Idemquote:Op maandag 14 januari 2013 12:09 schreef Armageddon het volgende:
Ben na 3 afleveringen al gestopt met dit. Pulp.
Ik kon mezelf eerst niet tot Falling Skies zetten. Heb het nu wel gedaan. Best toffe serie.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
had nog wel wat meer eps gedownload, maar kon me er gewoon niet toe zetten, en al helemaal niet meer toen ik hoorde dat het gecancelled was. Kijk, je hebt Falling Skies, en je hebt dit.![]()
Vind ik ook. Ben blijkbaar een van de weinigen, maar vind het nog steeds erg interessant en vermakelijk. De laatste aflevering was naar mijn mening zelfs echt goed, wellicht de beste tot dusver.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:54 schreef remlof het volgende:
De volgende aflevering belooft erg interessant te worden, de staatsgreep in Washington DC.
Vind het oprecht jammer dat het gecancelled is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef remlof het volgende:
Was een goeie ep weer.Volgens mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigenlijk zou Sam er de volgende aflevering ook nog wel achter mogen komen dat zijn vrouw nog leeft, anders hebben ze voor niets die dood in scene gezet.
Moest ook eigenlijk wel, omdat bekend was dat de serie niet opgepakt zou worden voor een vol seizoen. Gezien de aflevering had ik zo'n gevoel alsof er gewoon uit behoorlijk wat afleveringen geknipt was om tot een einde te komen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:19 schreef DaMart het volgende:
Wow, ze hebben het verhaal gewoon afgesloten in plaats van ons een cliffhanger te geven.
Wel een waardig einde zo, al vond ik het af en toe een beetje gehaast overkomen.
Ja, dat gevoel van dat bij elkaar rapen had ik ook. Het ging wel heel rap ineens allemaal. En met de vrouw van Sam werd inderdaad ook wel erg makkelijk opgelost. Wellicht hadden ze daar nog een spannender verhaal voor op de plank liggen, voor als de serie toch zou zijn voortgezet. En Sam heeft haar ongetwijfeld al gesproken in de periode tussen het verlaten van het schip en het moment dat hij terugkwam in Amerikaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:57 schreef artm het volgende:
[..]
Moest ook eigenlijk wel, omdat bekend was dat de serie niet opgepakt zou worden voor een vol seizoen. Gezien de aflevering had ik zo'n gevoel alsof er gewoon uit behoorlijk wat afleveringen geknipt was om tot een einde te komen.
Verbaasde me overigens hoe relaxed Sam naar zn vrouw loopt, alsof er niets gebeurd is en hij al eeuwen wist dat ze nog leefde.
Dit ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:09 schreef Luigi het volgende:
Ik vond het geen onaardig einde. En vind het jammer dat het nu gestopt is. Al zal ik de serie an sich over 3 weken vergeten zijn gok ik zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |