Op welk vlak ondervinden jullie problemen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:43 schreef Deceit het volgende:
Hoezo zwaar? At work?
Ehm hier gaat het best saai.. Niet veel te doen op het werk!
En eigenlijk had ik gehoopt minder problemen te hebben in een relatie.. pff.. maar dat wil ook niet lukken!
Vertrouwen is de grootste issue!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:55 schreef Cavalinho het volgende:
Is ook zo. alles heeft z'n voors en tegens.
[..]
Op welk vlak ondervinden jullie problemen?
En voor mij is het zwaar omdat ik in therapie zit. Het aangeven van gevoelens over gruwelijke dingen die je liever vergeet is gewoon klote en ik zie op dit moment weinig nut er van.
Wat voor werk doe je?
Nee dank je, dat doet zeer bij het slikken.quote:
Veel meer dan duidelijk maken dat als ie wil praten dat je er dan voor 'm bent kan je uiteindelijk niet doen. Komt vast goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Tis meer een geval van meneer heeft met zijn ex gesproken, blijkbaar geen succes want ze hebben ruzie gemaakt... Nu wil hij vooral alleen zijn en er totaal niet over praten.
Baal ik van, want ik wil een luisterend oor bieden, en hem zijn ruimte geven... Maar het wringt dat hij in dit geval de deur dicht heeft gegooid.
Dat hoeft niet het eind van een relatie te zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
Paar dagen, maar straks zie ik hem twee weken niet...
En je weet gelijk of je relatie het houdtquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat hoeft niet het eind van een relatie te zijn.
Hoeft niet eens jullie relatie te zijn maar kan ook de relatie met het aankomende bezoek zijn. Als in "de band", niet als in liefdesrelatie. Ik gok nl even dat er familie komt en dat je daarom er niet kan zijn terwijl er bezoek isquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
Vandaar dat ik denk dat het een relatie probleem is...
Absence makes the heart grow fonder.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:16 schreef Peter het volgende:
[..]
En je weet gelijk of je relatie het houdt
Combiquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absence makes the heart grow fonder.
Of was t nou Absinthe makes the fart grow stronger?
Iemand niet vertrouwen veranderd niks aan de situatie.quote:
Hoeveelste keelontsteking is dit en in welk tijdsbestek?quote:
Geen familie, wel vrienden en oud huisgenoten, maar dat is in dit geval hetzelfde laken en pak, daar heeft het niks mee te maken...quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeft niet eens jullie relatie te zijn maar kan ook de relatie met het aankomende bezoek zijn. Als in "de band", niet als in liefdesrelatie. Ik gok nl even dat er familie komt en dat je daarom er niet kan zijn terwijl er bezoek is
Dat KAN heel lief zijn en goed uitpakken, maar dan kan ook helemaal verkeerd uitpakken als iemand duidelijk heeft aangegeven alleen te willen zijn. Dus een moeilijke.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Geen familie, wel vrienden en oud huisgenoten, maar dat is in dit geval hetzelfde laken en pak, daar heeft het niks mee te maken...
Tis ook niet dat ik het irritant vind dat ik hem komend weekend niet zie, maar een comvinatie van alles.
Ik heb gewoon zin om hem te verrassen en aan te bellen met een bak Ben en Jerry en een verloren uurtje bankhangen
What else is new?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:15 schreef Ang3l het volgende:
Ghehe, er zitten een hoop mensen aan me te trekken
2e binnen een paar maanden of zo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeveelste keelontsteking is dit en in welk tijdsbestek?
Minder werken, meer rusten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
2e binnen een paar maanden of zo.
Valt de laatste tijd wel me hoorquote:
Je hebt net drukke weken achter de rug, weet niet hoe het de vorige keer was.quote:
En regelmatig in een citroen bijten, nee echt, dat werkt bacterien dodend. Ook goed voor een frisse adem.quote:
Uhhhh we zijn al zuur genoeg hier hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:45 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
En regelmatig in een citroen bijten, nee echt, dat werkt bacterien dodend. Ook goed voor een frisse adem.
De vorige keer had ik 3 dagen dagen date maanden achter elkaar in huis.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je hebt net drukke weken achter de rug, weet niet hoe het de vorige keer was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |