Wat een
van een gast die je liep te dissen IRL, DL.
Jammer dat je om deze reden stopt en tot ziens op fok.
quote:Nu weten we het wel..
Op maandag 19 augustus 2002 00:14 schreef David Letterman het volgende:
Ik zal als ik de nodige info heb, dat wordt nu uitgezocht, ook zeker aangifte doen, aangezien de opmerkingen zodanig zijn dat ze erg kwetsend, discriminerend, rascistisch, en bedreigend zijn...
quote:fijn dat je zo reageert, misschien heb je dit soort dingen nooit meegemaakt, dus dan kan ik je reactie begrijpen...anders zou je wel iets anders zeggen...
Op maandag 19 augustus 2002 00:20 schreef Calella het volgende:[..]
Nu weten we het wel..
ik raad je aan aktie te ondernemen, en ook aangifte te doen.
als je fouten hebt gemaakt in je forum, moeten je mede MOD`S je assisteren om het misschien op een andere manier te doen.
ik vind dan ook dat je later terug moet komen als mod, want dit leidt tot nix zo.
succ6 pik.
ondanks dat we elkaar regelmatig in het vaarwater zaten. wil ik je bij deze toch nog bedanken voor je inzet op het TRV forum. Jammer dat sommige mensen zo moeten reageren.
veel sterkte toegewenst.
Gumtree
quote:Dus als mod of journalist moet je maar bedreigingen en beledigingen accepteren?
Op maandag 19 augustus 2002 00:35 schreef Renco het volgende:Kan je daar niet tegen, opereer dan onder een alias, of modereer niet.
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:22 schreef David Letterman het volgende:[..]
fijn dat je zo reageert, misschien heb je dit soort dingen nooit meegemaakt, dus dan kan ik je reactie begrijpen...anders zou je wel iets anders zeggen...
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:20 schreef Calella het volgende:[..]
Nu weten we het wel..
quote:de reacties die mijn priveleven binnen gedrongen zijn, zijn van zodanige aard dat dit strafrechtelijk vervolgbaar is, ik zal de teksten van bedreigingen, kwetsende etc opmerkingen niet op Fok! openbaar maken, de crew weet waar ik het over heb, en het is zodanig dat volgens de geldende strafrechtelijke regels in NL dit dus strafbaar is...
Op maandag 19 augustus 2002 00:35 schreef Renco het volgende:
Spijt me vriendelijk maar wat is er in jezusnaam gebeurd dat je zelfs aangifte gaat doen.
Kijk dat iemand je in je prive-leven aanspreekt over je mod gedrag dat kan ik mij voorstellen, Je hebt als moderator een bepaalde manier van werken, als jij dan mensen voor het hoofd stoot kan je soms wat splinters van je gehak terug vinden.
Denk aan de journalist.
Kan je daar niet tegen, opereer dan onder een alias, of modereer niet.
Maar als jij denkt dat je hier goed in bent, vooral niet uit het veld laten slaan door een terugslag. (Hup Dat Paard Weer Op)
Of denk ik nou zo krom? :x
en daar wil ik het qua inhoudelijke info bij laten.
[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 19-08-2002 00:42]
quote:Jij hebt je echt in de materie verdiept he?
Op maandag 19 augustus 2002 00:29 schreef laffer het volgende:
als je fouten hebt gemaakt in je forum, moeten je mede MOD`S je assisteren om het misschien op een andere manier te doen.
quote:m`n eerste regel was: ik heb niet gelezen in het travel forum en weet ook niet waar het precies over gaat!!
Op maandag 19 augustus 2002 00:42 schreef static het volgende:[..]
Jij hebt je echt in de materie verdiept he?
ga eerst eens lezen voordat je begint te blaten!
quote:Hoe ironisch
Op maandag 19 augustus 2002 00:45 schreef laffer het volgende:ga eerst eens lezen voordat je begint te blaten!
quote:Stond ook niet in dat subforum, ei.
Op maandag 19 augustus 2002 00:45 schreef laffer het volgende:[..]
m`n eerste regel was: ik heb niet gelezen in het travel forum en weet ook niet waar het precies over gaat!!
ga eerst eens lezen voordat je begint te blaten!
ik heb dus niet gelezen waar het over ging.......
ik vind alleen dat zo`n bedreiging niet door de beugel kan.
dat is alles.
en daarom heb ik gepost.
[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 19-08-2002 00:55]
quote:oh god, commissaris rex is er ook weer
Op maandag 19 augustus 2002 00:46 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hoe ironisch
[Dit bericht is gewijzigd door laffer op 19-08-2002 00:56]
[..]
foutje
[Dit bericht is gewijzigd door laffer op 19-08-2002 00:56]
quote:Nice one, Calvobbes
Op maandag 19 augustus 2002 00:46 schreef calvobbes het volgende:[..]