalde dingen nog niet ter sprake komen, Prima toch?
Hangt er gewoon helemaal vanaf hoe het gesprek loopt.
pi_117313424
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:09 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Meer dan vrouwen heb ik vaak het idee. Vrouwen, ik althans, hebben nog dat zorgzame heel erg in zich. Weinig mannen die een relatie willen beginnen met iemand die (psychische) problemen heeft (gehad).
gek hoe perceptie kan verschillen. ik heb juist het idee dat het andersom is. ~:)
pi_117313499
quote:
19s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:12 schreef dawg het volgende:

[..]

gek hoe perceptie kan verschillen. ik heb juist het idee dat het andersom is. ~:)
Misschien komt het door het verschil in standpunt. You tarzan, me Jane.
pi_117313550
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:14 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Misschien komt het door het verschil in standpunt. You tarzan, me Jane.
ja, mannen komen van mars en vrouwen van venus, zeggen ze. :P
pi_117313668
quote:
19s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:16 schreef dawg het volgende:

[..]

ja, mannen komen van mars en vrouwen van venus, zeggen ze. :P
Zo gezien hebben vrouwen vaak wel meer bagage bij zich :P
pi_117313715
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:19 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

is dat niet altijd zo? :P
pi_117313798
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:09 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Meer dan vrouwen heb ik vaak het idee. Vrouwen, ik althans, hebben nog dat zorgzame heel erg in zich. Weinig mannen die een relatie willen beginnen met iemand die (psychische) problemen heeft (gehad). Ook weinig mannen die een vrouw met kinderen willen omdat je de kinderen er gelijk bij krijgt (terwijl bij mannen de kinderen vaak minder aanwezig zijn bij gedeelde voogdij). En vrouwen zonder baan of ambitie worden al snel als heel afhankelijk ervaren.

Maar idd, iedereen heeft zijn/haar bagage. Ik zou bij voorbaat ook niemand daarop afwijzen. Wel weet ik nu ook uit ervaring dat het de nodige problemen kan opleveren als je er samen niet mee om kan gaan.
Ik dacht dat vrouwen juist heel kieskeurig waren, maar ik heb ze ook wel ontmoet die dat niet waren.
Een vrouw met kinderen zou ikzelf ook liever niet willen (uit ervaring, het werkt gewoon niet zo goed). Uiteindelijk moet ik dan toch een beetje de reservepapa spelen en ik heb verder gewoon niks met kinderen. Pubers daarentegen heb ik weer wat minder problemen mee, omdat die over het algemeen gesproken wel gewoon aanspreekbaar zijn.
Maar liever heb ik iemand zonder kinderen en iemand die zelf geen kinderen wilt. Ik twijfel namelijk of ik wel zo'n goeie papa voor ze kan zijn en dat gun ik mijn kinderen namelijk niet.
Dus liever helemaal geen kinderen.
pi_117313839
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:19 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Sowieso een handtas :P
pi_117313966
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik dacht dat vrouwen juist heel kieskeurig waren, maar ik heb ze ook wel ontmoet die dat niet waren.
Een vrouw met kinderen zou ikzelf ook liever niet willen (uit ervaring, het werkt gewoon niet zo goed). Uiteindelijk moet ik dan toch een beetje de reservepapa spelen en ik heb verder gewoon niks met kinderen. Pubers daarentegen heb ik weer wat minder problemen mee, omdat die over het algemeen gesproken wel gewoon aanspreekbaar zijn.
Maar liever heb ik iemand zonder kinderen en iemand die zelf geen kinderen wilt. Ik twijfel namelijk of ik wel zo'n goeie papa voor ze kan zijn en dat gun ik mijn kinderen namelijk niet.
Dus liever helemaal geen kinderen.
Wederom, kwestie van perceptie. Je hoort hier vaak van de mannen dat ze vinden dat alle vrouwen zulke lange eisenlijstjes hebben. Ik merk het juist meer van de mannen...en dan vooral uiterlijk gericht. Maar ik ben dan ook niet op de vrouwenprofielen aan het kijken, dus geen idee wat het gros van de vrouwen in haar profiel zet.

Ik zou liever ook geen man met kinderen, zonder werk met psychische problemen en een crimineel verleden daten...laat dat nou net een omschrijving van mijn ex zijn. Uiteindelijk gaat het om de klik/chemie of hoe je het ook wil noemen, volgens mij zijn de meesten dan wel bereidt om wat wensen/eisen te laten varen.
pi_117314173
vrouwen met een foute ex is wel een beetje een klassiek verhaal natuurlijk, sekhmetje. :+
pi_117314502
quote:
19s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:31 schreef dawg het volgende:
vrouwen met een foute ex is wel een beetje een klassiek verhaal natuurlijk, sekhmetje. :+
Hij is geen foute ex te noemen. Ik heb hem nooit veroordeeld over zijn verleden, wou meer aangeven dat toen ik jong was dat nou niet direct het type man zou zijn die ik naast mij zou zien...en het bleek dus uiteindelijk ook niet te werken. Dat ik hem nu een klootzak vind is meer mijn eigen gekwetstheid die aan het woord is.

Maar neem aan dat je bedoelt dat het een klassieker is dat vrouwen op foute mannen vallen? En ja, die geef ik toe, ik val eerder op een man die ik spannend vind dan iemand die dat in mijn ogen minder is. Of dat verstandig is, ws niet...Gelukkig hoeft spannend niet altijd fout te zijn.
  donderdag 27 september 2012 @ 15:40:43 #249
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117314520
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:26 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Wederom, kwestie van perceptie. Je hoort hier vaak van de mannen dat ze vinden dat alle vrouwen zulke lange eisenlijstjes hebben. Ik merk het juist meer van de mannen...en dan vooral uiterlijk gericht. Maar ik ben dan ook niet op de vrouwenprofielen aan het kijken, dus geen idee wat het gros van de vrouwen in haar profiel zet.

Ik zou liever ook geen man met kinderen, zonder werk met psychische problemen en een crimineel verleden daten...laat dat nou net een omschrijving van mijn ex zijn. Uiteindelijk gaat het om de klik/chemie of hoe je het ook wil noemen, volgens mij zijn de meesten dan wel bereidt om wat wensen/eisen te laten varen.
Tja ik zeg altijd maar zo, als ik met haar minpunten kan leven is zij de juiste persoon voor mij :P
pi_117314558
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Tja ik zeg altijd maar zo, als ik met haar minpunten kan leven is zij de juiste persoon voor mij :P
En dan maar hopen dat zij dat ook met die van jou kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')