Ik kreeg dat in de mail, dat je een rivaal mocht uitkiezen dus ik ga naar Monza voor de training, klik te vlug en heb Vettel als rivaal gekozen.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:02 schreef JohnB52 het volgende:
Oh? Vanaf Singapore dan zeker?
Straks GP van Italië, kijken of dat beter gaat dan die van België, dramarace!
Al op Amateur of? Heeft de Marussia trouwens wel KERS?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:54 schreef rjmaster7 het volgende:
rij bij team marussia
de rondetijden bij melbourne lagen rond de 1.48 tot 50 terwijl de rest er iets van rond de 1.40 over deed
Ik weet alleen dat HRT geen KERS heeft maar of Marussia en Caterham ook geen KERS hebben weet ik niet!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef JohnB52 het volgende:
Marussia heeft toch geen kers, wel drs????
Ik krijg nooit drive-through, alleen time penalyquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:38 schreef Fiorano het volgende:
Godver Tyfus spel. Lig dik 1e. dan krijg ik een penalty omdat ik een HRT ff een zetje gaf tijdens het inhalen omdat hij niet opbokken. Drive trough genomen, nog steeds een voorsprong. Sping ik bij het zwembad, rijden al die gelapte idioten op me in en wordt ik gediskwalificeerd ivm obstruction. JA WTF LAAT ME DAN WEER FF IN HET RECHTE SPOOR KOMEN.
Je moet geluk hebben dat ze je niet eruit rijden, als dat niet gebeurd dan is het prima te doen. De aanrijdingen kun je in F1 2012 niet uitzetten maar misschien veranderen ze dat nog.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe zijn de online races? Jammer dat er voor de 360 geen goed stuur is, want de demo met de controller is niet te doen.
Ik, ik remde wel maar ik ging vol die muur in. Nu weer regen op Suzuka (Q2), ik rij met moeite 1:50.5 en kom gewoon 4.1 seconden te kort, zelfs Ricciardo is 3 seconden sneller dan ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |