SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)NAC Breda
Rèsbaarge
WOW!!!!!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef Maver24 het volgende:
WOW !!< ik open een pakje van me coins, LAMPARD erin !!!!!
Er is slechts 1 BraBronze 4* skiller (en 1 die er niet in zit)quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Thorb het volgende:
Zijn wel meer BraBronzes volgens mij.
Net die zebrakit en nog een spelertje van 2k. Eindelijk wat nuttigs
WoWquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
This is the end, my only friend, the end
bazen nummer
Yup 2k.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef dion_v_k het volgende:
Kan iemand zeggen waar Lacina Traore nu voor gaat, nog steeds 2k? kan het nu niet opzoeken
Met die toernooitjes vorig jaar kon je die bronze Brazilianen voor 1k kwijt af en toe, zal nu wel wat minder zijn nu er meer zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is slechts 1 BraBronze 4* skiller (en 1 die er niet in zit)
Gotta love themquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ja hoor, ik kom al weer tegen het eerste 5 at the back team.![]()
Zijn ermee bezig, nog geen datum.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:12 schreef Timez het volgende:
Er staat Opgericht in Sept 2012, maar ik ben FUT Founder, wanneer wordt dat hersteld?
Wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:12 schreef Timez het volgende:
Er staat Opgericht in Sept 2012, maar ik ben FUT Founder, wanneer wordt dat hersteld?
quote:
Daar weet jij alles vanquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pace voelt minder belangrijk trouwens
Neh, heb nu op papier een matig team, maar ik hou Doumbia bijquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van.
Kaboulquote:
quote:
Gaat het eindelijk om de skills van degene die de knoppen bedient? Dan zit ik gebakkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neh, heb nu op papier een matig team, maar ik hou Doumbia bij
Mja, Lampard is maar 15k, maar ik zou zeggen dat hij nog wel zal stijgen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Maver24 het volgende:
hoeveel duurder gaan de spelers nog worden komende weken ?, wat moet ik doen met me Lampard, verkopen of niet ??
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Maver24 het volgende:
hoeveel duurder gaan de spelers nog worden komende weken ?, wat moet ik doen met me Lampard, verkopen of niet ??
Ik denk de code van die ultimate edition invoeren. Meer dan dat zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kunnen we die 10k EASFC punten redeemen?
is niet leuk hoorquote:
Aardig album inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Fuszy het volgende:
Voor de mensen die er van houden. Nieuwe album van Muse is echt tof. Had verwacht dat het een ruk album was, maar hij is echt tof.
Ik heb op mijn TP's gemiddeld 5 plekjes over, waarvan ik er 2 niet mag gebruiken. Tot vandaag had ik nergens last van, nu mag ik nog maar 9 items hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Tim86 het volgende:
Nou kom op, ik wil mijn spelers opnieuw op de trade zetten, pauper EA
Ik vond Muse altijd wel leuk maar dat vond ik ook van Greenday en simple planquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Fuszy het volgende:
Voor de mensen die er van houden. Nieuwe album van Muse is echt tof. Had verwacht dat het een ruk album was, maar hij is echt tof.
Net geprobeerd toevallig, maar nee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Timez het volgende:
Kan je ook al FIFA-punten kopen voor de PS3?
Code al ingevuld..quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk de code van die ultimate edition invoeren. Meer dan dat zou ik niet weten.
[..]
is niet leuk hoor. Moest gisteren bijna huilen na die 7-0
Bij elk tegendoelpunt kwam er steeds meer traanvocht in je oogjes.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk de code van die ultimate edition invoeren. Meer dan dat zou ik niet weten.
[..]
is niet leuk hoor. Moest gisteren bijna huilen na die 7-0
In zijn verdediging: Dit topic is echt niet te volgen..er vliegen voor mijn gevoel 10 topics per dag doorheen, dat gaat echt niet iedereen teruglezen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat domme vragen niet bestaan maar deze vraag, ook wel in een andere vorm, komt hier te vaak langs en niemand die het weet.
Vond die van The Killers wel wat tegenvallen, Muse nog niet geluisterdquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aardig album inderdaad.Album van The Killers is (na een paar luisterbeurten!) toch ook wel goed.
Credits naar jou, speelt echt lekker.quote:
Ja maar op elke pagina komt die vraag minimaal 1x voorbij en het antwoord 10xquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In zijn verdediging: Dit topic is echt niet te volgen..er vliegen voor mijn gevoel 10 topics per dag doorheen, dat gaat echt niet iedereen teruglezen.
Niet alleen daarquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bij elk tegendoelpunt kwam er steeds meer traanvocht in je oogjes.
Dat was geen winst hequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Code al ingevuld..
7-0?grootste overwinning van mij is 11-0 so far
Panic station vind ik zo geniaal. Lekker funkyquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aardig album inderdaad.Album van The Killers is (na een paar luisterbeurten!) toch ook wel goed.
Killers ik in eerste instantie ook, maar na een paar lusiterbeurten zitten er toch wel erg goede nummers tussen. Heb op een of andere manier altijd een paar luisterbeurten nodig bij hun, al hoor ik dat van heel veel mensen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vond die van The Killers wel wat tegenvallen, Muse nog niet geluisterd
Zitten maar een paar nummers bij die echt het Killers gevoel meegeven ja..quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vond die van The Killers wel wat tegenvallen, Muse nog niet geluisterd
het is meer een brandon flowers album vind ik ipv the killers. Beste nummer vind ik nog steeds runaways van dit album.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zitten maar een paar nummers bij die echt het Killers gevoel meegeven ja..
Ik heb in die 5k packs die ik tot nu toe heb geopend nog geen 1 shiny speler gehad. Nu opende ik een 7.5k pack en daar zat een squad fitness en een 4-2-3-1 in. Dat is niet super slecht (gelukkig)quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:18 schreef Maver24 het volgende:
Haha lol, wat heb ik, open gewoon een volgende, heb toch 40k, zit Arteta erin 4-4-2
Heb je die tradefeed bekeken, verkochte items verdwijnen soms gewoon.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
300 coins erbij en niks verkocht. wtf
en Miss Atomic Bombquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
het is meer een brandon flowers album vind ik ipv the killers. Beste nummer vind ik nog steeds runaways van dit album.
Foo Fightersquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef vandermar het volgende:
Human vond ik altijd wel een tof nummer van the Killers en the Pretender vond ik ook altijd een tof nummer alleen ken ik de band niet meer van naam
The Black Keys vind ik altijd baasMaar ik luister heel veel soorten muziek
Foo fightersquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef vandermar het volgende:
Human vond ik altijd wel een tof nummer van the Killers en the Pretender vond ik ook altijd een tof nummer alleen ken ik de band niet meer van naam
The Black Keys vind ik altijd baasMaar ik luister heel veel soorten muziek
Zelfs Weehkampf is nog snellerquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef Joodnl het volgende:
voor degene van Consoleshop..... We gaan bedrogen uitkomen...
Zojuist gebeld,....
Ja, meneer...De 27ste sturen we hem af. Dus u zal hem de 28ste binnen hebben..
[ afbeelding ]
Maar dat klopt niet met wat u bij me bestelling aangeeft.....
Euhhhh, euhhhh... Ja kan er helaas niet meer van maken, meneer!
Mijn trade profit is 27,854quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
Van 12 naar 6k tradeprofit ineens, ben al hele dag bezig met bronze pack methode..
dat team waar Japes tegen meot in z'n laatste ep. Gozer wisselt ff Rooney, Aguero en Robben er nog bijquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond Muse altijd wel leuk maar dat vond ik ook van Greenday en simple plan
Nu helaas niet meer of in iedergeval heel erg weinig.
Baasquote:
Godverdomme waarom niet op de Xboxquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Benzema wordt gepricefixed ps3
Staat er net op?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat team waar Japes tegen meot in z'n laatste ep. Gozer wisselt ff Rooney, Aguero en Robben er nog bij
Lol, beastquote:
yepquote:
Gister stond er een week, vandaag zag ik dit staan ja. Hopelijk is het ook daadwerkelijk zoquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi. Morgen Ultimate Edition binnen voor 48 euro![]()
Toefjes jij had hem toch geannuleerd omdat er 5 weken levertijd stond?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef Rijst het volgende:
Het is al pijnlijk genoeg dat ik hem voor zoveel heb gekocht.![]()
[ afbeelding ]
had hem 2-3 dagen terug ofzo voor 4kquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks, ik ga hem ook even kijkenquote:
Gekocht voor 7 en verkocht voor 9.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Nee...!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:27 schreef baswijchen het volgende:
weet iemand goed team of goede speler...!!
12k?!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.futwiz.com/squad/68027quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:27 schreef baswijchen het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kon het niet weerstaan. Ik heb 2 7.5k packs gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Christiano Ronaldo? Messi?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:27 schreef baswijchen het volgende:
Ik kon het niet weerstaan. Ik heb 2 7.5k packs gekochtNiiiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
quote:
Ik kon het niet weerstaan. Ik heb 2 7.5k packs gekochttrolllllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Hoop niet dat die van mij zo lang duurt want dan heb ik morgen geen keeperquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:27 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat vraag ik al bijna een week xD
Ja, gebeurt vaker. Zal later vanzelf opgelost zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:30 schreef HulkHeld het volgende:
Ik heb net 2x een Jadson verkocht maar geen coins ontvangen, ze staan op mijn lopende veilingen als expired aangegeven, weet iemand hier meer van?
Met alleen pace en veel verdedigers red je het niet meer omdat afstandsschoten veel gevaarlijker zijn en verdedigende AI veel beter is. Hoe vaak ik wel niet gered ben door een verdediger die uit zichzelf een sliding maakt of z'n been uitsteekt om de bal tegen te houdenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even een 5 at the back pace hommo verslagen![]()
![]()
Hier ook een record van: 4-0-0
Hebben pittig veel mensen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:30 schreef HulkHeld het volgende:
Ik heb net 2x een Jadson verkocht maar geen coins ontvangen, ze staan op mijn lopende veilingen als expired aangegeven, weet iemand hier meer van?
Hmm.. zeer vervelend dit, is toch een krappe 10k.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, gebeurt vaker. Zal later vanzelf opgelost zijn.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Narsingh op RW in een 4-3-3.*fapsmileyvantim*
Moet je niet aan ons vragen, wij beheren je portemonnee nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:34 schreef Jonnsie het volgende:
Oke, heb nu iets minder dan 100k, waarin ga ik investeren?
If Buttjequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:34 schreef Jonnsie het volgende:
gewoon wachten op zijn TOTYquote:
Quintero of Kelvinquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:34 schreef Jonnsie het volgende:
Iedereen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:36 schreef zerokil het volgende:
Geen zin om alles terug te lezen,
Wie heeft er momenteel Fifa 13!?
Ik niet... kut Bart Smitquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:36 schreef zerokil het volgende:
Geen zin om alles terug te lezen,
Wie heeft er momenteel Fifa 13!?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:36 schreef vandermar het volgende:
Die steekpass van die ajacied bij de 2-2
Hmm bij mij staat niks..quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi. Morgen Ultimate Edition binnen voor 48 euro![]()
Toefjes jij had hem toch geannuleerd omdat er 5 weken levertijd stond?
Je hebt niet eens gekeken man, het was de 2-2 die ajax maakte hé.quote:
Bij mij staat gewoon leverdatum 26 sept.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:37 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hmm bij mij staat niks..
Heb ook bij Wehkamp besteld, had je nog contact opgenomen met ze?
Effe contact opnemen dan dalijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij mij staat gewoon leverdatum 26 sept.
Had vandaag contact met Wehkamp, ging nog een week duren. Had 2 weken geleden besteld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij mij staat gewoon leverdatum 26 sept.
Ik heb 30 aug besteld dus ik mag aannemen dat ik hem gewoon morgen krijg, 2 wekenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:39 schreef Stienn het volgende:
[..]
Had vandaag contact met Wehkamp, ging nog een week duren. Had 2 weken geleden besteld.
misschien moet je een nieuwe spits kopen want Defoe ramt alles er bij mij inquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:39 schreef KrAlex het volgende:
Ik heb echt veel erger momenten bij deze FIFA. Heel vaak lopen mijn spelers weg van een kop duel. Of de keeper van de tegenpartij pakt alle onmogelijke ballen eruit, dan heb ik 10 schoten op doel en de tegenstander 1 maar dan sta ik al met 1-0 achter.
Ook hebben mij spitsen de grootste moeite om een bal aan te nemen terwijl de tegenstander die altijd op de counter speelt tegen mij lob passes van 50 meter stil leggen op de voet.
Emenike is meer dan genoeg, maar de keepers spelen altijd een 9+ tegen mij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:41 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
misschien moet je een nieuwe spits kopen want Defoe ramt alles er bij mij in
Ik ken dat gevoel in Fifa 12 dat niks er in gaat en heb het soms ook met middenvelders die op goal schieten maar met Defoe scoor ik zelfs uit de draai en van grote afstanden, iets wat in Fifa 12 bijna onmogelijk was omdat de keeper alles klem vast hadquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:42 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Emenike is meer dan genoeg, maar de keepers spelen altijd een 9+ tegen mij.
Bart Smit heeft hem nog niet, door de telefoon zeiden ze de 29equote:Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand die Fifa 13 al bij Mediamarkt, Bartsmit, etc. heeft gehaald?
Er zijn mensen die hem in Alkmaar al bij de MM hebben gehaald.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand die Fifa 13 al bij Mediamarkt, Bartsmit, etc. heeft gehaald?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bart Smit heeft hem nog niet, door de telefoon zeiden ze de 29e
Dadelijk maar even naar de MM, kijken of ze hem hier ook al verkopen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:46 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hem in Alkmaar al bij de MM hebben gehaald.
115.33K.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:47 schreef baswijchen het volgende:
hoeveel word hij waard denk je?
[ afbeelding ]
40-50kquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:47 schreef baswijchen het volgende:
[ afbeelding ]
10.238, kan er een coin naast zitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:47 schreef baswijchen het volgende:
[ afbeelding ]
Na wat handelenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:52 schreef UltimateTeam het volgende:
Heb na wat handelen nu dit team:
http://www.futwiz.com/squad/132002
Ben er wel tevreden over en heb zin om er donderdag mee te gaan spelen. Alleen helaas te weinig nog voor Sergio Ramos ipv Puyol. Nog even voor door handelen alleen wel jammer hij steeds duurrder wordt. Iemand verder nog tips?
Ik krijg ook altijd ajax.nl ofzo bij who to follow. Net alsof ik die smerige kampers wil volgenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:49 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou ik Vd Wiel willen volgen
Na wat handelenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:52 schreef UltimateTeam het volgende:
Ben er wel tevreden over en heb zin om er donderdag mee te gaan spelen. Alleen helaas te weinig nog voor Sergio Ramos ipv Puyol. Nog even voor door handelen alleen wel jammer hij steeds duurrder wordt. Iemand verder nog tips?
Na een paar 100k gratis coins te hebben ontvangen*quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:52 schreef UltimateTeam het volgende:
Oh tamperen is ook al handelenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:52 schreef UltimateTeam het volgende:
ja idd ga sparen voor Ramosquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:55 schreef Tim86 het volgende:
Lekker team wel, al lijkt Puyol me wat traag als buitenste CB
Had ik last van tegen jou ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:46 schreef RavioliPunch het volgende:
Lijkt wel of je nu makkelijker kan scoren.
Nummer 8 van Feyenoord was m'n beste vriendje bij de kleutersquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:36 schreef vandermar het volgende:
Die steekpass van die ajacied bij de 2-2
Nee ik zelf heb niet getamperd me broer wel alleen is ook gebanndquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Na een paar 100k gratis coins te hebben ontvangen*
Wie is de nummer 8?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:56 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Nummer 8 van Feyenoord was m'n beste vriendje bij de kleuters
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had ik last van tegen jou ja.
Grapjeeehh
O, je had al 100k om die koopjes allemaal te kopen ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:57 schreef UltimateTeam het volgende:
Had verwacht dat ze mij misch ook zouden bannen maar ik heb eigenlijk ook niks illigaals gedaan heb zelf niet gecheat alleen gebruik gemaakt van iemand anders zijn gecheat door koopjes te kopen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
O, je had al 100k om die koopjes allemaal te kopen ?
Nee door handelen 45 ong op het beginquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
O, je had al 100k om die koopjes allemaal te kopen ?
De Vos, middenvelderquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie is de nummer 8?
Idrissi schijnt wel een aardige spits te zijn, snel, vrij sterk en technisch!
Was dat tamperen niet op de eerste dag al?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:59 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Nee door handelen 45 ong op het begin
Raar, ik ben vanmiddag naar de Bart Smit geweest en ik kan hem donderdag gewoon op komen halen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bart Smit heeft hem nog niet, door de telefoon zeiden ze de 29e
nee had in me beginpack overigens een marcelo van madrid de benzema al heaquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Was dat tamperen niet op de eerste dag al?
Robbert de Vos, die was de begeleider tijdens de Feyenoord instuif van mijn neefjequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
De Vos, middenvelderNederlands elftal in zijn leeftijdscategorie.
De B1-lichting van Feyenoord dit jaar is niet een van de sterksten, C1 schijnt wel heelmgoed te zijn met voorheen Slabbekoorn maar die is al naar de B gehaald volgens mij.
Oh lucky bastardquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:02 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
nee had in me beginpack overigens een marcelo van madrid de benzema al hea
jupquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:56 schreef Confetti het volgende:
Blijven de items allemaal in de trade pile hangen?
Bij jou ook al, het verspreidt zich dusquote:
Heb jij hem al dan???????quote:
HAHAHA JAAAAAA; WAGT EFEN; DAN MAAK IK EVEN EEPOESquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb jij hem al dan???????
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
Rik geef gewoon mijn Ogbonna terug man, lul.
Obi Mikel?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
Rik geef gewoon mijn Obi man, lul.
Obi van Inter lijkt mequote:
quote:Denk je godverdomme dat dit een spelletje is?
Ditquote:
Ken ik nietquote:
Leuk geprobeerd Rik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:06 schreef UltimateTeam het volgende:
Ben van plan om tegelijk met fifa even een kaartje van 20 euro halen om wat coins te kunnen genereren dmv de packs te openen
Zegt de man die al een ziek team heeftquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:06 schreef UltimateTeam het volgende:
Ben van plan om tegelijk met fifa even een kaartje van 20 euro halen om wat coins te kunnen genereren dmv de packs te openen
Ga ik ook doen kan het niet latenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:06 schreef UltimateTeam het volgende:
quote:
Jijquote:
Serious face x2quote:
Fifa binnen?quote:
haha toch de kans op die cr7 op fut 12 pas rond mei een cr7 kunnen kopenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga ik ook doen kan het niet laten
Vorig jaar al een mega populaire silver..die is hier echt een paar honderd keer voorbij gekomen in teamsquote:
Ik had Ronaldo al vrij vroeg, januari ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:08 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
haha toch de kans op die cr7 op fut 12 pas rond mei een cr7 kunnen kopen
en vanmiddag nog in discussie gaan met mensen omdat ze meer betalen voor een season ticketquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga ik ook doen kan het niet laten
Wie? Wat?quote:
Toen had ik nog niet op mijn bankrekening gekekenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en vanmiddag nog in discussie gaan met mensen omdat ze meer betalen voor een season ticket![]()
Ow ene Snook voegt me toe op XBL. En er stond in izjn profiel TIm. En jij was gebanned dus ik dacht dat jij dat wasquote:
ja tog gwn lekker spelen dan tog gwn netjes de seaoson tiket benutten man,quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:09 schreef Roypsv het volgende:
geen stress gewon lekker donderdag spelen als season ticket afgelopen is
Indeed sir, indeed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
ja tog gwn lekker spelen dan tog gwn netjes de seaoson tiket benutten man,
Nee, mijn GT is nu Tim Immersquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ow ene Snook voegt me toe op XBL. En er stond in izjn profiel TIm. En jij was gebanned dus ik dacht dat jij dat was
Ik welquote:
messiquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:11 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
16k
wat is nog een goeie investering?
Ballen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:11 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
16k
een kooiquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:11 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
16k
Wutquote:
Jij hebt echt vies veel mazzelquote:
Hij koopt ook vies veel pakjes.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij hebt echt vies veel mazzel
quote:
Ik vorig jaar ook maar kreeg geen ene fuckquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij koopt ook vies veel pakjes.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:14 schreef Timez het volgende:
Iemand interesse in een Gerrard 4222 of IF Berbatov 433?
Huilen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:15 schreef Fuszy het volgende:
hihi mijn laptop viel uit net voordat een auction afliep. Nu heb ik hem verloren
offgamers. Echt een domme vraag. Pas 100 keer gezegd vandaagquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:13 schreef vandermar het volgende:
Tim, waar haal jij de MP weg? Maver?
Oh, okquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
offgamers. Echt een domme vraag. Pas 100 keer gezegd vandaag
en waarom is mijn pakket van 665 gram naar 100 gram ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:16 schreef Anonymous61 het volgende:
Mensen die spelen hebben jullie early access of ge pre ordered en dinsdag vandaag dus binnengekregen? Ik zou het ook vandaag ontvangen maar het is gewijzigd wegevens vertraging en verplaatst naar woensdag..
Ze hebben het spel eruit gehaald en je krijgt nu alleen het omhulselquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
en waarom is mijn pakket van 665 gram naar 100 gram ?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze hebben het spel eruit gehaald en je krijgt nu alleen het omhulsel
Het spel is eruit gehaald, je krijgt nu alleen nog de enveloppe.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Nu nog Obi geven die kleautzakquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Rik bedankt voor het teruggeven van Ogbonna
Spuit elfquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het spel is eruit gehaald, je krijgt nu alleen nog de enveloppe.
Heb jij Ogbonna terug?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Rik bedankt voor het teruggeven van Ogbonna
Je kunt ze ook via internet kopen, scheelt een paar euro en 4 minuten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik haal gewoon mijn MSP bij de Bartsmit
Even 5 minuutjes heen en weer fietsen.
Mijn Ogbonna staat wel weer als expired op de TP dus ik heb er geen fuck aanquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nu nog Obi geven die kleautzak.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHAquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze hebben het spel eruit gehaald en je krijgt nu alleen het omhulsel
Hahahahaha nee serieus is dat nog die D.Silva die je al een week hebt ofzo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Heb jij Ogbonna terug?
Rik ik wil mijn David Silva die nu al te lang op auction staat hebben! Ook Douglas staat nu te wachten op lucht!! Ik wil ze!
Het is een complotquote:
Correct, dacht dat het wel een keer goed zou moeten komen.. Maar helaas!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hahahahaha nee serieus is dat nog die D.Silva die je al een week hebt ofzo?![]()
Nou 15 euro voor 1200 MSP vind ik toch wel een prima prijsje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kunt ze ook via internet kopen, scheelt een paar euro en 4 minuten.
ik heb ook een bepaalde auction een week geleden gewonnen en nu nog steeds een error als ik het ergens naartoe wil verplaatsenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hahahahaha nee serieus is dat nog die D.Silva die je al een week hebt ofzo?![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:20 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Correct, dacht dat het wel een keer goed zou moeten komen.. Maar helaas!
Rik, alsjeblieft?
Das waar, maar ik kan er niks meequote:Op dinsdag 25 september 2012 18:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nouja hij is nu wel 55k waard.
Als je nou dingen vermeldt als prijs,thema en formatie dan kunnen we er nog wat meequote:Op dinsdag 25 september 2012 18:20 schreef baswijchen het volgende:
wat voor een team zal ik builden help nodigggg
Sucks, to, be you!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver heeft ie Ogbonna weer afgepakt
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver heeft ie Ogbonna weer afgepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |