Ik vond hem ook al een troll... maar het blijkt toch echt niet zo te zijn.quote:
huh wat is er dan? heeft dat plaatje iets met dit te maken ofzo?quote:
en dat hungry joe zelf in een gesticht zit ofzo?quote:Of het nu in een bos is, op een plein, of in een kamertje met mooie gecapitonneerde muren
oke, na even denken wtf snap ik je "vreemde" gedachte achter dat plaatje.quote:
oke, het lijkt alsof ik heel vaag ben enzo.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke, na even denken wtf snap ik je "vreemde" gedachte achter dat plaatje.
maar voor vrouwen geld dat niet!!!! Zij mogen dat wel en mogen dat best vragen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke, het lijkt alsof ik heel vaag ben enzo.
maar ik zal even uitleggen.! ik ben echt wel normaal
ik dacht dat dat gezegde zo was, omdat de pot en de ketel allebei zwart zijn.
en dan wat je zegt ben je zelf principe achtig ofzo.
ja ik heb niet echt veel vrienden om mee te oefenen met praten.
en ik weet ook niet zoveel van koken, ik dacht dat ketels altijd zwart waren.
Nop echt niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:34 schreef -Splash- het volgende:
Oh en vertel mij aub dat je 14 bent.... voor mijn eigen gemoedsrust.
Speciaal voor jou dan (en ik ga de wrath-of-eefje op mijn nek halen hiervoor, maar dat is het waard):quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het is toch de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Dus dan zou die ketel (rechter) zeggen dat die linkerpot zwart ziet.. juist omgekeerde van dit plaatje.. correct me if i am wrong
Hmm yaay krijg ik een keer een implied facepalm, stijg in de rankingsquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan (en ik ga de wrath-of-eefje op mijn nek halen hiervoor, maar dat is het waard):
[ afbeelding ]
Soms wel ja. Maar in dit geval was het niet zo vergezocht en met beetje humor erbij, zie het probleem niet zo.. of denk ik nu te simpel?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:58 schreef BeamofLight het volgende:
Spreekwoorden: (1914) De pot verwijt den ketel dat hij zwart is (of ziet)
d.w.z. iemand verwijt een ander iets, waaraan hij zelf schuldig is.
Tis allemaal niet zo heel moeilijk. Maar dat gebeurt hier wel vaker. Iets wat zo simpel, wordt zoooooooooooo fucking moelijk gemaakt.
quote:Wie ben ik?
Als je een vrouw zoekt, waar je mee gezien kan worden en die ook nog eens een goed gesprek kan voeren, dan zit je bij mij goed.
Zelf ben ik iemand die van spanning en avontuur houd. Een avondje knus op de bank samen knuffelen vind ik heerlijk, maar dat moet niet de enige avondinvulling zijn. Ik houd van etentjes, theater, bioscoop, sauna, weekendjes weg, leuke trips en vakanties. Al met al zul je je met mij niet snel vervelen. Ik zoek dan ook iemand die avontuurlijk in het leven staat. Ik ben een actief persoon met vele hobby’s. Zo duik ik, doe ik aan Fitness en Yoga. Jij hebt ook je eigen hobby’s, we hoeven niet alles perse met zijn tweeën te doen.
Laat in je reactie weten dat je voldoet aan wat ik zoek en hoe je in het leven staat. Serieuze reacties krijgen altijd antwoord. Ik houd niet van ein deloos heen en weer gemail. Je profiel moet wel foto’s bevatten om te kunnen beoordelen of je qua uiterlijk mijn type bent. Als er op papier een match lijkt te zijn, ontmoet ik je graag voor een drankje op een terrasje in Den Haag, zodat we elkaar in het echt kunnen zien. Je komt er pas echt achter of er een klik is als je iemand in het echt ziet.
Je moet wel sterk in je schoenen staan, want ik werk als naaktmodel en geef massages. Dat is niet iets dat je geheim kan houden, dus voordat je met mij een vaste relatie aangaat, moet je goed nadenken of je familie en kennissenkring dat wel aan kunnen. Maar als je eenmaal voor jezelf die hobbel hebt genomen, ga je met mij een leuke tijd tegemoet.
Gaan we samen genieten? Ik zou het leuk vinden!
Groetjes en misschien tot snel.
Wat voor iemand zoek ik?
Je moet een aantrekkelijke en welbespraakte man van minimaal HBO niveau zijn in de leeftijdscategorie van 35 tot 48 jaar. Ik val op ondernemerstypes, die leiding nemen, wat te vertellen hebben en dus niet afwachtend of terughoudend zijn, ook niet in gesprekken. Je staat absoluut je mannetje en bent dus geen typische stille loonslaaf, die bang is wat zijn baas wel niet van mij zal denken. Ik ben op zoek naar iemand die niet nog in een relatie zit, maar zich aan mij kan binden. Je moet dus niet op zoek zijn naar een avontuurtje of bindingsangst hebben. Verder moet je net als ik een niet-roker zijn.
In welke regio je woont maakt mij niet uit. Wel moet je zo galant zijn om voor de eerste ontmoeting naar Den Haag te willen komen. We beginnen rustig, eerst een kennismaking bij een drankje of misschien een etentje, en dan als uitgangspunt eerst een LAT-relatie. Als je wat verder weg woont, moeten we de afstand praktisch oplossen, zonder dat de een steeds maar moet reize n om elkaar te kunnen zien. Op de lange termijn wil ik graag samenwonen, ik ben voor de ware daarbij niet aan mijn regio gebonden. Daarnaast heb ik een kinderwens en wil dan kunnen stoppen met werken, maar niet met hobby’s. Je bent dan ook niet afhankelijk van twee inkomens, maar wilt graag aan je relaties, familie en kennissen laten blijken dat je genoeg verdient dat je mooie partner niet hoeft te werken, zonder dat ik nou al je geld opmaak.
Het dramatische is dat er dus mannen zijn die zich aan haar regels gaan houden... Ze heeft de route al aardig uitgestippeldquote:
Is er eens iemand duidelijk, is het weer niet goed...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |