Ik vind dit eng.quote:
Volgende keer gewoon netjes hallo zeggen.quote:
Das geheimquote:Op donderdag 27 september 2012 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe heet je eigenlijk ChocoHennie? D:
Ja, want ik moet natuurlijk wel elke les bijwonen van mijn pretstudie. Stel je voor dat ik een les mis! Dan kan ik het wel vergeten, natuurlijk!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga je wel regelmatig naar school jongeman ?
Jij zegt nooit hallo tegen hem gek.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon netjes hallo zeggen.
[..]
Das geheim
Okanquote:Op donderdag 27 september 2012 21:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon netjes hallo zeggen.
[..]
Wat doe je nu dan ? :$quote:Op donderdag 27 september 2012 21:37 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ja, want ik moet natuurlijk wel elke les bijwonen van mijn pretstudie. Stel je voor dat ik een les mis! Dan kan ik het wel vergeten, natuurlijk!
"HAHA HOI IK BEN HET! KLINKERBOTSING VAN FOK!"quote:Op donderdag 27 september 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij zegt nooit hallo tegen hem gek.Ook als ik naar je toe kom en je de hand schud en mezelf voorstel?
Één van de verloren zeven?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Okanzei eerst nog niks want dacht anoniem door de school te kunnen lopen, maar dat gaat niet meer lukken nu dus een hallo zal je krijgen.. ik ben die ene met die baard en geringe lengte
Ik zou mezelf niet vergelijken met een van de zeven wereldwonderen, maar toch bedanktquote:Op donderdag 27 september 2012 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Één van de verloren zeven?
Misschienquote:Op donderdag 27 september 2012 21:42 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ja. Kom je ook op de BDSM-werfmeet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |