Exactly.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee...
Ik ben in deze ook de impulsievequote:Op dinsdag 25 september 2012 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben (ook) vrij impulsief, dus
Nee dan krijg je alleen maar wrijving.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Exactly.
[..]
Ik ben in deze ook de impulsieveDus wij zouden goed matchen
Beetje net als ik dus. Behalve dat ik waardeloos ben in bed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gisteren onze 2e date gehad. Hij is lief, leuk, goed in bed enzovoort.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee dan krijg je alleen maar wrijving.
Ik zie het wel goedkomen, eerlijk gezegdquote:Ik ben de impulsiefste!
- Nee, ik!
*allebei super-impulsief doen*
*kontneukn*
Seriously, een strijd aangaan over wie de meest impulsieve is?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het wel goedkomen, eerlijk gezegd
Hahaha, okequote:Op dinsdag 25 september 2012 15:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje net als ik dus. Behalve dat ik waardeloos ben in bed.
Ik kan beter met mensen die ook impulsief zijn, dan mensen die zo'n controlfreak zijn als hij. Jemigdepemigquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee dan krijg je alleen maar wrijving.
Komt hij ook weer aan met z'n kontneuk'n...quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het wel goedkomen, eerlijk gezegd
Het gebeurt vaker dan je denkt!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Seriously, een strijd aangaan over wie de meest impulsieve is?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Komt hij ook weer aan met z'n kontneuk'n...
En sowieso, kontneuken, neequote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het gebeurt vaker dan je denkt!
Daarom ben ik de impulsiefste, en sneller ook, want voor je het beseft zit 'ie erin.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En sowieso, kontneuken, nee
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje net als ik dus. Behalve dat ik waardeloos ben in bed.
Liever een lekkere rimjob, wat jij!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En sowieso, kontneuken, nee
Ik date eigenlijk nooit, vind er geen klap aanquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Volgens mij hoort Justin ook altijd "Sorry, je bent een leuke jongen, maar ik kontneuk niet op de eerste date" op z'n eerste dates...
Dan wordt dat echt niks met ons. Laat maarquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom ben ik de impulsiefste, en sneller ook, want voor je het beseft zit 'ie erin.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan wordt dat echt niks met ons. Laat maar
Als ik ergens een bloedhekel aan heb, is het dat.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik date eigenlijk nooit, vind er geen klap aanM'n vriendinnen waren toevalstreffers of super spontaan impulsief d'r op af gaan (Carina bijv., kende haar al 2 jaar van de vriendengroep en stuurde haar op een zatte avond op msn dat ik d'r op de bek wilde pakken. Antwoord: "dan moet je NU langskomen!". 10 min later was ze m'n meisje
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |