Ik kan dat allemaal niet zien helaas.. maar het lijkt wel alsof de uitlaat van de motorblok is afgeplopt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef Knofl00k het volgende:
Ik kan het filmpje niet zien hier, maar -sluit je uitlaat nog wel goed aan de pakking af? (eerste deel van de uitlaat aan de motor)
-Is je koppakking er niet vantussen?
TS heeft gewoon pech. Dit had net zo goed een ander merk kunnen zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:39 schreef Lesley-91 het volgende:
Nooit een Alfa nemen, je snijdt jezelf ermee in de vingers.
Nee hoor, gewoon nooit een alfa kopen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:39 schreef vosss het volgende:
[..]
TS heeft gewoon pech. Dit had net zo goed een ander merk kunnen zijn
En de interpunctie? Loopt die nog zoals het zou moeten? Daar kan je ook nog problemen mee krijgen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:51 schreef StormS.A het volgende:
hahaha KUT alfa nooit kopen die van mij staat al 17weken stil 20. selespeed flippers op het stuur geweldig nou schakelprobleempje bak drukgroep shifter koppeling alles is vervangen ze leren hem opnieuw in rijd 3maanden en stopt ermee kan ik weer 75euro dokken en dan loopt ie weer drie maanden hij gaat hopelijk deze maand nog de deur uit
OmePeet ik kan bijna bij een alfa garage gaan werken maar interpunctie bij de alfa zegt me niets eerlijk gezegd? Leg uit aubquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:54 schreef OmePeet het volgende:
[..]
En de interpunctie? Loopt die nog zoals het zou moeten? Daar kan je ook nog problemen mee krijgen!
Mij ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:55 schreef StormS.A het volgende:
[..]
OmePeet ik kan bijna bij een alfa garage gaan werken maar interpunctie bij de alfa zegt me niets eerlijk gezegd? Leg uit aub
En nu in het Nederlands?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:51 schreef StormS.A het volgende:
hahaha KUT alfa nooit kopen die van mij staat al 17weken stil 20. selespeed flippers op het stuur geweldig nou schakelprobleempje bak drukgroep shifter koppeling alles is vervangen ze leren hem opnieuw in rijd 3maanden en stopt ermee kan ik weer 75euro dokken en dan loopt ie weer drie maanden hij gaat hopelijk deze maand nog de deur uit
Beste Alfa collega's,quote:
50 euro gebodenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:18 schreef StormS.A het volgende:
[..]
Beste Alfa collega's,
Ik ben reeds een tijdje in het bezit van een Alfa Romeo 147 2.0 selespeed echter ben ik er niet de hele tijd al trots op....
Mijn auto ging naar de garage omdat hij niet meer in de achteruit wilde. Ik denk ga maar na een officiele garage die hebben er verstand van zo gezegd zo gedaan ik naar creussen in Heerlen (grootste vout ooit!!)
1ste keer kreeg ik de auto terug ja hij doet het perfect in orde bladiebladiebla nee dus hij ging zelfs niet meer in de 1 ik terug naar binnen vertel ja dan laat de auto maar staan wel erg gek de monteur heeft net erin gereden a fin.
2de keer ik ga de auto ophalen weer klaar netjes gemaakt NEE dus Voordat ik naar buiten liep vertelde ze me dat ik de auto bij parkeren niet in de achteruit moest zetten ik stap in de auto sleutel in contact staat de auto in de achteruit. Nou goed ik start ik hoor een super zwaar geluid ik weer naar binnen toe die man halen hij stapt in en begint gas te geven ik vroeg hem vriendelijk te stoppen voordat er nog meer kapot gaat dat ik dien te betalen inmiddals al flink wat geld kwijt bijna 2000euries schakelbak koppeling drukgroep uitlezen inleren bladiebladiebla........ (auto weer laten staan bij hun)
3de keer heb ik 3maanden kunnen rijden en toen sprong hij alweer eens tijdens het rijden dit kwam sindsdien wel vaker voor van de 1 naar de 3 hij kreeg hem niet meer in de 2 maar ook niet in de 4. Soms sprong hij ook uit de 4 of 3 of 2 tijdens het rijden. Dan moest ik weer terug wilde ze 75euro hebben voor hem opnieuw in te leren en de schifter oip het strakste punt te zetten zodat hij weer wist op welk toerental te schakelen welke versnelling enz..... liep de auto weer 3maanden zelfde probleem.... nooit hebben ze dus daadwerkelijk het hele probleem opgelost tot wanhoop toe van mij en schelden tegen hun op het einde.
Samenvatting voor de mensen die niet hele verhaal willen lezen: Auto springt tijdens rijden uit versnelling wilt soms niet in versnelling opnieuw inleren verhelpt probleem 3 maanden plus minus
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen of een proffesionele garage in de buurt die beetje schappelijk is?? Ik woonachtig in Limburg Heerlen.
Iemand interesse in de auto voor een prikkie???
103.000km gelopen alles wie nieuw want de auto staat al tijden stil
foto's of andere vragen vraag gerust
Aangezien dit een heel ander onderwerp is en dit niet meer over mijn topic gaat.. is het niet handiger om een aparte topic hier over te maken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:18 schreef StormS.A het volgende:
[..]
Beste Alfa collega's,
Ik ben reeds een tijdje in het bezit van een Alfa Romeo 147 2.0 selespeed echter ben ik er niet de hele tijd al trots op....
Mijn auto ging naar de garage omdat hij niet meer in de achteruit wilde. Ik denk ga maar na een officiele garage die hebben er verstand van zo gezegd zo gedaan ik naar creussen in Heerlen (grootste vout ooit!!)
1ste keer kreeg ik de auto terug ja hij doet het perfect in orde bladiebladiebla nee dus hij ging zelfs niet meer in de 1 ik terug naar binnen vertel ja dan laat de auto maar staan wel erg gek de monteur heeft net erin gereden a fin.
2de keer ik ga de auto ophalen weer klaar netjes gemaakt NEE dus Voordat ik naar buiten liep vertelde ze me dat ik de auto bij parkeren niet in de achteruit moest zetten ik stap in de auto sleutel in contact staat de auto in de achteruit. Nou goed ik start ik hoor een super zwaar geluid ik weer naar binnen toe die man halen hij stapt in en begint gas te geven ik vroeg hem vriendelijk te stoppen voordat er nog meer kapot gaat dat ik dien te betalen inmiddals al flink wat geld kwijt bijna 2000euries schakelbak koppeling drukgroep uitlezen inleren bladiebladiebla........ (auto weer laten staan bij hun)
3de keer heb ik 3maanden kunnen rijden en toen sprong hij alweer eens tijdens het rijden dit kwam sindsdien wel vaker voor van de 1 naar de 3 hij kreeg hem niet meer in de 2 maar ook niet in de 4. Soms sprong hij ook uit de 4 of 3 of 2 tijdens het rijden. Dan moest ik weer terug wilde ze 75euro hebben voor hem opnieuw in te leren en de schifter oip het strakste punt te zetten zodat hij weer wist op welk toerental te schakelen welke versnelling enz..... liep de auto weer 3maanden zelfde probleem.... nooit hebben ze dus daadwerkelijk het hele probleem opgelost tot wanhoop toe van mij en schelden tegen hun op het einde.
Samenvatting voor de mensen die niet hele verhaal willen lezen: Auto springt tijdens rijden uit versnelling wilt soms niet in versnelling opnieuw inleren verhelpt probleem 3 maanden plus minus
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen of een proffesionele garage in de buurt die beetje schappelijk is?? Ik woonachtig in Limburg Heerlen.
Iemand interesse in de auto voor een prikkie???
103.000km gelopen alles wie nieuw want de auto staat al tijden stil
foto's of andere vragen vraag gerust
Exscusi ontopic inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:33 schreef blasphemmer het volgende:
[..]
Aangezien dit een heel ander onderwerp is en dit niet meer over mijn topic gaat.. is het niet handiger om een aparte topic hier over te maken?
Hmzz..de mijne niet (Geen Alfa maar zou geen verschil moeten uitmaken)..wel g3.quote:
Bedankt ik zal even googelenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:58 schreef StormS.A het volgende:
meld je eens aan op een alfa forum hier zitten vaak de pro's die je precies kunnen vertellen hoe en wat
Ik weet het niet.... en over dat LPG starten weet ik eerlijk gezegd ook niet.. heb wel gehoord dat ze vaak op benzine starten.. maar misschien deze weer niet.. ik zie het wel vrijdagquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:24 schreef golf2tfsi het volgende:
Misshien is je benzine pomp eraan was ook bij een opel astra bij mij in de garage heb hem met rem reiniger gestart tot hij op lpg ging lopen en daarna lukte het wel... ik wens je verder nog veel succes
En bedankt trouwensquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:24 schreef golf2tfsi het volgende:
Misshien is je benzine pomp eraan was ook bij een opel astra bij mij in de garage heb hem met rem reiniger gestart tot hij op lpg ging lopen en daarna lukte het wel... ik wens je verder nog veel succes
Haha bedankt heb het geprobeerd zodat alles goed te snappen valtquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:23 schreef Anne het volgende:
Mag ik je ook even complimenteren voor je duidelijke en uitgebreide openingspost?Zo horen ze allemaal te zijn.
kop is natuurlijk geen gietijzer bij een alfa?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
tapeind van spruitstuk denk ik afgebroken. als je geluk hebt, kan de garage er een moer op lassen, anders wordt het waarschijnlijk de kop er af en uitboren en hopen dat er geen koelwaterkanaal geraakt wordt welke er strak achter zit.
dikke kans van nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef densmee het volgende:
[..]
kop is natuurlijk geen gietijzer bij een alfa?
anders kun je vanaf m10 met de snijbrander het afgebroken boutje eruit gutsen
waarschijnlijk is de kop van alu en dan ben je helemaal gehoerd, als je iets te lomp doet kan je kop bij het oud ijzerquote:
yep.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:21 schreef densmee het volgende:
[..]
waarschijnlijk is de kop van alu en dan ben je helemaal gehoerd, als je iets te lomp doet kan je kop bij het oud ijzer
Je mag nooit met 'ik' beginnenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:18 schreef StormS.A het volgende:
[..]
Beste Alfa collega's,
Ik ben reeds een tijdje in het bezit van een Alfa Romeo 147 2.0 selespeed echter ben ik er niet de hele tijd al trots op....
Mijn auto ging naar de garage omdat hij niet meer in de achteruit wilde. Ik denk ga maar na een officiele garage die hebben er verstand van zo gezegd zo gedaan ik naar creussen in Heerlen (grootste vout ooit!!)
1ste keer kreeg ik de auto terug ja hij doet het perfect in orde bladiebladiebla nee dus hij ging zelfs niet meer in de 1 ik terug naar binnen vertel ja dan laat de auto maar staan wel erg gek de monteur heeft net erin gereden a fin.
2de keer ik ga de auto ophalen weer klaar netjes gemaakt NEE dus Voordat ik naar buiten liep vertelde ze me dat ik de auto bij parkeren niet in de achteruit moest zetten ik stap in de auto sleutel in contact staat de auto in de achteruit. Nou goed ik start ik hoor een super zwaar geluid ik weer naar binnen toe die man halen hij stapt in en begint gas te geven ik vroeg hem vriendelijk te stoppen voordat er nog meer kapot gaat dat ik dien te betalen inmiddals al flink wat geld kwijt bijna 2000euries schakelbak koppeling drukgroep uitlezen inleren bladiebladiebla........ (auto weer laten staan bij hun)
3de keer heb ik 3maanden kunnen rijden en toen sprong hij alweer eens tijdens het rijden dit kwam sindsdien wel vaker voor van de 1 naar de 3 hij kreeg hem niet meer in de 2 maar ook niet in de 4. Soms sprong hij ook uit de 4 of 3 of 2 tijdens het rijden. Dan moest ik weer terug wilde ze 75euro hebben voor hem opnieuw in te leren en de schifter oip het strakste punt te zetten zodat hij weer wist op welk toerental te schakelen welke versnelling enz..... liep de auto weer 3maanden zelfde probleem.... nooit hebben ze dus daadwerkelijk het hele probleem opgelost tot wanhoop toe van mij en schelden tegen hun op het einde.
Samenvatting voor de mensen die niet hele verhaal willen lezen: Auto springt tijdens rijden uit versnelling wilt soms niet in versnelling opnieuw inleren verhelpt probleem 3 maanden plus minus
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen of een proffesionele garage in de buurt die beetje schappelijk is?? Ik woonachtig in Limburg Heerlen.
Iemand interesse in de auto voor een prikkie???
103.000km gelopen alles wie nieuw want de auto staat al tijden stil
foto's of andere vragen vraag gerust
IK zet het varken altijd voorpquote:Op woensdag 26 september 2012 13:34 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je mag nooit met 'ik' beginnen
Selespeed, bij de Stilo ook al zo`n drama.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:51 schreef StormS.A het volgende:
hahaha KUT alfa nooit kopen die van mij staat al 17weken stil 20. selespeed flippers op het stuur geweldig nou schakelprobleempje bak drukgroep shifter koppeling alles is vervangen ze leren hem opnieuw in rijd 3maanden en stopt ermee kan ik weer 75euro dokken en dan loopt ie weer drie maanden hij gaat hopelijk deze maand nog de deur uit
1pot nat inderdaad alfa en fiatquote:Op woensdag 26 september 2012 15:57 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Selespeed, bij de Stilo ook al zo`n drama.
Dus je hoort een keiharde knal, er komt rook onder het blok vandaan en je denkt: "Goh, laat ik hem nog eens starten"quote:Ik keek onder de motorkap en zag rook van onder het blok achter komen.
...
Nadat ik schrok..ging ik weer in mijn auto zitten en wou ik hem opnieuw starten.
Hahaha.. ja dom he.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:08 schreef flipsen het volgende:
Mooie OP hoor, maar wat mij kennelijk als enige verbaast:
[..]
Dus je hoort een keiharde knal, er komt rook onder het blok vandaan en je denkt: "Goh, laat ik hem nog eens starten"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |