Vergeten? Je weet van het bestaan van SickBeard?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:34 schreef tompsv18 het volgende:
Alweer vergeten, ook maar even binnenhalen nu
Weleens van gehoord, maar maak ik geen gebruik van.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vergeten? Je weet van het bestaan van SickBeard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yups!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:29 schreef nietzman het volgende:
Nog een nieuw Revolution/Terra Nova/Alcatrazje dus?
Bloed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:12 schreef Nickske1912 het volgende:
Moet de tweede aflevering nog steeds zien, benieuwd of ie daadwerkelijk zo tegenvalt als enkelen hier beweren. Maar de pilot vergelijken met een Australische tienerserie geeft ook wel een beetje aan hoe serieus enkele posts genomen moeten worden.
Masochistquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:21 schreef kurk_droog het volgende:
Zo maar even de 3e aflevering kijken
Ja ik neem me meestal voor om er 5 tot 8 te kijken zodat ik het in ieder geval gegrond kan afkrakenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]![]()
Jij was afgehaakt toch? Of ook nog één keer proberen?
Bij mij juist het tegenovergestelde, vind het soapgehalte omhoog gaan en het actiegedeelte verminderen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:14 schreef kurk_droog het volgende:
Een verbetering op de vorige en ergerde me ook een stuk minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |