Op welk vlak ondervinden jullie problemen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:43 schreef Deceit het volgende:
Hoezo zwaar? At work?
Ehm hier gaat het best saai.. Niet veel te doen op het werk!
En eigenlijk had ik gehoopt minder problemen te hebben in een relatie.. pff.. maar dat wil ook niet lukken!
Vertrouwen is de grootste issue!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:55 schreef Cavalinho het volgende:
Is ook zo. alles heeft z'n voors en tegens.
[..]
Op welk vlak ondervinden jullie problemen?
En voor mij is het zwaar omdat ik in therapie zit. Het aangeven van gevoelens over gruwelijke dingen die je liever vergeet is gewoon klote en ik zie op dit moment weinig nut er van.
Wat voor werk doe je?
Nee dank je, dat doet zeer bij het slikken.quote:
Veel meer dan duidelijk maken dat als ie wil praten dat je er dan voor 'm bent kan je uiteindelijk niet doen. Komt vast goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Tis meer een geval van meneer heeft met zijn ex gesproken, blijkbaar geen succes want ze hebben ruzie gemaakt... Nu wil hij vooral alleen zijn en er totaal niet over praten.
Baal ik van, want ik wil een luisterend oor bieden, en hem zijn ruimte geven... Maar het wringt dat hij in dit geval de deur dicht heeft gegooid.
Dat hoeft niet het eind van een relatie te zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
Paar dagen, maar straks zie ik hem twee weken niet...
En je weet gelijk of je relatie het houdtquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat hoeft niet het eind van een relatie te zijn.
Hoeft niet eens jullie relatie te zijn maar kan ook de relatie met het aankomende bezoek zijn. Als in "de band", niet als in liefdesrelatie. Ik gok nl even dat er familie komt en dat je daarom er niet kan zijn terwijl er bezoek isquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
Vandaar dat ik denk dat het een relatie probleem is...
Absence makes the heart grow fonder.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:16 schreef Peter het volgende:
[..]
En je weet gelijk of je relatie het houdt
Combiquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absence makes the heart grow fonder.
Of was t nou Absinthe makes the fart grow stronger?
Iemand niet vertrouwen veranderd niks aan de situatie.quote:
Hoeveelste keelontsteking is dit en in welk tijdsbestek?quote:
Geen familie, wel vrienden en oud huisgenoten, maar dat is in dit geval hetzelfde laken en pak, daar heeft het niks mee te maken...quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeft niet eens jullie relatie te zijn maar kan ook de relatie met het aankomende bezoek zijn. Als in "de band", niet als in liefdesrelatie. Ik gok nl even dat er familie komt en dat je daarom er niet kan zijn terwijl er bezoek is
Dat KAN heel lief zijn en goed uitpakken, maar dan kan ook helemaal verkeerd uitpakken als iemand duidelijk heeft aangegeven alleen te willen zijn. Dus een moeilijke.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Geen familie, wel vrienden en oud huisgenoten, maar dat is in dit geval hetzelfde laken en pak, daar heeft het niks mee te maken...
Tis ook niet dat ik het irritant vind dat ik hem komend weekend niet zie, maar een comvinatie van alles.
Ik heb gewoon zin om hem te verrassen en aan te bellen met een bak Ben en Jerry en een verloren uurtje bankhangen
What else is new?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:15 schreef Ang3l het volgende:
Ghehe, er zitten een hoop mensen aan me te trekken
2e binnen een paar maanden of zo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeveelste keelontsteking is dit en in welk tijdsbestek?
Minder werken, meer rusten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
2e binnen een paar maanden of zo.
Valt de laatste tijd wel me hoorquote:
Je hebt net drukke weken achter de rug, weet niet hoe het de vorige keer was.quote:
En regelmatig in een citroen bijten, nee echt, dat werkt bacterien dodend. Ook goed voor een frisse adem.quote:
Uhhhh we zijn al zuur genoeg hier hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:45 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
En regelmatig in een citroen bijten, nee echt, dat werkt bacterien dodend. Ook goed voor een frisse adem.
De vorige keer had ik 3 dagen dagen date maanden achter elkaar in huis.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je hebt net drukke weken achter de rug, weet niet hoe het de vorige keer was.
Oh?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Valt de laatste tijd wel me hoor
Heb n vaste.
Stuur hem weer op vakantie dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De vorige keer had ik 3 dagen dagen date maanden achter elkaar in huis.
En slecht voor je tandenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:45 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
En regelmatig in een citroen bijten, nee echt, dat werkt bacterien dodend. Ook goed voor een frisse adem.
Ik heb hem nu permanent weggestuurd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Stuur hem weer op vakantie dan.
M'n tanden zijn al versleten genoeg om zoiets te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:45 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb hem nu permanent weggestuurd.
Valt mee, je krijgt nl als reactie een speekselvloed en dat is weer goed voor je tanden...quote:
Weet je zeker dat hij je geen chlamydia heeft gegeven... dat kan ook in je keel zittenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb hem nu permanent weggestuurd.
Hey, ik zeg alleen wat de tandarts zegt. Als jij het beter weet, prima.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:53 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Valt mee, je krijgt nl als reactie een speekselvloed en dat is weer goed voor je tanden...
Laten we het een verschil van mening noemen over hoe je aandacht krijgt.quote:
Clean as a whistlequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij je geen chlamydia heeft gegeven... dat kan ook in je keel zitten
Living on the edgequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Clean as a whistle
Wat me nogal verbaast gezien wat ik de afgelopen tijd uitgevreten heb.![]()
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Uhhhh we zijn al zuur genoeg hier hoor.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:43 schreef Peter het volgende:
Zet een feest-uitnodiging openbaar op Facebook!
Ik weet niks beter, ik weet ook dat het tandglazuur aan kan tasten bij overmatig gebruik en als je daarna je tanden gaat poetsen ofzo. Natuurlijk moet een tandarts het afraden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hey, ik zeg alleen wat de tandarts zegt. Als jij het beter weet, prima.
Have fun... zal vast wel goed komen allemaal!quote:Op woensdag 26 september 2012 07:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
Yay, niet gepraat wel elkaar gezien, en bij elkaar kunnen slapen. Ik vertelde hem dat mijn verwarming het nog niet deed en hij nodigde me daarop uit om daar te komen slapen...
Om te vertellen dat hij komende zondag naar parijs gaat een paar dagen lang, onverwachts... Met een oud huisgenoot...
Dus morgen, na zijn volleybal training, moet ik hem laten merken hoe veel ik hem mis en wat hij allemaal gaat missen.
Sex on a weekday... What am I unemployed?
Niet geheel onverstandig.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Kug, kun je trouwens ff een andere kloon aanmaken?
het is nu net alsof we met een mens aan het praten zijn, of iig iemand met een ziel en zo.
En da's verwarrend met de naam Kugari-Ken. Dus.
er zitten helemaal geen zoenscenes in tussen die tweequote:Op dinsdag 25 september 2012 23:25 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Het gaat over een homoseksuele danser die een verhouding krijgt met een hetero
En het speel zich af in Barcelona.... IK GA ZE AANKLAGEN!!!!!!!!!!!!!!
Wel waarquote:Op woensdag 26 september 2012 15:46 schreef Deceit het volgende:
[..]
er zitten helemaal geen zoenscenes in tussen die twee
Uhuh!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Armin van Buuren in Disney vrijdag?.
Je hebt vast en zeker een andere film gezien, aangezien er heel wat afgezoend werdquote:Op woensdag 26 september 2012 15:46 schreef Deceit het volgende:
[..]
er zitten helemaal geen zoenscenes in tussen die twee
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is er toch gebeurd sinds de tijd dat we wel mensen van hier naar Friso konden lokken.
Oh wacht, Shane Shu gebeurde toen
Moeten we echt binnenkort doen! Filmavondquote:Op woensdag 26 september 2012 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt vast en zeker een andere film gezien, aangezien er heel wat afgezoend werd
En wat eenfijne
film was t zeg.
Misschien wel iets voor movie-day met Erik
En ik dacht al ik ken dat meisje ergens van!
Is de zeemeermin van Pirates of the caribbean
Ik vond 'm wel okequote:Op donderdag 27 september 2012 00:04 schreef Ambiguiteit het volgende:
Is Weekend een leuke film?
(http://www.rottentomatoes.com/m/weekend_2011/)
Jaquote:Op donderdag 27 september 2012 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten we echt binnenkort doen! Filmavond.
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Da;s idd erg relatief, dus niet echt te beantwoorden.
Ik vind mensen al HEEL snel te claimerig, terwijl The Vulture een ijzeren bal om z'n voet niet eens erg vindt.
Heb je al echt een relatie en dingen afgebakend?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zonder overleg een paar dagen weg gaan zonder jou?
Het effenaar (ginger ninja?) incident bewees dat dat echt niet zo isquote:Op donderdag 27 september 2012 16:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij hangen wij beide evenveel aan onze vrijheid maar ben ik net even wat anders op het gebied van rekening houden met de ander
Ligt er aan in welk stadium je zit.quote:@Kug: een paar dagen weg zonder vriend moet altijd kunnen, maar het is wel netjes dat het wordt besproken vind ik (en nee Ang3l dat is geen toestemming vragen)
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:06 schreef Vlarp het volgende:
Of Monsters and Men maken best wel erg leuke muziek.
Ik hoorde ze pas echt op de radio in IJsland. Maar ja, daar komen ze ook vandaan, dus dat is dan wel weer logischquote:
Ja daar mag je iets van zeggen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:11 schreef Vlarp het volgende:
Oh, en als 1 van je beste vrienden een relatie krijgt en vervolgens bijna al zijn aandacht op die relatie richt en dat na 5 maanden nog steeds doet, en dat steeds erger wordt, mag je daar dan wat van zeggen?
Als je zeg maar gewoon voelt dat de vriendschap aan het uithollen is omdat je nog maar zelden een goed gesprek voert, op WhatsApp de chats niet veel verder komen dan een paar berichtjes om te vragen hoe het is, en vragen worden genegeerd, en er weinig tot geen animo meer lijkt te zijn vanuit hem om nog eens spontaan af te spreken voor een biertje of een bak koffie.
Ik maak daar best wel druk om momenteel.
Je kende Little Talks toch neem ik aan wel?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoorde ze pas echt op de radio in IJsland. Maar ja, daar komen ze ook vandaan, dus dat is dan wel weer logisch. Al heb ik geen Björk gehoord
.
Ja, dat heb ik dus al gemerkt. Dat is al een paar keer ontaard in een discussie waarin vooral mij wordt verweten dat ik me er bij neer moet leggen dat we elkaar minder zien en spreken. En ik snap ook wel dat je elkaar wat minder ziet en spreekt, dat is logisch, maar het is nu echt bijna als ik (en meerdere vrienden) er nauwelijks meer toe doen, tot hij zich verveelt en dan weer eens berichtjes gaat sturen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar mag je iets van zeggen.
Weet wel da je het dan "opneemt tegen" het vriendje.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kende Little Talks toch neem ik aan wel?
Heb ze op Lowlands gezien en dat was echt heel leuk.
In Maart staan ze in Den Haag en Amsterdam.
Ik ga naar di eerste, want dat is een zondag.
Amsterdam is ene maandag
Daarom gaan we ook in Den Haagquote:Op donderdag 27 september 2012 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..].
Ik kende Little Talks dus niet echt, maar draai 'm nu grijs. Hmm, concert van hen lijkt me best leuk eigenlijk, behalve in
Amsterdam
.
Join the club of single menquote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus al gemerkt. Dat is al een paar keer ontaard in een discussie waarin vooral mij wordt verweten dat ik me er bij neer moet leggen dat we elkaar minder zien en spreken. En ik snap ook wel dat je elkaar wat minder ziet en spreekt, dat is logisch, maar het is nu echt bijna als ik (en meerdere vrienden) er nauwelijks meer toe doen, tot hij zich verveelt en dan weer eens berichtjes gaat sturen.
Kortom, ik moet me er bij neerleggen? Ik ben daar niet zo goed inquote:Op donderdag 27 september 2012 21:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Join the club of single men
Dit verhaal is inmiddels zo bekend!
Nee daar hoef je je niet bij neer te leggen, maar hoe harder je er tegenin gaat de ste meer hij je gaat zien als de vijand van zijn relatie. Roze bril 'n all. Ik kan da soort gedrag ook niet uitstana hoor (vooral ik nietquote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kortom, ik moet me er bij neerleggen? Ik ben daar niet zo goed in. En dan als het straks uitgaat dan moeten we er zeker ineens weer voor hem zijn?
Nou ja, ik hoop dat ie bijdraait ja, want ik begin het heel, heel zat te wordenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee daar hoef je je niet bij neer te leggen, maar hoe harder je er tegenin gaat de ste meer hij je gaat zien als de vijand van zijn relatie. Roze bril 'n all. Ik kan da soort gedrag ook niet uitstana hoor (vooral ik niet) maar er zijn er veel die zo doen. En op den duur draaien ze bij. Dan mag ie hopen dat t niet te laat is.
Je mag best een keer knallen. Of het helpt betwijfel ik, op dit moment. Wie weet later, achteruitkijkend.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dat ie bijdraait ja, want ik begin het heel, heel zat te worden.
Concert van hem daar?quote:Ach, morgen gaan we feest vieren in Disney bij Armin van Buuren. En dan zaterdag nog een hele dag in Disney spelen.
Dat heb ik dus al een paar keer gedaan en het zorgt alleen maar voor meer afstand en meer irritatie van zijn kant.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:32 schreef Ang3l het volgende:
Je mag best een keer knallen. Of het helpt betwijfel ik, op dit moment. Wie weet later, achteruitkijkend.
Jep, omdat Disney Land 20 jaar bestaat. Een actie van 538 en OAD, kon je "gratis" kaartjes voor bestellen. Je betaalde alleen 4,95 verzendkosten voor 2 tickets. Je moet alleen zelf wel daar zien te komen en er een overnachting regelen. Al met al niet heel goedkoop dusquote:Concert van hem daar?
Je bent toch niet afhankelijk van hem/1 vriend voor je vertier?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus al gemerkt. Dat is al een paar keer ontaard in een discussie waarin vooral mij wordt verweten dat ik me er bij neer moet leggen dat we elkaar minder zien en spreken. En ik snap ook wel dat je elkaar wat minder ziet en spreekt, dat is logisch, maar het is nu echt bijna als ik (en meerdere vrienden) er nauwelijks meer toe doen, tot hij zich verveelt en dan weer eens berichtjes gaat sturen.
Bedankt, ik weet zelf ook wel dat het zo werkt.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:37 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Je bent toch niet afhankelijk van hem/1 vriend voor je vertier?
Ik ben ook niet zo scheutig met berichten en dat is niet omdat ik me op een relatie gooi, maar gewoon iets van "als er wat is, als ik nodig ben, hoor ik het wel" en dan ben ik er ook wel.
Ik vind dat juist vriendschap, dat je niet elkaar elke dag hoeft te checken, maar dat je gewoon je behoeften aan kunt geven. En je weet dat het gewoon wel goed zit verder. Of je elkaar nou een jaar niet ziet of twee dagen.
Als je meerder vrienden hebt, zul je meestal ook niet elke vriend evenveel aandacht geven. En soms krijgt eentje periodiek veel aandacht.
Het al of niet elkaar spreken/brerichten sturen is niet afhankelijk van "om iemand geven" maar gewoon van waar je zelf dan even staat. Hij zal denk ik heus niet minder om je geven, alleen toont hij het nu even niet of minder.
Omdat we media hebben om continue met elkaar in contact te staan, betekent dat niet dat we elkaar daartoe kunnen verplichten of dat gevoelens ook niet anders en minder frequent geuit kunnen worden.
Het is bijna dequote:
Ik kijk Glee niet, maar na wat googlen moet ik je gelijk gevenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:11 schreef Steve het volgende:
Nondeju wat is die Brody in Glee een geile vent..
Ik lig hopeloos achter want ik heb de buuf beloofd voortaan met haar te kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:11 schreef Steve het volgende:
Nondeju wat is die Brody in Glee een geile vent..
Eenschquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet zo goed waarom ik Glee blijf kijken, maar ik kan er niet mee stoppen ook.
Lijkt wel dat die in elk geval het meeste er naar keken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk voor hetzelfde publiek als series zoals Ugly Betty. Geen idee of dat jonge tieners zijn.
quote:During its first three seasons, it aired on Thursday nights, where it was mostly successful. However, viewership dropped significantly in the show's third season, particularly in the important 18–49 age group. In October 2009, the series was moved to Fridays, where it had trouble finding an audience. The backlash from its fans prompted ABC to move the show to Wednesdays at 10:00 pm Eastern/9:00 pm Central starting January 6, 2010, where it was thought that it would better complement its Wednesday hits Modern Family and Cougar Town, but on January 27, 2010, ABC announced it was cancelling the series due to low ratings.
Glee?quote:
Een van de grote afro macho hetero dansers bij ons kijkt 'tquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je meteen verwijfd als je Glee en/of Smash kijkt dan?
Lijkt me echt iets voor tieners en huisvrouwen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom vind je het voor mietjes?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:34 schreef Cavalinho het volgende:
Nee, maar ik vind het gewoon voor mietjes, mag ik toch zeggen? Alsof jullie geen oordelen over mij hebben die nergens op slaan...
Maar hey, ik kijk het niet en kan er dus nauwelijks over oordelen, maar ik vind musicals op TV gewoon lame en voor tienertjes, mietjes en huisvrouwen, sorry.
Misschien vind ik het geweldig als ik een volle aflevering kijk, maar ik kan me er niet toe brengen. Ik kijk liever naar wat serieus.
Maar wellicht kom ik er op terug als ik het ooit heb kunnen kijken.
Ben ik nooit te beroerd voor.
Nou.......quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Waarom vind je het voor mietjes?.
En het is geen musical op TV.
Ik vind het woord mietje sowieso wat raar uit zijn mond, maar achquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mag best zeggen wat jij van die series vindt, ik vind het gewoon raar dat je daar dan meteen conclusies trekt over hoe mensen zijn. Mensen die je nauwelijks kent.
Ja maar dan krijg je dit:quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het woord mietje sowieso wat raar uit zijn mond, maar ach
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:34 schreef Cavalinho het volgende:
Alsof jullie geen oordelen over mij hebben die nergens op slaan...
Wie kijkt er nou naar highschooltieners?quote:Glee is an American musical comedy-drama television series that airs on Fox in the United States. It focuses on the high school glee club New Directions competing on the show choir competition circuit, while its members deal with relationships, sexuality and social issues.
Ik vind iemand uitmaken voor mietje niet echt tolerant overkomen. Zeker niet als je zelf homo bent. Zeker niet als je in jurkjes loopt voor je vriend.quote:
Weer zo'n oordeel tussen de regels door.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:38 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou naar highschooltieners?
Liever er naar kijken dan er mee zoenen of naar bed gaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:38 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou naar highschooltieners?
Zit je wel dwars he, dat jurkje. Komt altijd weer boven.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind iemand uitmaken voor mietje niet echt tolerant overkomen. Zeker niet als je zelf homo bent. Zeker niet als je in jurkjes loopt voor je vriend.
Jij was degene die het persoonlijk maakte hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:46 schreef Cavalinho het volgende:
Moet je horen, jullie kijken maar naar waar jullie naar kijken willen. Ik kijk mensen in het echte leven niet aan op wat ze kijken. Vraag ik ook niet naar.
Maar daarom kan ik de serie toch wel iets voor tieners vinden? En niet iets dat nou echt op machos gericht is?
Maar het is wie de schoen past trekke hem aan, als jullie zulke machos zijn, dan hoef je je toch niet aangesproken te voelen?
Dan zeg je gewoon: "Dat soort series is voor volwassen macho publiek." Of "heeft geen specifieke publieks groep". Hoewel bij Glee bewezen is dat het vooral tieners waren die bleven kijken en de rest afviel.
Of "nou ik vind het wel gaaf en vind het niet voor mietjes".
Ik snap niet waarom het zo op persoonlijk vlak getrokken moet worden.
Dit is de EERSTE keer dat ik dat naar boven breng. Dank u.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:49 schreef Cavalinho het volgende:
Dat doe ik niet. Dat heb jij verzonnen.
[..]
Zit je wel dwars he, dat jurkje. Komt altijd weer boven.
Ik verberg of ontken verder niet dat ik verwijfd ben.
En ben blijkbaar ook niet tolerant. Dat heet aanpassen. Men is niet tolerant op Fok!
En zo af en toe weer een beetje gif geeft het topic weer een boost.![]()
Mijn ex keek gleequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk!quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Yaaaay,FRISO
is jariiiiiiig!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We stuiteren van de kleurstof straks
Ik vind het jammer als mensen dergelijke conclusies trekken zonder iets van een serie te hebben gezien. Je mag een dergelijke mening best hebben, maar weet dan waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:34 schreef Cavalinho het volgende:
Nee, maar ik vind het (Glee) gewoon voor mietjes, mag ik toch zeggen?
kan toch prima over 5 jaar ? :>)quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zat laatst te denken dat ik misschien ook een regenboogtaart kon maken en de friosdriehoekjes met fondant. Maar dat vond ik teveel werk..
Ik heb "iets" van de serie gezien, en ik heb het even gegoogled, want ik wil wel graag kunnen onderbouwen wat ik zeg, en daaruit kwam dus wel naar voren dat het met name tieners zijn die er naar keken uiteindelijk. Niet doen alsof dat idee zuiver bij mij bestaat, gebaseerd op niets.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het jammer als mensen dergelijke conclusies trekken zonder iets van een serie te hebben gezien. Je mag een dergelijke mening best hebben, maar weet dan waar je het over hebt.
Of de serie meer door 'mietjes' bekeken wordt laat ik in het midden, dat is m'n punt niet.
Ik heb ze goddomme nog allemaal bespoten uiteindelijk ook nog. Echt, je stuitert van de suiker vanavondquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zat laatst te denken dat ik misschien ook een regenboogtaart kon maken en de friosdriehoekjes met fondant. Maar dat vond ik teveel werk..
Ben je je nou weer met mij aan het vergelijken?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:34 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik heb "iets" van de serie gezien, en ik heb het even gegoogled, want ik wil wel graag kunnen onderbouwen wat ik zeg, en daaruit kwam dus wel naar voren dat het met name tieners zijn die er naar keken uiteindelijk. Niet doen alsof dat idee zuiver bij mij bestaat, gebaseerd op niets.
Verder was het totaal niet serieus bedoeld. Ik moet gewoon scheutiger zijn met emoticons.
Jullie mogen alles zeggen, dan is het grappig of sarcasme. Zie alles dat Ang3l op me loslaat.
Ik steek een beetje en plots blijkt men lange teentjes te hebben en zich aangevallen te voelen en ben ik de klootzak.
*grinnik*quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze goddomme nog allemaal bespoten uiteindelijk ook nog. Echt, je stuitert van de suiker vanavond
Ja de buuf kwam binnen met de bakspullen en zei "En nu doen wat je t beste kan... spuiten kreng!"quote:
Even proeven hoort erbij, maar eh, ik heb eens bonbons niet gehad omdat iemand onderweg eentje nam en nog een, en uiteindelijk leek het zo dom om met 4 aan te komen en toen heeft hij ze allemaal maar opgegeten....quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:09 schreef Ang3l het volgende:
En het zijn er 66. Nee. Het waren er 66. Nu nog 62
Je bent niet erg consequent geweest met de kleurcombinatiesquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Pffff. Zo. Klaar.
Wat een hel zeg!
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:25 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Even proeven hoort erbij, maar eh, ik heb eens bonbons niet gehad omdat iemand onderweg eentje nam en nog een, en uiteindelijk leek het zo dom om met 4 aan te komen en toen heeft hij ze allemaal maar opgegeten....
Maar dan wel zeggen:"Ik heb bonbons voor je gekocht!" (ik helemaal blij)...om vervolgens op te biechten dat hij ze allemaal op had gegeten.
Dus als je straks stil wordt en groen uitslaat, weten we dat je te ver bent gegaan met proeven.
Mijn allereerste poging tot cupcake bakken, give me some slackquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bent niet erg consequent geweest met de kleurcombinaties
Maar ze zien er wel leuk en kleurrijk uit! En aangezien er al een paar minder zijn zullen ze ook goed smaken
Slap excuus!quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn allereerste poging tot cupcake bakken, give me some slack
Whehe, voor de volgende keer jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Slap excuus!
Je cakejes en de versiersels zijn toch qua smaak goed gelukt? Dat is voor een eerste poging al een pluspunt. Maar ik ben dan benieuwd naar de tweede poging
Ga je dan ook boetseren met fondant en zo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ze zien er toch ook leuk uit!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, voor de volgende keer ja
Man ik ben al blij dat ze er iig leuk UITZIEN!
Haha ik heb er een beeld bij!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:13 schreef Ang3l het volgende:
Dat was ik tijdens het maken ookbeslag was echt ZO enorm dik... maar gelukkig is kleurstof ene vloeistof en werd ie daardoor dunner.
De eerste batch reeeeees voor geen meter. Ik had de hoop al opgegeven!
En je wil ook niet zien hoe mijn keuken er bij ligt.
Laat ik lekker liggen voor TMM![]()
Ik wachtte tevergeefs tot Steve me kwam aflikkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha ik heb er een beeld bij!
Zo kook ik volgens mij ook. Dat je achteraf zo ontzettend druk bent met opruimen...
Nee over bakken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:13 schreef Ang3l het volgende:
Getverdemme zit ik nou over koken te lullen?!
Nee, dat heet geen kok, maar een chef .., even naam kwijt, die patisserie doet of een pâtissier.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:28 schreef Ang3l het volgende:
Toch noemen ze t een kok, ook al bakt ie
Wat een bakker is wat anders.
Die doet alleen toetjes.... maar hoe heet dan iemand die alles doet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:30 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Nee, dat heet geen kok, maar een chef .., even naam kwijt, die patisserie doet of een pâtissier.
Een bakker doet brood en dat is idd wat anders.
Ik denk toch echt dat de Bommel hier, of de kleinere restaurants, dat niet hebben.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:34 schreef Cavalinho het volgende:
Een kok doet geen gebak, echt niet, daar hebben ze echt een patissier voor.
Je hebt gelijk hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:30 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Nee, dat heet geen kok, maar een chef .., even naam kwijt, die patisserie doet of een pâtissier.
Een bakker doet brood en dat is idd wat anders.
Ja, dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet zo goed waarom ik Glee blijf kijken, maar ik kan er niet mee stoppen ook.
Ja, vrijdagavond was het concert van Armin van Buuren daar in de Studios. Zaterdag zijn we pas echt het park in geweest.quote:
Het was in de Studio's niet het sprookjespark zelf. En ik heb geen idee hoe het daar heetquote:Op zondag 30 september 2012 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Was t een leuk concert?
Waar stond ie? Neem aan bij t kasteel van doornroosje?
Crush op een van de tieners?quote:
joh totaal niks van mee gekregen :-)quote:Op zondag 30 september 2012 05:05 schreef Ang3l het volgende:
Stelletje kutten.
Hetero cock blokkers.
Het was leuk.
Op dat na dan.
Voelde me erg ongemakkelijk.
Ik des te meerquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
joh totaal niks van mee gekregen :-)
zal nog strenger op de kleedkamer pas gaan letten :-)quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik des te meer
Man man man.
Kan er nou wel mee lachen, maar op het moment zelf was ik NOT amused.
En hij maar zeggen "Wat maakt t je uit? Niks van aantrekken..."
Die heb ik maar 1x gehad en dat was om de danseressen beneden te laten begin van de avond.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal nog strenger op de kleedkamer pas gaan letten :-)
Ik wel.quote:
Whehequote:Op maandag 1 oktober 2012 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik des te meer
Man man man.
Kan er nou wel mee lachen, maar op het moment zelf was ik NOT amused.
En hij maar zeggen "Wat maakt t je uit? Niks van aantrekken..."
Ook gij, Brutus!quote:
Duur minimaal een maand.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:24 schreef Cavalinho het volgende:
Het is "hoe heeft Ang3l Frisofeest ervaren - tijd".? Zeg het even, want dan ik voorlopig wegblijven.
Ik kon er ook niet mee stoppenquote:
Nee het duurde minstens een half uur, non-stopquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kon er ook niet mee stoppen. Het was sterker dan ik. Misschien ook omdat ik zelf die avond totaal geen flirt-acties heb meegemaakt
.
Zit niet zo te zuurkuttenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:35 schreef Cavalinho het volgende:
Wordt er ook nog gefeest op zo'n Frisofeest of is het alleen maar hitsig gedoe en elkaar het leven zuur maken omdat je vecht om dezelfde mannen ofzo?
Enfin, ik blijf idd maar even weg hier, want ik was er niet bij dus niet leuk om er over te lezen.
Je bedoelt ik zeg iets en meneer springt er op? Jepquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht, is dat nog steeds hetzelfde hier...
Het gaat erom dat jullie dingen zeggen waar alleen de insiders wat uit kunnen halen. Dat kan dan ook wel prive.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit niet zo te zuurkutten. Dan kan je inderdaad beter wegblijven.
Nou ja, er waren in totaal 5 mensen aanwezig die ook in dit topic posten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:44 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jullie dingen zeggen waar alleen de insiders wat uit kunnen halen. Dat kan dan ook wel prive.
Als het een samenhangend verhaal is, kunnen anderen er ook nog van smullen.![]()
Het is niet mijn verantwoordelijkheid om me aan te passen aan jouw onvermogen om een quote-alert te negerenquote:En je haalde me zelf terug door te quoten... Beter lul je gewoon achter mijn rug om.
En t is ook niet zo dat er verder veel verteld wordt, dus wat maakt 't uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, er waren in totaal 5 mensen aanwezig die ook in dit topic posten.
Zeg. Niet zo katten. Krijg ik een slechte naam van!quote:[..]
Het is niet mijn verantwoordelijkheid om me aan te passen aan jouw onvermogen om een quote-alert te negeren.
En als ik achter je rug om wil praten doe ik dat wel op een Frisofeest.
Want ze zijn blauw?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:49 schreef Steve het volgende:
Over cupcakes gesproken, zo de tandarts maar eens bellen.
Ik schonk minstens 10 glaasjes uit een fles.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:48 schreef Ang3l het volgende:
O, nog heel even over Friso hebben zie ik.
Ik had natuurlijk doelbewust te weinig bekertjes gehaald
Ik moest de laatste fles prosecco maar zelf opzuipen want kon niks meer uitdelen
Maar..., 20 flessen, gemiddeld 6 glazen per fles.... is 120 glazen.
En we hadden er 140. Er is echt nog niets mis met mijn hoofdrekenen
Geeeen idee waar dat mis ging!
Ik had zelfs zitten rekenen met het aantal cc van de glazen en de liters in een flesquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik schonk minstens 10 glaasjes uit een fles.
Echt he?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:53 schreef Steve het volgende:
Voor ik het wist was zo'n fles weer leeg.. Ging razendsnel.
Zo zijn lesbo's.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
En die groepjes lesbo's werden boos als halverwege de groep de fles leeg was![]()
.
Tssssss drama's zijn tegenwoordig ook niet meer wat ze geweest zijn... Maar welke cock block techniek werd er gebruikt?quote:
Als dat je ideale man is, maak er dan eens werk vanquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l heeft gewoon mijn ideale man voor mijn neus proberen weg te kapen daar komt het op neer,
Echt nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Al maanden? Dit was de tweede keer dat ie mee was, toch? Okay, dat is dan twee maanden.
Nonsens.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
daar was ik ook al maanden aan bezig schat, maar goed ik snap best dat hij als hij het een keer met een man wil proberen, ik geen partij ben als jij in het spel komt.
O dat was AANmoedigend?quote:Dat had ik al vrij snel geaccepteerd, maar ik vond wel dat je er dan ook werk van moest maken, vandaar mijn aanmoedigende gedrag.
Ik zeg toch ook niet dat ik dat niet wist?quote:En je wist best dat ik hem leuk vond want in het topic na de vorige keer dat hij er was is hij ook uitvoerig besproken, samen met het feit dat hij ook van songfestival hield, en dat MisterO hem ook wel wilde, toen zei ik ook al, this one is taken,
get your facts straigh, dit was inderdaad de 2de keer dat hij er was, en Erik kan getuigen dat ik al 2 keer alles op alles heb gezet, maar ik accepteer de nederlaagquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet
Sidns Carola meeloopt is hij er ook al.
Ik heb hem echt wel meer dan 2x gezien. Dus ik heb mijn facts net zo straight als hij is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
get your facts straigh, dit was inderdaad de 2de keer dat hij er was, en Erik kan getuigen dat ik al 2 keer alles op alles heb gezet, maar ik accepteer de nederlaag
oh dat "ik wist niet dat jij hem leuk vond" was dus spel, dat maakt je gedrag niet bewonderenswaardiger!quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens.
[..]
O dat was AANmoedigend?
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik dat niet wist?
Dat is niet waarquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet
Sidns Carola meeloopt is hij er ook al.
Nou volgens mij was dit de derde keer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Anders had ik 'm zeker wel vaker gezien aangezien ik 'm gewoon ken
.
Nou dan staan we quitte hequote:Op maandag 1 oktober 2012 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dat "ik wist niet dat jij hem leuk vond" was dus spel, dat maakt je gedrag niet bewonderenswaardiger!
Wie heeft Dick dan van jou gestolenquote:
hoe vaak blijf je die kaart spelen, we stonden al 2x geleden quitte, nee lieverd, this means warquote:
Ten eerste heb ik niemand verleidquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Willens en wetens de love interest van een vriend van je verleiden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Heeft hier al ooit gestaan, want MisterO wilde hem blijkbaar. En die komt niet op Frisoquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
this discussion is worthless without pics!
Hoe kunnen we nou 2x geleden quitte staan als dit de eerste keer is dat ik dat doe?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe vaak blijf je die kaart spelen, we stonden al 2x geleden quitte, nee lieverd, this means war
Je kan niet iets stelen wat geen bezit is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie heeft Dick dan van jou gestolen?
je hebt al bij 2 eerdere gelegenheden de staan we nu quite kaart gespeeld, de 2de keer heb ik door de vingers gezienquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kunnen we nou 2x geleden quitte staan als dit de eerste keer is dat ik dat doe?
O nou dan was dit voor de moord op Veraquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je hebt al bij 2 eerdere gelegenheden de staan we nu quite kaart gespeeld, de 2de keer heb ik door de vingers gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |