Ons uit eindelijke doelquote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik ben al bekendquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:38 schreef WebBeestje het volgende:
Ook aangemeld?ik heb geen idee hoe zoiets werkt, zal wel een soort van chat zijn o.i.d. maar we zien wel ik ben wel benieuwd.
http://www.eduvision.nl/cursus/cursus_webinar-bol.htmlquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:45 schreef ursel het volgende:
Iemand ook een linkje, buiten die affiliate van Danny.
in analytics kun je dat prima zien anders hoor..quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:46 schreef WebBeestje het volgende:
Maar voor een newbie dus wel interessant? Ik heb momenteel een Adwords campagne lopen met een tegoedbon, ik heb interesse om dit door te laten lopen met een percentage van de inkomsten die ik nu heb. Of het direct een verband heeft weet ik niet maar misschien is er door de Adwords campagne iets meer verkeer en iets meer inkomsten gekomen.
van eduvision is gewoon een man die achter een webcam zit en 1 en ander verteld en af en toe regeert op een vraag uit de chat.. tenminste zo deden ze dat eerderquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:47 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
http://www.eduvision.nl/cursus/cursus_webinar-bol.html
Straks allemaal Fokkers die zich daar aanmelden
Gelijk op mijn lijstje gezet, de analytics code is eruit gegaan op mijn project door een update dus even weer herstellenquote:[
in analytics kun je dat prima zien anders hoor..
je kan ze ook terug kijken toch?, dan kun je mooi doorspoelen door de basale stukken..quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:01 schreef ursel het volgende:
Meeste wat ze daar inderdaad vertellen is hier ook wel eens langs gekomen. Met een beetje research van zaken die hier besproken worden kom je al verder dan die webinars die zij vertellen idd.
Even kijken of ik er wel tijd voor vrij ga maken.
Die dip verwacht ik ook nog steedsquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:48 schreef JDx het volgende:
Net ook weer een nieuwe site klaar, gaat lekker man. Heb de smaak te pakken. Volgende maand moet de 500 te halen zijn.
Ben alleen bang dat er ook een keer een enorme dip in de dagen komt
Klopt, en je kan er niks aan doen om dat te voorkomen. Google heeft dit opgenomen in haar Pagerank algoritme om te voorkomen dat websites van dezelfde eigenaar worden gebruikt om elkaars pagerank kunstmatig omhoog te halen. Google ziet een verwijzing van websites van hetzelfde IP adres als een verwijzing die niet 'objectief' is en hecht hier dus minder waarde aan. Het effect is niet helemaal niks maar wel minder dan een verwijzing van een ander IP adres.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef Blester het volgende:
Wat ik trouwens zelf niet echt snap: ik heb veel van mijn websites op dezelfde hosting staan. Sommige van deze websites wil ik aan elkaar linken, aangezien de over hetzelfde onderwerp gaat. Ik heb gehoord dat dit geen effect heeft, aangezien het van hetzelfde IP afkomt. Hoever is dit waar en wat kan ik eraan doen om dit te voorkomen?
Ik richt me meer op content SEO, linkbuilding is niet echt mijn gebied. Natuurlijk weet ik wel een hoop dingen over linkbuilding, maar dit is niet echt een vraag waar een duidelijk antwoord op kan komen, wilde eens zien hoe jullie erover dachten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:13 schreef Afwazig het volgende:
Ik dacht dat je een SEO expert was trouwens? Dan had je dat toch moeten weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |