Nope, Revolution is niveau Terra Nova.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Pilot gekeken en vond het extreem matig, onlogisch en gehaast. Niveautje Terra Nova dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt goed, lijkt erop alsof we in ieder geval geen Terra Nova achtige fillers om het seizoen te vullen gaan krijgen.
Alleen die dames van die onderzeeër wel in een lesbische scene graagquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:48 schreef Il.Principe het volgende:
Vette pilot. Hoop wel dat de serie zich blijft focussen op de verhouding tussen de onderzeeër en de VS (of oorlog in het algemeen
) en niet een soap op het eiland wordt met love story's en dergelijke...
Ben je aan het trollen? Dat je negatief over de serie bent is prima natuurlijk, maar beweren dat het saai was en dat er veel te weinig gebeurde voor een pilot is simpelweg belachelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:13 schreef Pvoesss het volgende:
Get lost, ik vind het serieus zwaar tegenvallen.
Ik heb veel beter gezien en er gebeurde mij veel te weinig voor een pilot
Zeg dan niet dat er veel te weinig gebeurt. Je praat jezelf nu tegen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:25 schreef Pvoesss het volgende:
Maar dat is vind ik wat het saai maakt niets krijgt echt de kans
Een 2.2 lijkt me geen geweldige score inderdaad, maar het stond wel geprogrammeerd tegenover Big Bang Theory en the X Factor. Dat zijn allebei kijkcijferkanonnen, dus wat dat betreft zijn de cijfers geen hele grote tegenvaller lijkt me.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:52 schreef tompsv18 het volgende:
De pilot van Last Resort trok in de USA 9,1 miljoen kijkers en een 18-49 rt/sh van 2,2/7. Volgens mij valt dat een beetje tegen, al moet ik zeggen dat ik er niet heel veel verstand van heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |