abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5430570
Ik heb dan wel niets met TRV, maar ik zo de reden van DL lees, dan geef ik hem groot gelijk.

Wat een van een gast die je liep te dissen IRL, DL.

zondag 18 augustus 2002 @ 22:29:14 #27
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_5430664
Dat iemand er in irl een keer een grapje over maakt ofzoiets kan ik begrijpen, maar daadwerkelijk aanvallen vind ik een beetje ver gaan. Zonde zeg
pi_5431256
Je weet dat ik het lang niet altijd eens was met je stijl van modden, maar wat er gebeurd is, vind ik wel erg laag.

Jammer dat je om deze reden stopt en tot ziens op fok.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_5431504
Jammer DL..... ik snap niet dat mensen zoiets doen tis gewoon belachelijk....
  zondag 18 augustus 2002 @ 23:31:38 #30
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_5431892
keijammer succes verder DL!
pi_5432629
Ik zal als ik de nodige info heb, dat wordt nu uitgezocht, ook zeker aangifte doen, aangezien de opmerkingen zodanig zijn dat ze erg kwetsend, discriminerend, rascistisch, en bedreigend zijn...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_5432713
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:14 schreef David Letterman het volgende:
Ik zal als ik de nodige info heb, dat wordt nu uitgezocht, ook zeker aangifte doen, aangezien de opmerkingen zodanig zijn dat ze erg kwetsend, discriminerend, rascistisch, en bedreigend zijn...
Nu weten we het wel..
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_5432743
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:20 schreef Calella het volgende:

[..]

Nu weten we het wel..

fijn dat je zo reageert, misschien heb je dit soort dingen nooit meegemaakt, dus dan kan ik je reactie begrijpen...anders zou je wel iets anders zeggen...
Pulp Fiction
pi_5432764
Jammer DL, ook al was ik het niet eens met je aanstelling wegens je gebrek aan ervaring, je hebt je best gedaan op de manier waarop jij dacht dat dit het beste kon gebeuren. Dit heeft je helaas veel tegenwerking opgeleverd. Ik hoop niet dat al je Fok-plezier nu verpest is en dat je nog lang genoeg van Fok kan genieten op een andere manier....
For great justice!
pi_5432850
ik heb niet in travel gelezen, ik weet dus ook niet waar het precies om gaat.
maar dit is blijkbaar geen (uit de hand gelopen) grapje meer, dit is een direkte bedreiging aan je prive adres.

ik raad je aan aktie te ondernemen, en ook aangifte te doen.

als je fouten hebt gemaakt in je forum, moeten je mede MOD`S je assisteren om het misschien op een andere manier te doen.
ik vind dan ook dat je later terug moet komen als mod, want dit leidt tot nix zo.

succ6 pik.

Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_5432872
Ziek om iemand zo lastig te vallen

Heel erg ziek!

Jammer DL, maar begrijpelijk dat het dan over is..

maandag 19 augustus 2002 @ 00:31:58 #37
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_5432885
David,

ondanks dat we elkaar regelmatig in het vaarwater zaten. wil ik je bij deze toch nog bedanken voor je inzet op het TRV forum. Jammer dat sommige mensen zo moeten reageren.

veel sterkte toegewenst.

Gumtree

pi_5432949
Spijt me vriendelijk maar wat is er in jezusnaam gebeurd dat je zelfs aangifte gaat doen.
Kijk dat iemand je in je prive-leven aanspreekt over je mod gedrag dat kan ik mij voorstellen, Je hebt als moderator een bepaalde manier van werken, als jij dan mensen voor het hoofd stoot kan je soms wat splinters van je gehak terug vinden.
Denk aan de journalist.
Kan je daar niet tegen, opereer dan onder een alias, of modereer niet.
Maar als jij denkt dat je hier goed in bent, vooral niet uit het veld laten slaan door een terugslag. (Hup Dat Paard Weer Op)
Of denk ik nou zo krom? :x
pi_5432982
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:35 schreef Renco het volgende:

Dus als mod of journalist moet je maar bedreigingen en beledigingen accepteren?
pi_5433017
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:22 schreef David Letterman het volgende:

[..]

fijn dat je zo reageert, misschien heb je dit soort dingen nooit meegemaakt, dus dan kan ik je reactie begrijpen...anders zou je wel iets anders zeggen...

quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:20 schreef Calella het volgende:

[..]

Nu weten we het wel..

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_5433061
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:35 schreef Renco het volgende:
Spijt me vriendelijk maar wat is er in jezusnaam gebeurd dat je zelfs aangifte gaat doen.
Kijk dat iemand je in je prive-leven aanspreekt over je mod gedrag dat kan ik mij voorstellen, Je hebt als moderator een bepaalde manier van werken, als jij dan mensen voor het hoofd stoot kan je soms wat splinters van je gehak terug vinden.
Denk aan de journalist.
Maar als jij denkt dat je hier goed in bent, vooral niet uit het veld laten slaan door een terugslag. (Hup Dat Paard Weer Op)
Of denk ik nou zo krom? :x
de reacties die mijn priveleven binnen gedrongen zijn, zijn van zodanige aard dat dit strafrechtelijk vervolgbaar is, ik zal de teksten van bedreigingen, kwetsende etc opmerkingen niet op Fok! openbaar maken, de crew weet waar ik het over heb, en het is zodanig dat volgens de geldende strafrechtelijke regels in NL dit dus strafbaar is...

en daar wil ik het qua inhoudelijke info bij laten.

[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 19-08-2002 00:42]

Pulp Fiction
  maandag 19 augustus 2002 @ 00:42:06 #42
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_5433075
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:29 schreef laffer het volgende:
als je fouten hebt gemaakt in je forum, moeten je mede MOD`S je assisteren om het misschien op een andere manier te doen.
Jij hebt je echt in de materie verdiept he?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_5433139
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:42 schreef static het volgende:

[..]

Jij hebt je echt in de materie verdiept he?

m`n eerste regel was: ik heb niet gelezen in het travel forum en weet ook niet waar het precies over gaat!!

ga eerst eens lezen voordat je begint te blaten!

Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_5433148
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:45 schreef laffer het volgende:

Hoe ironisch
  maandag 19 augustus 2002 @ 00:47:37 #45
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_5433164
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:45 schreef laffer het volgende:

[..]

m`n eerste regel was: ik heb niet gelezen in het travel forum en weet ook niet waar het precies over gaat!!

Stond ook niet in dat subforum, ei.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_5433225
*edit* kunnen we dit gewoon achterwege laten?

ik heb dus niet gelezen waar het over ging.......
ik vind alleen dat zo`n bedreiging niet door de beugel kan.
dat is alles.
en daarom heb ik gepost.

[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 19-08-2002 00:55]

pi_5433265
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:46 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hoe ironisch

oh god, commissaris rex is er ook weer

[Dit bericht is gewijzigd door laffer op 19-08-2002 00:56]

pi_5433274
[quote]
Op maandag 19 augustus 2002 00:55 schreef laffer het volgende:

[..]

foutje

[Dit bericht is gewijzigd door laffer op 19-08-2002 00:56]

pi_5433276
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:46 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hoe ironisch

Nice one, Calvobbes
pi_5433338
voordat iedereen gaat flamen naar elkaar, mijn boodschap was duidelijk, als je daar iets op hebt te zeggen, post je gek....
Pulp Fiction
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')