abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117336424
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117336601
quote:
die ketel is niet zwart. heb jij dat plaatje gemaakt?
seduco sum.en ben erg stout
  donderdag 27 september 2012 @ 23:27:27 #278
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117336790
Dit is niet serieus hoop ik
pi_117336829
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:27 schreef BeamofLight het volgende:
Fluffy is echt ja, heb hem al eens gemeet
pi_117336880
quote:
Ik vond hem ook al een troll... maar het blijkt toch echt niet zo te zijn.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_117336881
quote:
huh wat is er dan? heeft dat plaatje iets met dit te maken ofzo?

]
quote:
Of het nu in een bos is, op een plein, of in een kamertje met mooie gecapitonneerde muren
en dat hungry joe zelf in een gesticht zit ofzo?

ja daar had ik even snel overheen gelezen hoor, ik las alleen maar dat er misschien hoop voor me is en toen vergat ik al het andere.

[ Bericht 5% gewijzigd door SergeantFluffy op 27-09-2012 23:51:17 ]
pi_117337662
quote:
oke, na even denken wtf snap ik je "vreemde" gedachte achter dat plaatje.

maar voor vrouwen geld dat niet!!!! Zij mogen dat wel en mogen dat best vragen.
als ze graag zouden willen dat ik hun vraag dan zou ik dat best willen doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door SergeantFluffy op 27-09-2012 23:57:42 ]
pi_117337954
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:48 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oke, na even denken wtf snap ik je "vreemde" gedachte achter dat plaatje.

maar voor vrouwen geld dat niet!!!! Zij mogen dat wel en mogen dat best vragen.
oke, het lijkt alsof ik heel vaag ben enzo.
maar ik zal even uitleggen.! ik ben echt wel normaal
ik dacht dat dat gezegde zo was, omdat de pot en de ketel allebei zwart zijn.
en dan wat je zegt ben je zelf principe achtig ofzo.

ja ik heb niet echt veel vrienden om mee te oefenen met praten.
en ik weet ook niet zoveel van koken, ik dacht dat ketels altijd zwart waren.
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:32:51 #284
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117342905
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:55 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oke, het lijkt alsof ik heel vaag ben enzo.
maar ik zal even uitleggen.! ik ben echt wel normaal
ik dacht dat dat gezegde zo was, omdat de pot en de ketel allebei zwart zijn.
en dan wat je zegt ben je zelf principe achtig ofzo.

ja ik heb niet echt veel vrienden om mee te oefenen met praten.
en ik weet ook niet zoveel van koken, ik dacht dat ketels altijd zwart waren.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:34:47 #285
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117342945
Oh en vertel mij aub dat je 14 bent.... voor mijn eigen gemoedsrust.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Splash- op 28-09-2012 09:52:51 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:58:04 #286
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117343477
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:34 schreef -Splash- het volgende:
Oh en vertel mij aub dat je 14 bent.... voor mijn eigen gemoedsrust.
Nop echt niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:04:56 #287
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_117343621
Geen abstractievermogen, past bij kleuters volgens mij :+

fluffy, standaard fok opmerking voor je: steek eerst even wat tijd in je spelling enzo. maakt je posts meteen al een stuk beter.

nog even @ magnetronkoffie-verhaal: ga pas daten als je zelf het idee hebt dat je leuk kan zijn. bagage is geeeen probleem, zolang je er goed/positief mee omgaat. ga niet lotgenoten zoeken specifiek, dan praat je elkaar wsl alleen maar de put in ipv uit.
verder chapeau voor je eerlijkheid (hier). imo goede instelling al :)
WFPB!
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:11:55 #288
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117343776
Het is toch de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Dus dan zou die ketel (rechter) zeggen dat die linkerpot zwart ziet.. juist omgekeerde van dit plaatje.. correct me if i am wrong :7
we dan
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:15:26 #289
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117343844
Ga gewoon niet lotgenoten zoeken. Zoek iemand die je aan kan vullen, niet iemand die exact dezelfde issues heeft als jij. Bovendien is het leuker om je in haar interesses te verdiepen als je er zelf nog niet zoveel van af weet. (en dat kan dan samen natuurlijk)

En voor iedereen hier: Stap van die 'het duurt een jaar en zolang wil ik niet wachten op een relatie'-mentaliteit af. Als dit het idee is van je zoektocht dan kan je net zo goed gelijk stoppen. Het is té wanhopig en te graag willen, dat is iets wat niet gaat werken bij het daten.

Het idee van daten moet niet zijn dat je als enige criteria; vrouwelijk en wilt relatie met mij hebt. Dat snap 'jullie' zelf toch ook wel?

Wat moet je dan wel zoeken in een date?

Iemand die je uit kan dagen, je leven een leuke aanvulling kan geven. Een leuke meid waarmee je een intelligent gesprek kan voeren en een beetje bij je primaire waarden past. Ik krijg vaak het idee dat het juist om de invulling gaat. Dat er dates worden gezocht om er maar voor te zorgen dat je je niet eenzaam hoeft te voelen. Als je je eenzaam voelt kan je beter een leuke vriendengroep om je heen verzamelen dan een date zoeken. En ja... sommige mensen vinden het leuk om als superlijm aan elkaar te plakken zodra er het woordje relatie aan vast zit. Maar dit gaat veel mensen afschrikken als je online gaat daten. Het bezittelijke en wanhopige/opdringerige.

Geen idee of ik hierboven een duidelijk verhaal heb geschreven. Het was meer een brainfart.... ;)
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:17:37 #290
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117343892
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het is toch de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Dus dan zou die ketel (rechter) zeggen dat die linkerpot zwart ziet.. juist omgekeerde van dit plaatje.. correct me if i am wrong :7
Speciaal voor jou dan (en ik ga de wrath-of-eefje op mijn nek halen hiervoor, maar dat is het waard):

vrijdag 28 september 2012 @ 10:24:29 #291
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117344058
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:17 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Speciaal voor jou dan (en ik ga de wrath-of-eefje op mijn nek halen hiervoor, maar dat is het waard):

[ afbeelding ]
Hmm yaay krijg ik een keer een implied facepalm, stijg in de rankings *O*

Ik ken het spreekwoord en feitelijk klopt het wat ik zeg ~O> Plaatje klopt zo ook maar ander deel van het spreekwoord is juist ook dat de ketel zwart ziet dus ja. Hoe lul ik me hieruit ;( (serieus trouwens het klopt beide)
we dan
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:34:43 #292
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117344300
Eefje waar blijf je om me te backen? :@
we dan
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:58:19 #293
242666 BeamofLight
pi_117344949
Spreekwoorden: (1914) De pot verwijt den ketel dat hij zwart is (of ziet)
d.w.z. iemand verwijt een ander iets, waaraan hij zelf schuldig is.

Tis allemaal niet zo heel moeilijk. Maar dat gebeurt hier wel vaker. Iets wat zo simpel, wordt zoooooooooooo fucking moelijk gemaakt.
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:09:26 #294
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117345312
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:58 schreef BeamofLight het volgende:
Spreekwoorden: (1914) De pot verwijt den ketel dat hij zwart is (of ziet)
d.w.z. iemand verwijt een ander iets, waaraan hij zelf schuldig is.

Tis allemaal niet zo heel moeilijk. Maar dat gebeurt hier wel vaker. Iets wat zo simpel, wordt zoooooooooooo fucking moelijk gemaakt.
Soms wel ja. Maar in dit geval was het niet zo vergezocht en met beetje humor erbij, zie het probleem niet zo.. of denk ik nu te simpel? :P
we dan
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:12:17 #295
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117345406
Kent uw spreekwoorden. Denk dat generatiegenoten nog zich nog wel die zuurtjes herinneren met halve spreekwoorden erop die je moest afmaken ;)

Het is idd heel simpel.

On topic: Is er op Badoo ook een functie om berichten te sturen zonder dat je online bent of gelijk aan het chatten bent?
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:50:36 #296
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117350857
quote:
Wie ben ik?
Als je een vrouw zoekt, waar je mee gezien kan worden en die ook nog eens een goed gesprek kan voeren, dan zit je bij mij goed.
Zelf ben ik iemand die van spanning en avontuur houd. Een avondje knus op de bank samen knuffelen vind ik heerlijk, maar dat moet niet de enige avondinvulling zijn. Ik houd van etentjes, theater, bioscoop, sauna, weekendjes weg, leuke trips en vakanties. Al met al zul je je met mij niet snel vervelen. Ik zoek dan ook iemand die avontuurlijk in het leven staat. Ik ben een actief persoon met vele hobby’s. Zo duik ik, doe ik aan Fitness en Yoga. Jij hebt ook je eigen hobby’s, we hoeven niet alles perse met zijn tweeën te doen.

Laat in je reactie weten dat je voldoet aan wat ik zoek en hoe je in het leven staat. Serieuze reacties krijgen altijd antwoord. Ik houd niet van ein deloos heen en weer gemail. Je profiel moet wel foto’s bevatten om te kunnen beoordelen of je qua uiterlijk mijn type bent. Als er op papier een match lijkt te zijn, ontmoet ik je graag voor een drankje op een terrasje in Den Haag, zodat we elkaar in het echt kunnen zien. Je komt er pas echt achter of er een klik is als je iemand in het echt ziet.

Je moet wel sterk in je schoenen staan, want ik werk als naaktmodel en geef massages. Dat is niet iets dat je geheim kan houden, dus voordat je met mij een vaste relatie aangaat, moet je goed nadenken of je familie en kennissenkring dat wel aan kunnen. Maar als je eenmaal voor jezelf die hobbel hebt genomen, ga je met mij een leuke tijd tegemoet.

Gaan we samen genieten? Ik zou het leuk vinden!
Groetjes en misschien tot snel.

Wat voor iemand zoek ik?
Je moet een aantrekkelijke en welbespraakte man van minimaal HBO niveau zijn in de leeftijdscategorie van 35 tot 48 jaar. Ik val op ondernemerstypes, die leiding nemen, wat te vertellen hebben en dus niet afwachtend of terughoudend zijn, ook niet in gesprekken. Je staat absoluut je mannetje en bent dus geen typische stille loonslaaf, die bang is wat zijn baas wel niet van mij zal denken. Ik ben op zoek naar iemand die niet nog in een relatie zit, maar zich aan mij kan binden. Je moet dus niet op zoek zijn naar een avontuurtje of bindingsangst hebben. Verder moet je net als ik een niet-roker zijn.
In welke regio je woont maakt mij niet uit. Wel moet je zo galant zijn om voor de eerste ontmoeting naar Den Haag te willen komen. We beginnen rustig, eerst een kennismaking bij een drankje of misschien een etentje, en dan als uitgangspunt eerst een LAT-relatie. Als je wat verder weg woont, moeten we de afstand praktisch oplossen, zonder dat de een steeds maar moet reize n om elkaar te kunnen zien. Op de lange termijn wil ik graag samenwonen, ik ben voor de ware daarbij niet aan mijn regio gebonden. Daarnaast heb ik een kinderwens en wil dan kunnen stoppen met werken, maar niet met hobby’s. Je bent dan ook niet afhankelijk van twee inkomens, maar wilt graag aan je relaties, familie en kennissen laten blijken dat je genoeg verdient dat je mooie partner niet hoeft te werken, zonder dat ik nou al je geld opmaak.
:')
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 28 september 2012 @ 14:02:34 #297
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_117351318
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het dramatische is dat er dus mannen zijn die zich aan haar regels gaan houden... Ze heeft de route al aardig uitgestippeld :D staat nog net geen tijdsplanning bij _O-

Foto's :9? (ik woon in DH ;))
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 28 september 2012 @ 14:03:37 #298
242666 BeamofLight
pi_117351358
Met dat wijf moeten we daten. En dan compleet met alles erop en eraan verslag doen. Toppertje wordt dat!
pi_117351430
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

Is er eens iemand duidelijk, is het weer niet goed...
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_117351441
Ha geweldig! Zulke mensen maken het leven mooi :D

Ben ook wel eens de leidinggevende macho tegengekomen, wilde een mooi vrouwtje om mee te pronken. Hobby/Werk was niet meer nodig voor 'zijn dame', aandacht moest naar hem gaan.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')