Ja maar ik val geloof ik niet onder Wajong. En dat krijg je toch niet ineens?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:38 schreef JJH het volgende:
[..]
UWV, omdat ik onder Wajong val.
Ik doe niets extra's werk gewoon 40 uur maar heb er wel recht op.
Is al een paar jaar.
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
IK BEN BOOS ENDE ZIEDEND
Kusje op je boze bol.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
IK BEN BOOS ENDE ZIEDEND
Of verzekerd voor de AWBZ, of meer dan 35% arbeidsongeschikt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar ik val geloof ik niet onder Wajong. En dat krijg je toch niet ineens?
niksquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan?
quote:
Nee, denk beide niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Of verzekerd voor de AWBZ, of meer dan 35% arbeidsongeschikt.
Werkze.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga eens naar het werk.
Rustig aan iedereen
werkze gitaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rustig aan iedereen
Sterkte man.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rustig aan iedereen
Dankje, Mart!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag jij dat zeggen, ja dat mag jij zeggen.
*knuf* Niet huilenquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
like how could you do nothing
and say, i'm doing my best
how could you take almost everything
and then come back for the rest
how could you beg me to stay,
reach out your hands and plead
and then pack up your eyes and run away
as soon as i agreed
*snif*
quote:
Nope.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet.
Maar staat er dan niet bij van welke instantie het is?
En toen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
Ik hoorde n meisje heel geil hijgen in de trein.
Was het Rokje?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
Ik hoorde n meisje heel geil hijgen in de trein.
Nee, dan zat ik er wel boven op.quote:
Beetje anti-climax ...quote:
Dat wil ik dan weer zienquote:
Is t alleen kijken?quote:
Druk op t werk?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
Aahhhh gratis koffie smaakt toch het beste als het uit de leraren kamer komt
Nee ik heb een stoppelbaardje dus kan ik door als stagairquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]in ruil voor seks met de juf
Dat kan heul niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe druk jij bent met Rokje.
Ik denk dat ik toch liever druk ben met jou.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe druk jij bent met Rokje.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee ik heb een stoppelbaardje dus kan ik door als stagair
Dat vraagt uiteraard om een foto he!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
oh god en dan elkaar niet meer willen spreken op maandag hahahahquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef JJH het volgende:
Geile bende hier ook altijd.
We moesten maar eens een keer een zaterdagavond bij elkaar gaan zitten met een paar flessen drank.
Al mijn dromen, zo in duigen.quote:
Omg. Grootste compliment dat ik heb gehad tot nu toe.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch liever druk ben met jou.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef JJH het volgende:
We moesten maar eens een keer een zaterdagavond bij elkaar gaan zitten met een paar flessen drank.
The Hangover XLquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef JJH het volgende:
Das niet slim.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef JJH het volgende:
Really? Ik meende het wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al mijn dromen, zo in duigen.
[..]
Omg. Grootste compliment dat ik heb gehad tot nu toe.
[..]
Maybe als ik thuis benquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vraagt uiteraard om een foto he!
En?quote:
Onee, ik niet. Ik ben heel braaf.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:13 schreef JJH het volgende:
[..]
En?
Dan kunnen we het daarna gewoon over normale zaken hebben inplaats van constant elkaar besnuffelen.
Uhuh.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onee, ik niet. Ik ben heel braaf.
Is Rokje zo braafjes dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, ze is heropgevoed door Rokje.
Heul niet. Moet nog gebeuren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, ze is heropgevoed door Rokje.
Ok. Wat doe je?quote:
Dat ziet er vast lief uit.quote:
Lasagne.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
Boohh lasagne ruikt lekker...
Is het al etenstijd
Leuke opleidingquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Grafische VormgevingPosters, boeken, e-magazine's, huisstijlen, logo's, you name it.
Het is ook altijd zo veelquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Lasagne.
Ik maak het nooit, en Knetter lust het niet want tomaat.
Hoe kan je tomaat nou vies vindenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Lasagne.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Lasagne.
Lijkt bijna op een uitnodiging om te komen etenquote:
Ik heb géén idee...quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoe kan je tomaat nou vies vinden
Hij gaat zijn zieke vrouwtje vandaag echt niet alleen laten hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Lijkt bijna op een uitnodiging om te komen eten
Nou, ik houd er in bepaalde gevallen ook niet van. Van die halve tomaten...quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoe kan je tomaat nou vies vinden
Rode pesto, lasagna, alle sauzen voor pastas, pizzas, lekkere paninis. Arme jijquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb géén idee...
Maar dan gaat pas opvallen waar het allemaal inzit enzo...
Ja, nou.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Lijkt bijna op een uitnodiging om te komen eten
Neemt ie die maar meequote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij gaat zijn zieke vrouwtje vandaag echt niet alleen laten hoor
En dan wij straks ziek en zaterdag niet naar monsterjam kunnenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Neemt ie die maar mee![]()
Of we sturen het op... morgen ff in de magnetron.
Juh, maar ik eet wel eens buiten de deur wat lekkers.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Rode pesto, lasagna, alle sauzen voor pastas, pizzas, lekkere paninis. Arme jij
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan wij straks ziek en zaterdag niet naar monsterjam kunnen
ja nee goed idee
Wow, al dat lekkers, je kan daar zoveel heerlijk mee makenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Juh, maar ik eet wel eens buiten de deur wat lekkers.
Sowieso eet ze moeilijk, geen ui, tomaat, paprika, champignons (kabouterhuisjes.) spinazie, prei, veel andere groente... and so on....
Ik ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wow, al dat lekkers, je kan daar zoveel heerlijk mee makenIk zou persoonlijk niet zonder kunnen.
Mwah, ik leer er wel mee leven, en als ik een keer alleen kook, of buiten de deur eet heeft ze pech.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wow, al dat lekkers, je kan daar zoveel heerlijk mee makenIk zou persoonlijk niet zonder kunnen.
Ik was het ook, maar zag op slot in dat het best dom is om dingen vies te vinden aangezien je allang blij moet zijn met een bord eten wat zo lekker kan zijn. Alleen sommige dingen vind ik minder lekker maar ik kan in principe alles wel eten. Belangrijkste aan eten vind ik de structuur.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar Cry is ook een moeilijke eter, al heeft hij sinds hij mij kent meer eet dan thuis
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan wij straks ziek en zaterdag niet naar monsterjam kunnen
ja nee goed idee
Dat bedoel ik, daar staat haar hoofd ook helemaal niet naar.. Ze moet lekker verzorgd worden door jouquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Haar meenemen.
Sowieso nu buiten de de deur eten.
Dan gelijk een megagrote pan met gehakt tomaat prei champignon spinazi en alles zelf opeten als soepquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ik leer er wel mee leven, en als ik een keer alleen kook, of buiten de deur eet heeft ze pech.
Je hebt een gezondere invloed op me dan m'n moederquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar Cry is ook een moeilijke eter, al heeft hij sinds hij mij kent meer eet dan thuis
Al wil ze dat ik niets doe, gister stond ze ook te koken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daar staat haar hoofd ook helemaal niet naar.. Ze moet lekker verzorgd worden door jou
en snel beter worden
Dat is ook weer een beetje overkill.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan gelijk een megagrote pan met gehakt tomaat prei champignon spinazi en alles zelf opeten als soep
Zeg je nou dat je moeder slecht isquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je hebt een gezondere invloed op me dan m'n moeder
NOMZquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan gelijk een megagrote pan met gehakt tomaat prei champignon spinazi en alles zelf opeten als soep
Dat kan idd ook, wel verse spinazie toch? Of ben je een potjeseterquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje overkill.
Soms kook ik gewoon 2 groentes, lekker spinazie erbij voor mezelf.
Stop jij is met je lasagna, ik zit op me werk aan een banaan en krijg verschrikkelijke honger. Lasagna is het lekkerste wat er is, als het goed gemaakt is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je moeder slecht is
[..]
NOMZ
spinazielasagne
Grote omnomnom.quote:
Vaak potjes want makkelijk. Maar ook wel geregeld vers hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat kan idd ook, wel verse spinazie toch? Of ben je een potjeseter
kom je eten? er is genoegquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Stop jij is met je lasagna, ik zit op me werk aan een banaan en krijg verschrikkelijke honger. Lasagna is het lekkerste wat er is, als het goed gemaakt is.
Nee, dat jij op mij een betere invloed hebt...quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je moeder slecht is
[..]
NOMZ
spinazielasagne
Iglo Spinazie A La Cremequote:Op dinsdag 25 september 2012 14:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat kan idd ook, wel verse spinazie toch? Of ben je een potjeseter
Damn you woman!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
verse spinazie roerbakken met een sjalotje/koflook
gebakken kip erbij
pasta erbij
wat pijnboompitjes en parmezaanse kaas
NOMZ
zo uit het hooffie he
Bedoel je dat ik met ze moet vechten voor het eten? Ben best sterk dus dat luktquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als het van cry mag dan mag dat
En je ook 2 kinderen aankan
Nou de laatste keer dat er iemand kwam eten zei diegene dat ze nogal druk warenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik met ze moet vechten voor het eten? Ben best sterk dus dat lukt
Ze zijn wel rete-snel hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik met ze moet vechten voor het eten? Ben best sterk dus dat lukt
Wasn't me, was it?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou de laatste keer dat er iemand kwam eten zei diegene dat ze nogal druk waren
Ja uhm het zijn kinderen hoor
Haha, ik heb ook een neefje die altijd verschrikkelijk druk is met eten dus ben wel wat gewend :pquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou de laatste keer dat er iemand kwam eten zei diegene dat ze nogal druk waren
Ja uhm het zijn kinderen hoor
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zelfs kinderen worden wild van je onweerstaanbare charmes!
Klopt, heb nog ergens op m'n foon een filmpje van JJH, Lola, een zwembad, en onze jongste met een gieter...quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zelfs kinderen worden wild van je onweerstaanbare charmes!
Ik moest ook enorm lachen daaromquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kon me ook al niet voorstellen dat ik dat zei.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Klopt, heb nog ergens op m'n foon een filmpje van JJH, Lola, een zwembad, en onze jongste met een gieter...
Haha, dat klinkt als een natte boelquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Klopt, heb nog ergens op m'n foon een filmpje van JJH, Lola, een zwembad, en onze jongste met een gieter...
De jouwe vind ik nog best wel meevallen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest ook enorm lachen daarom![]()
hahaha dat was het ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt als een natte boel
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:45 schreef JJH het volgende:
[..]
De jouwe vind ik nog best wel meevallen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat voelt echt als een mes in m'n rug
Wij zijn gezellig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, vooruit... omdat het daarna ook nog gezellig was is het je vergeven
We hebben regelmatig meet vanuit R&P en daar valt het best mee hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef JJH het volgende:
Doen jullie toch iets verkeerdquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben regelmatig meet vanuit R&P en daar valt het best mee hoor.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doen jullie toch iets verkeerd
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben regelmatig meet vanuit R&P en daar valt het best mee hoor.
Cool, dat vind ik wel tof.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Grafische VormgevingPosters, boeken, e-magazine's, huisstijlen, logo's, you name it.
Dan doe je toch iets verkeerdquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Al mijn meets vielen best wel mee op dat gebied tot nu toe.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd
Nou bewijs maar, kom je eten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Tot nu toe is er geen enkele meet geweest waar ik bij was die niet op minimaal zoenen uitliepquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben echt braaf.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Tot nu toe is er geen enkele meet geweest waar ik bij was die niet op minimaal zoenen uitliep
We hebben 1 meet gehad waarbij 4 mensen nonstop zaten te zoenen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Batsen? Jullie konden meegenieten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben 1 meet gehad waarbij 4 mensen nonstop zaten te zoenen.
1 meet waarbij 1 stelletje constant zat te zoenen en lag te batsen.
Dat is alles.
Ik bleef niet slapen. Ik heb niet meegenoten.quote:
Hmpf, shit. Had ff gebeld maar er is al op me gerekent, schotel staat al klaar thuis. Mag ik wel binnenkort een keer komen eten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou bewijs maar, kom je eten?
Dus als jij er niet bij bent wordt er geneukt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bleef niet slapen. Ik heb niet meegenoten.
Nu ik het me bedenk, daar was nog een meet van waar ik niet bleef slapen en er 2 van bil gingen.
Nee, alleen als hij er toch niet bij is, verzinnen ze dat soort verhaaltjesquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus als jij er niet bij bent wordt er geneukt?
Dan valt het allemaal best niet mee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bleef niet slapen. Ik heb niet meegenoten.
Nu ik het me bedenk, daar was nog een meet van waar ik niet bleef slapen en er 2 van bil gingen.
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus als jij er niet bij bent wordt er geneukt?
juh dat is goedquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmpf, shit. Had ff gebeld maar er is al op me gerekent, schotel staat al klaar thuis. Mag ik wel binnenkort een keer komen eten?
Even muziekje luisteren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even een muziekjon.
[..]
Ja, daar lijkt het wel op.
Het valt allemaal best mee. Op 3 meets is er iets gebeurd waar ik bij was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan valt het allemaal best niet mee.
Van de hoeveel?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het valt allemaal best mee. Op 3 meets is er iets gebeurd waar ik bij was.
Is er een grijze-kudde-conventie?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vanuit Rijswijk met nogmeer collega chauffeurs wachten op oudjes
Ja zoiets, in navolging van 4-daagse en geld ophalen enzo, 120 rolstoelen totaal oid..quote:
Euhm, stuk of 15?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:22 schreef Fera het volgende:
Kaneel, dat muziekje is echt superchill.
Bij alle meets waar ik ben geweest (lees: meets van Lola, waarbij ik mee ging) waren kinderen aanwezig, op 1 meet na in Alkmaar. Dus dan gebeurt er niet veel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk nog best wel mee dan inderdaad.
Tot vanavond.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:28 schreef Fera het volgende:
Ik ga eventjes werken en studeren. Tot vanavond.
Succes.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:28 schreef Fera het volgende:
Ik ga eventjes werken en studeren. Tot vanavond.
Dan houd het rap op ja...quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bij alle meets waar ik ben geweest (lees: meets van Lola, waarbij ik mee ging) waren kinderen aanwezig, op 1 meet na in Alkmaar. Dus dan gebeurt er niet veel.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:31 schreef Tally het volgende:
Ik ben nog niet op een meet geweest met kids
Ik weet in ieder geval nog een draagdoek-meet waar ik mee was... daar waren heel veel kindjesquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:31 schreef Tally het volgende:
Ik ben nog niet op een meet geweest met kids
Yuki.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval nog een draagdoek-meet waar ik mee was... daar waren heel veel kindjes
En een meet vanwegen Lola (en nog een meisje wien's fok-naam ik niet kan onthouden) hun verjaardag in utrecht. Daar hadden we onze kinderen mee. En JJH was er ook.Dus eh...
Verder kom ik amper op meets
Alkmaar-meet, idd zonder kinderen. En een halve zwolle-meet tegen het lijf lopen als je er zelf met je mini-meet op een terrasje zit
Waarom zeg je dat nouquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval nog een draagdoek-meet waar ik mee was... daar waren heel veel kindjes
En een meet vanwegen Lola (en nog een meisje wien's fok-naam ik niet kan onthouden) hun verjaardag in utrecht. Daar hadden we onze kinderen mee. En JJH was er ook.![]()
Alkmaar-meet, idd zonder kinderen. En een halve zwolle-meet tegen het lijf lopen als je er zelf met je mini-meet op een terrasje zit
Waarom zeg ik wat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat noumijn reputatie
Ja, die.. zie je? Je was wel op een meet met kinderen.quote:
Ik heb heel wat meets gehad voor ik moeder werd. Crewmeets, Onzinmeets en nog wat spontane vrijdagmiddag meets.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En een meet vanwegen Lola (en nog een meisje wien's fok-naam ik niet kan onthouden) hun verjaardag in utrecht. Daar hadden we onze kinderen mee. En JJH was er ook.Dus eh...
Mijn kinderen bedoel ik, en die zijn er nog niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom zeg ik wat?
[..]
Ja, die.. zie je? Je was wel op een meet met kinderen.
Ow, op die fiets.... lul je er maar uitquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn kinderen bedoel ik, en die zijn er nog niet.
Daarvoor ken ik te weinig mensen, en wonen er te weinig in de buurt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb heel wat meets gehad voor ik moeder werd. Crewmeets, Onzinmeets en nog wat spontane vrijdagmiddag meets.
Ow, dat...quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, dat...
ja dames en heren, Lola was een draagdoekmuts![]()
Maar wel een hele goeie, want die draagdoeken hebben toch een behoorlijke uitkomst geboden soms.
O ja maar ik kende ook niemandquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daarvoor ken ik te weinig mensen, en wonen er te weinig in de buurt.
Daarbij heb ik Lola leren kennen via Fok, en toen had ze al een kind.
Daarvoor kwam ik uberhaubt nergens, en met kinderen ben je toch iets minder vrij natuurlijk.
Ik ook, maar ik was toen gewoon nog niet zo actief op t forum dat ik uberhaubt iets tegen kwam over meetsquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja maar ik kende ook niemandZelfs niet bij de crewmeet
Ik had op dat moment gewoon niets te doen. En een nerd met weinig vrienden
Mja ik was hier al in 2001quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik was toen gewoon nog niet zo actief op t forum dat ik uberhaubt iets tegen kwam over meets
Maar niet de bbq meet. Toen was je er nog wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:46 schreef twi het volgende:
Ik was ook al weg toen het gebats begon op die meet waar Kaneel het over heeft
Zo iets heb ik ook! Alleen dan met een hoge hak.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe laarzen!!!
wandelen naar de stad was wel n stap teveel
Ja, ik in 2002quote:
Ter compensatie van jouw imago:quote:
SPOILER: cryothic met draagdoek, lang geledenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
Waren er toen vier mensen constant aan het zoenen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar niet de bbq meet. Toen was je er nog wel.
pwettyquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe laarzen!!!
welke bbq meet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar niet de bbq meet. Toen was je er nog wel.
Het enige wat erger had gekund, is dat ze felgeel van kleur waren geweest.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe laarzen!!!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, ik in 2002
[..]
Ter compensatie van jouw imago:Vet cuteSPOILER: cryothic met draagdoek, lang geledenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, maar de twee die in de woonkamer lagen te batsen, toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:50 schreef twi het volgende:
[..]
Waren er toen vier mensen constant aan het zoenen?
Met Twi.quote:
Maar niet in de woonkamer. En daar heb ik helemaal niets van gezien of gehoordquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, maar de twee die in de woonkamer lagen te batsen, toch?
Oh, ja, wie waren die andere twee dan?quote:Dat zoenen was je ook bij, ouwe reus.
Was met C_M haar verjaardag.
quote:Met Twi.
Godverdomme, wéér eentje gemist.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:54 schreef Tally het volgende:
Ik ben nog nooit bij een meet geweest waar ze lagen te batsen
Wel weet ik dat een meet in een CenterParcs huisje toen op een orgie onderhand uitliep
Dat waren toen een aantal uit Onzin die een huisje hadden gehuurd.
KT en S_H niet verder gegaan dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:54 schreef twi het volgende:
[..]
Maar niet in de woonkamer. En daar heb ik helemaal niets van gezien of gehoord
[..]
Oh, ja, wie waren die andere twee dan?
[..]
Nou ben ik toch wel lichtelijk benieuwd wie daar bij betrokken waren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:54 schreef Tally het volgende:
Ik ben nog nooit bij een meet geweest waar ze lagen te batsen
Wel weet ik dat een meet in een CenterParcs huisje toen op een orgie onderhand uitliep
Dat waren toen een aantal uit Onzin die een huisje hadden gehuurd.
De spaarzame momenten dat ik er wat van mee heb gekregen heb ik niets gezien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
KT en S_H niet verder gegaan dan?
Ik keerde uiteraard mijn hoofd af. Ik kon het niet aanzien hoe je voor mijn ogen gehosseld werd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:56 schreef twi het volgende:
[..]
De spaarzame momenten dat ik er wat van mee heb gekregen heb ik niets gezien.
Het zijn gasten van ONZ.... Ik denk dat het grotendeels grootspraak isquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel lichtelijk benieuwd wie daar bij betrokken waren.
Nee van diegene waar ik het van heb gehoord weet ik dat het geen grootspraak wasquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zijn gasten van ONZ.... Ik denk dat het grotendeels grootspraak is
Ja zo zonde daar hadden we bij moeten zijn.quote:
Dat was een mooi stel geweest.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:56 schreef twi het volgende:
[..]
De spaarzame momenten dat ik er wat van mee heb gekregen heb ik niets gezien.
Na het zien van sommige fobo's hoeft niet heel fok te komen hoorquote:
KT, hoe zat het nou tussen jou en S_H op de verjaardag van C_M? Wat was er nou allemaal voorgevallen?quote:
Ze heeft wel goede tietenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tikkie te mager... en hipster-bril..
Maar das mijn smaak
Te mager? Ik vind er al bijna vol. Of nja vol, niet vol maar gewoon goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tikkie te mager... en hipster-bril..
Maar das mijn smaak
Dat was wel heel vaag allemaal ja.... maarja ze is nogal wispelturig hequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
KT, hoe zat het nou tussen jou en S_H op de verjaardag van C_M? Wat was er nou allemaal voorgevallen?
Ze vond het fijn om op schoot te zitten, verder niks hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
KT, hoe zat het nou tussen jou en S_H op de verjaardag van C_M? Wat was er nou allemaal voorgevallen?
Tieten goed, heupen mogen breder.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Te mager? Ik vind er al bijna vol. Of nja vol, niet vol maar gewoon goed.
Ja true.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tieten goed, heupen mogen breder.
Laat ik nou 2 kinderen gebaard hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tieten goed, heupen mogen breder.
Nogalquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was wel heel vaag allemaal ja.... maarja ze is nogal wispelturig he
Dan heb ik onbewust dingen in zitten vullen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze vond het fijn om op schoot te zitten, verder niks hoor.
Ik heb echt niet zulke mooierdsquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heb jij toch ook? Al vind je zelf van niet..
Misschien dat t lijkt, omdat ze wegzakt in de bank... maar ik vind haar middel eng.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Te mager? Ik vind er al bijna vol. Of nja vol, niet vol maar gewoon goed.
Zoals?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nogal
[..]
Dan heb ik onbewust dingen in zitten vullen.
Maar als je d'r aanraakte ging ze flippenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze vond het fijn om op schoot te zitten, verder niks hoor.
Waarom denk je dan ook dat ik wou ontsnappen aan der aan het einde?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar als je d'r aanraakte ging ze flippen
Zoals jouw handen over haar lichaam. Haar handen om jou schouders. Jullie tongen tegen elkander.quote:
hier nu een behoorlijke bui met onweer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zooo fuck, we krijgen straks een hoosbui, en die mensen komen zometeen massaal naar de bussen..
I dont remember.... Ze heeft niet echt een indruk achtergelaten die ik wil herinneren oid.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals jouw handen over haar lichaam. Haar handen om jou schouders. Jullie tongen tegen elkander.
Klinkt als een plot voor een goed boek over grijs....quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals jouw handen over haar lichaam. Haar handen om jou schouders. Jullie tongen tegen elkander.
mjah, als ze normaal konden instappen geen probleem, maar ik heb 10 rolstoelenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hier nu een behoorlijke bui met onweer.
hopen dat buienradar klopt, dan kan ik om 16:45 droog richting huis
Ze wilde een lift van mijquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom denk je dan ook dat ik wou ontsnappen aan der aan het einde?
Geen idee meer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I dont remember.... Ze heeft niet echt een indruk achtergelaten die ik wil herinneren oid.
Is het zo?
Een tijd geleden heb ik een aantal titels bedacht voor eventuele seksueel getinte boeken die ik kan gaan schrijven en/of verfilmen. Ik heb alle inspiratie hard nodig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Klinkt als een plot voor een goed boek over grijs....
Begrijpelijk wel..quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze wilde een lift van mijIk zei dat het iets te ver omrijden was (wat het ook wel was hoor)
No. fucking. way.
Waarop precies dan?quote:
Of ze randt jou ook aan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Straks gaat ze m'n leren stoelen knuffelen met die pinnen in d'r lip ofzo
Dat zo'n mooie zelfverzekerde vrouw aan je neus voorbij ging.quote:
Dat is knap. Slechts 50% van de wereld is daar toe in staat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat ik nou 2 kinderen gebaard hebben
whut?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Straks gaat ze m'n leren stoelen knuffelen met die pinnen in d'r lip ofzo
C_M was jarig, we waren in de plantage in leiden... Een kroeg die zijn jaaromzet zag verdubbelen door onze aanwezigheid.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee waar het over gaat, vet irritant
Ik denk dat we het over iemand anders hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zo'n mooie zelfverzekerde vrouw aan je neus voorbij ging.
Ik ben geloof ik blij dat dat de andere 50% is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is knap. Slechts 50% van de wereld is daar toe in staat.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat we het over iemand anders hebben.
Wel wat minder als 50% hoor....quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is knap. Slechts 50% van de wereld is daar toe in staat.
Ik ook. Maar goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik blij dat dat de andere 50% is.
Mensen of dierenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
God
[..]
Wel wat minder als 50% hoor....
Ik heb wel veel gelachen met haar.quote:
Ik snap waarom je dit zegt, maar ik vind zelf de mens, qua bevalling, nogal een slecht product van de evolutiequote:
Mensen... Vrouwen zijn niet hun hele leven vruchtbaar, laat staan dat ze uberhaupt vruchtbaar zijn of niet sterven voordat ze hun 2e kind gebaard hebben..quote:
Ze wilde jou niet omdat je zwart was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel veel gelachen met haar.
Nee ik zeg het verkeerd.
Ik heb veel gelachen om haar.
Dat het makkelijker zou moeten kunnen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap waarom je dit zegt, maar ik vind zelf de mens, qua bevalling, nogal een slecht product van de evolutie.
Hoe zou je het anders willen zien dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap waarom je dit zegt, maar ik vind zelf de mens, qua bevalling, nogal een slecht product van de evolutie.
Ik wilde haar niet omdat ze gek was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wilde jou niet omdat je zwart was.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
kolere wat is het koud!!
straks moeders hachee eten
Dus je hebt nog wel een beetje waardigheid?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wilde haar niet omdat ze gek was.
Ieder zijn ding he.
Meer dan ooit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je hebt nog wel een beetje waardigheid?
Hoeveel ratten, spinnen of kakkerlakken hebben een keizersnede nodigquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat het makkelijker zou moeten kunnen?
Ik denk dat ik dat wel met je eens ben. Na miljoenen jaren komen we met dit.
Vrouwen die elke maand een ei leggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe zou je het anders willen zien dan?
Niet, maar als het daar mis gaat, gaat het jong dood, en de moeder ook, met een beetje pech.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel ratten, spinnen of kakkerlakken hebben een keizersnede nodig?
quote:
En dan een beetje eieren neuken zeker...quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen die elke maand een ei leggen.
Serieus.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Serieus.
Correct. Maar een heel klein deel van de wereld "is er gedurende haar leven niet toe in staat".quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen... Vrouwen zijn niet hun hele leven vruchtbaar, laat staan dat ze uberhaupt vruchtbaar zijn of niet sterven voordat ze hun 2e kind gebaard hebben..
Nee, opetenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:45 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan een beetje eieren neuken zeker...
Doen ze ook. Beter opletten bij bio.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Serieus.
Wat is het praktisch nut van ongesteldheid? Rooie klats, mwah, daar schiet een mens weinig mee op.quote:
Ik heb geen biologie meerquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doen ze ook. Beter opletten bij bio.
Jawel, dat is meer dan x%, jouw oma is ook niet vruchtbaar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct. Maar een heel klein deel van de wereld "is er gedurende haar leven niet toe in staat".
Ze kunnen wel twee kinderen baren, maar ze kiezen er bewust voor dat niet te doen. Het percentage onvruchtbare vrouwen is, over de hele wereld gezien, niet megahoog.
Hmm ik weet het niet.. zolang het ei niet te groot is zou ik het best vindenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat is het praktisch nut van ongesteldheid? Rooie klats, mwah, daar schiet een mens weinig mee op.
Een kippenei is dan nuttiger.
Mijn oma van mijn vaders zijde heeft 5 kinderen gebaard. Idem voor mijn moeders zijde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, dat is meer dan x%, jouw oma is ook niet vruchtbaar.
In plaats van een maandverbandje een eiermandje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm ik weet het niet.. zolang het ei niet te groot is zou ik het best vinden![]()
anders is dat ook weer een hele bevalling op zich
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, opeten.
Doen we bij onbevruchte kippeneieren ook.
Het weer afvoeren van de voorbereiding van de zwangerschap. Als dat niet meer zou gebeuren, wordt de vrouw steeds dikker totdat ze dood gaat aan opstoppingen ofzo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat is het praktisch nut van ongesteldheid? Rooie klats, mwah, daar schiet een mens weinig mee op.
Een kippenei is dan nuttiger.
Eisprong, iedere maand weer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb geen biologie meer.
Wel afgesloten met een 8.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In plaats van een maandverbandje een eiermandje.
Weet ik, maar je hebt het over vruchtbaar zijn... Niet geweest zijn..quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn oma van mijn vaders zijde heeft 5 kinderen gebaard. Idem voor mijn moeders zijde.
Dus ze was in staat 2 kinderen te baren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |