SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
Nee, ik had met handelen 25000 coins verzameld en daarvoor twee pakketjes gekocht. Ik krijg volgens PostNL tussen 12 en 2 vandaag FIFA dus dan verdien ik toch genoeg coins met het spelen van wedstrijden.quote:
Oké. Als de bin onder de 7k is, koop ik 'm.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als jij mijn Özil koopt, dan krijg jij 1501coins!!
baquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:37 schreef Tito_Makani het volgende:
Welke spits is beter? Papis Cisse, Ba of Defoe?
Heb nu Defoe die een erg goed schot heeft maar hij wordt soms nogal snel van de bal afgezet
Ik zou op dit moment gaan voor de 9 CHEM, die verschillen zijn deze Fifa namelijk heul groot.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:38 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruiken op Danny zodat hij 9 CHEM krijgt of verkopen voor wat winst?
Tsja. Voor die 800 coins zou ik 'm zelf gebruiken denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:38 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruiken op Danny zodat hij 9 CHEM krijgt of verkopen voor wat winst?
Donequote:Op dinsdag 25 september 2012 11:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja. Voor die 800 coins zou ik 'm zelf gebruiken denk ik.
Denk dat niemand er nog op zoekt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap niet waarom mijn Sobís niet verkoopt.Staat er al anderhalve dag op voor 4k. Zonder formatiechange is hij ongeveer 2.5k. Ik had wel verwacht dat hij zou verkopen.
Wat nog erger is, bij de spelers die ik verkoop is het ook zoquote:
Ja het gaat weer lekkerquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:44 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
WTF bij alle 5 formatie kaarten die ik heb ingekocht
`hij komt vandaag niet...quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:43 schreef vandermar het volgende:
Fifa zal wel met de gewone post komen. Zometeen eerst even trainen.
quote:
Want jij bent postbode?quote:
Rik is fappen, want die heeft zijn loon binnen vadnaagquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom hullie wel en ik niet?![]()
Rik, ik wil antwoorden godverdomme
ik had 4 dagen op rij een mini bronze pack, niet huilenquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom hullie wel en ik niet?![]()
Rik, ik wil antwoorden godverdomme
Rik is een vieze vuile teringhondquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:48 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Rik is fappen, want die heeft zijn loon binnen vadnaag
Ik 5x silverquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had 4 dagen op rij een mini bronze pack, niet huilen
Heb je dat gevoel wel eens eerder gehad?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:49 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die wel binnenkomt man. maar ik heb gewoon een gevoel dat je gefopt wordt
ja gemiddeld 2 keer per weerkquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je dat gevoel wel eens eerder gehad?
Ik ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:48 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Rik is fappen, want die heeft zijn loon binnen vadnaag
Welkquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:54 schreef Maver24 het volgende:
op de site van dixons staan nu 3 winkels waar je het kan afhalen..
Dat betekent dat je moet poepen.quote:
ik poep iedere dag jongequote:Op dinsdag 25 september 2012 11:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat betekent dat je moet poepen.
O, okquote:
Thnxquote:
lolllllllsquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:58 schreef vandermar het volgende:
Ik poep bijna iedere dag. Soms een dag niet, soms eens twee keer per dag. Lekker onregelmatig
Aambeien tot je knieenquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:59 schreef Typisch het volgende:
Ik poep heel de week niet en in het weekend werk ik en dan ga ik gewoon een half uur zitten, geld verdienen terwijl je schijt.
Je ben zelf een dweilquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:01 schreef Roypsv het volgende:
ik ga maar is het huis stofzuigen en dweilen
Betaal beter meer en krijg een goede garantie en service erbij dan het troep bij Aldiquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:01 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_2609_48_5_327_3867.html
Doen of niet doen?
Heb voor m'n mac een extern beeldscherm nodig namelijk.
Zal je mams blij met je zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:01 schreef Roypsv het volgende:
ik ga maar is het huis stofzuigen en dweilen
Heb er heel veel aan gehad alleen nog amper FUT gespeeld. Ben ik de enige of vinden meer mensen hier het spelen kut? Lijkt wel of EA alle sliders op max heeft gezet in FUT want het gaat helemaal nergens meer over.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
ThnxIk hoop dat jij ook wat hebt kunnen doen met die jouwe
Ik voel me wel een beetje maffioso, alsof ik mensen afpers en maandelijks geld van hun zaak krijg
haha die komt het echt niet bij mij thuis doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zal je mams blij met je zijn
Ik ga zo wel richting het zuiden, alleen niet verder dan Leeuwarden.quote:
Hoeveel?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:05 schreef wieisboos het volgende:
Division 1![]()
nog twee wedstrijden over, als ik nog 1 punt pak dan win ik de titel en krijg ik een moeilijk ziek grote bonus
Wat zijn de bonussen bij div 3,2 en 1 voor kampioen worden?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:05 schreef wieisboos het volgende:
Division 1![]()
nog twee wedstrijden over, als ik nog 1 punt pak dan win ik de titel en krijg ik een moeilijk ziek grote bonus
Hoeveel?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:05 schreef wieisboos het volgende:
Division 1![]()
divisie 3 kampioen = 7500quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:06 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat zijn de bonussen bij div 3,2 en 1 voor kampioen worden?
Vreemde gok.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:07 schreef Ajacied7 het volgende:
Gokje, het was de enige op de markt.
[ afbeelding ]
YOLOquote:
zo dikke statsquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:15 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Niet te vinden op de markt
Omdat hij in het TOTW zit nuquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:07 schreef Ajacied7 het volgende:
Gokje, het was de enige op de markt.
[ afbeelding ]
gewoon bronze cup spelen, eerste wedstijd is dan sowieso een lachertje over het algemeenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:20 schreef Typisch het volgende:
Ik met mijn full brons werd net in seasons gekoppeld aan een gold team met o.a Higuain.3-2 verloren en 3x die kut Argentijn die scoorde.
Gebeurd dit altijd? Anders ga ik geen season online meer doen voorlopig.
Jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:20 schreef Typisch het volgende:
Ik met mijn full brons werd net in seasons gekoppeld aan een gold team met o.a Higuain.3-2 verloren en 3x die kut Argentijn die scoorde.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn vast wel CAM Ribery's toch?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dacht dat er LM > CAM kaarten waren, maar blijkbaar niet want iedereen lacht me uit
Heb zelf 5 potjes seasons gespeeld met mijn full bronze, waarvan 3x tegen een gold team, 1x tegen een andere full bronze en 1x gemengd bronze/zilver/gold. Dus dat gebeurd vaker.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:20 schreef Typisch het volgende:
T gaat mij er meer om dat er een hdmi aansluiting opzit. Niet of 't LCD of LED of full HD is. (mijn mbp heeft niet eens een full hd resolutie namelijk)quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Betaal beter meer en krijg een goede garantie en service erbij dan het troep bij AldiAlleen maar problemen met merkloze shit
Heb mijn FUL HD 22 inch LED beeldscherm van Phillips voor 170 euro gehaald bij bol.com
Zal vast beter zijn dan mijn tyfus keepers. Dikan en Malafeev beiden 80 rating, maar keepen ongelovelijk slecht. Als ik zie dat écht goede keepers punten kunnen pakken voor je dit FIFA.quote:
Ja, sucks zeg...quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jaecht belachelijk dat je niet aan gelijkwaardige teams gematched wordt.
Ja, die heb ik net al gewonnen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:21 schreef byah het volgende:
[..]
gewoon bronze cup spelen, eerste wedstijd is dan sowieso een lachertje over het algemeen
Lucius, Olijve.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:32 schreef Typisch het volgende:
Wie hebben jullie als Nederlandse cdm's in 352 brons? Ik speel nu met Belgen en Nederlanders (competities, heb wat andere nationaliteiten ook)gemengd maar om afentoe wat spelers rust te geven heb ik ook Nederlandse cdm's nodig.
Ik heb van Ooijen en Ayoub op het middenveld (2 CM's) Ik ben benieuwd naar van Ooijen, gisteren nog gepricefixed naar 4k, nu heb ik 600c voor hem betaald.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:32 schreef Typisch het volgende:
Wie hebben jullie als Nederlandse cdm's in 352 brons? Ik speel nu met Belgen en Nederlanders (competities, heb wat andere nationaliteiten ook)gemengd maar om afentoe wat spelers rust te geven heb ik ook Nederlandse cdm's nodig.
Dat is die Steelbox edition waar iemand het hier over had denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:37 schreef Proletariaat het volgende:
[ afbeelding ]
is dat t hoesje van de ultimate edition?
Van Ooijen ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb van Ooijen en Ayoub op het middenveld (2 CM's) Ik ben benieuwd naar van Ooijen, gisteren nog gepricefixed naar 4k, nu heb ik 600c voor hem betaald.Ook Palsson deed het goed, maar die is niet Nederlands.
Het is dus een relatief veilige gok om richting het winkelcentrum te gaan? Saturn is telefonisch lastig te benaderen namelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:40 schreef Maver24 het volgende:
http://www.dixons.nl/game(...)13-q4-release-2.html
check hoeveel winkels ineens, wtf
Op PS3 is de laagste bin 10k, lijkt me een mooie prijs. Hij heeft leuke workrates, maar geen weakfoot, skills.. Alleen pace. Geen idee of hij nog meer waard wordt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:40 schreef Fifut het volgende:
Weten jullie misschien voor hoeveel ik deze Leandro kan verkopen op de XBOX 360. Ik kreeg hem uit een pakje, maar hij wordt er voor verschillende prijzen opgezet. http://www.futhead.com/fifa/players/9801/
besteldt ja?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:46 schreef zerokil het volgende:
Iemand die Fifa 13 bij Wehkamp heeft besteldt?
Gelukkig is het ook niet van hetzelfde moederbedrijfquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:49 schreef Toefjes het volgende:
media markt en saturn hebben allebei hetzelfde bandje om je in de wacht te houden. Hold the line van Toto, hoe creatief
Besteldtquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dramaqueen, huilen om een spelfoutje.
Ik heb wel wat beters te doen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:49 schreef Toefjes het volgende:
media markt en saturn hebben allebei hetzelfde bandje om je in de wacht te houden. Hold the line van Toto, hoe creatief
Wel een top nummerquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:49 schreef Toefjes het volgende:
Ja, je zou een lesje Nederlands kunnen nemen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dramaqueen, huilen om een spelfoutje.
Ik heb wel wat beters te doen.
Akinfeev (CSKA) 3-4-3 kopen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Zal vast beter zijn dan mijn tyfus keepers. Dikan en Malafeev beiden 80 rating, maar keepen ongelovelijk slecht. Als ik zie dat écht goede keepers punten kunnen pakken voor je dit FIFA.
Mijn zus en ik zijn ook van dezelfde moeder. Toch hebben we allebei een andere voicemail.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:49 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Gelukkig is het ook niet van hetzelfde moederbedrijf
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn zus en ik zijn ook van dezelfde moeder. Toch hebben we allebei een andere voicemail.
[..]
Mijn zus en ik zijn ook van dezelfde moeder. Toch hebben we allebei een andere voicemail.
quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Ik vind er lang niet elke speler die ik wil. Bronze pacey rechtsbuiten uit Amerika genaamd Carr kan ik al niet vinden bijvoorbeeld.quote:
De webapp is dat nog niet eensquote:
nee je moet hem op disc hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:59 schreef BDIL het volgende:
Kan je al FIFA points kopen op de xbox? Aangezien het al uit is in Amerika
Waarom geven ze geld als je degradeertquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:00 schreef wieisboos het volgende:
Division 1:
degradatie 3.4k
overleven 6.7k
champion 8k
[..]
nee je moet hem op disc hebben
Lekkaaahquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:00 schreef wieisboos het volgende:
Division 1:
degradatie 3.4k
overleven 6.7k
champion 8k
[..]
nee je moet hem op disc hebben
Dat is dan wel weer aardig...hoewel ik 9 van de 10 keren toch liever een pingel heb, denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:03 schreef Lindgren. het volgende:
Je kunt nu ook voordeel krijgen bij een penalty.
Wat ook mooi is gedaan, dat ze de bal snel naar de plaats passen waar de overtreding is gedaan bij een snelle vrije trap. Heb het ook al gezien met snelle inworp.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:03 schreef Lindgren. het volgende:
Fifa 12 ook al. Had zelfs een keer dat ik doorgebroken was, onderuit gehaald werd maar een andere speler van mij kon verder, die scoorde en mijn tegenstander kreeg daarna roodquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:03 schreef Lindgren. het volgende:
Dan zal de webapp wel zo offline zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:03 schreef Paceneger het volgende:
Alles staat bij mij op ''Completing..''![]()
Zag ik in de demo ook. Wel fijn, geen irritante herhalingen, lekker doorspelenquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:05 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat ook mooi is gedaan, dat ze de bal snel naar de plaats passen waar de overtreding is gedaan bij een snelle vrije trap. Heb het ook al gezien met snelle inworp.
Ook eens gehad jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Fifa 12 ook al. Had zelfs een keer dat ik doorgebroken was, onderuit gehaald werd maar een andere speler van mij kon verder, die scoorde en mijn tegenstander kreeg daarna rood
Omdat 'ie te weinig waard is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind er lang niet elke speler die ik wil. Bronze pacey rechtsbuiten uit Amerika genaamd Carr kan ik al niet vinden bijvoorbeeld.
Een bronzen RW met 84 pace is echt wel geld waard.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat 'ie te weinig waard is.
Mooiquote:
400 coins.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een bronzen RW met 84 pace is echt wel geld waard.
quote:Ik heb hem tegen 17.00 vanavond. Heb namelijk juist gebeld naar de bart smit in mijn stad en ik heb ze geconfronteerd dat het bijna overal word verkocht. Nog 3uurtjes wachten dus !!
Het is geen fout van UDB iig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. En da's dus geen reden om niet teruggevonden te worden
Omdat dit niet van mij is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wordt.
En waarom post je alles in een quote?
Ik geloof dat UDB hem gewoon vindtquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is geen fout van UDB iig.
Maak even een fotootje van je bon van Dixons met het spel, zou ik op prijs stellen,quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:21 schreef marcie216 het volgende:
Ik kom thuis, meteen komt die man van TNT ook, net noodles aan het maken. Even mijn noodles afmaken en eten dan fifa 13
Niet best hoor. Stel dat ik bij Bart Smit zou werken (puur hypothetisch natuurlijkquote:
Met je vinger erbij of iets dergelijks...quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maak even een fotootje van je bon van Dixons met het spel, zou ik op prijs stellen,
kunnen we gebruiken voor bewijs dat ze hebben verkocht
Inkomsten mislopen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet best hoor. Stel dat ik bij Bart Smit zou werken (puur hypothetisch natuurlijk), dan zou ik toch tegen die beste knul zeggen: als ze hem toch al overal verkopen, waarom bel je dan hierheen? Ga hem dan gewoon lekker elders halen
Jij welquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:21 schreef marcie216 het volgende:
Ik kom thuis, meteen komt die man van TNT ook, net noodles aan het maken. Even mijn noodles afmaken en eten dan fifa 13
Ik heb hem over 2 uur pas denk ik, maar goed ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:22 schreef zerokil het volgende:
TOP 10 Eerste Fifa 13 Spelers:
1. Marcie216
Wie hebben hem nog meerquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
Zo raar dat hij overal gewoon al geleverd wordt.Ik vind het persoonlijk niet erg, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn met early access die dit bullshit vinden.
Ben ik de 1equote:Op dinsdag 25 september 2012 13:22 schreef zerokil het volgende:
TOP 10 Eerste Fifa 13 Spelers:
1. Marcie216
Niet bij Trading. Dat bedoelt hij denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof dat UDB hem gewoon vindt![]()
Calen Carr 61 Regular RW 530 325 500 84 57 52 65 50 56 183 1 1 United States Major League Soccer Houston Dynamo
Mycomquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maak even een fotootje van je bon van Dixons met het spel, zou ik op prijs stellen,
kunnen we gebruiken voor bewijs dat ze hebben verkocht
Ultimate edtion voor 58 bij mycom.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:23 schreef wieisboos het volgende:
maar marcie heeft dus Fifa 13 voor 57 euro bij de Dixons? Dan heb ik liever de Ultimate Edition voor 48 en 1/2 dagen later
Als bedrijfsleider wil je natuurlijk dat je zoveel mogelijk inkomsten hebt...quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde hulpsheriff van Bart Smit een winstdeling krijgt
30 euro???quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Als bedrijfsleider wil je natuurlijk dat je zoveel mogelijk inkomsten hebt...
Maar hopelijk krjig ik morgen Fifa 13 bij Wehkamp..
Heb Fifa 13 voor PS3 daar voor 30 euro gekocht
Nais ^^quote:
Dit, maar ik moet 2 uur aan huiswerk nuquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nais ^^
Maar goed dat ik vanavond aan de studie moet, kan er dus niet wakker van liggen dat er vandaag nog niks op de deurmat ligt. Bol.com levert waarschijnlijk pas donderdag ofzo
Vaag. Bij Bol mikken ze het zo door je brievenbus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:31 schreef marcie216 het volgende:
Oja, ik moest bij mycom ook tekenen dat ik het had ontvangen. Dus is bij Dyxons denk ik ook, en dus moet je thuis zijn.
Owned!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
Heb ik dit gezeik weer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
Heb ik dit gezeik weer
[ afbeelding ]
Bij de Engelse versie ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:34 schreef marcie216 het volgende:
Ik dacht dat Hart ook op de voorkant zou staan, ik zie alleen Messi
Donderdag is ook de release datumquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nais ^^
Maar goed dat ik vanavond aan de studie moet, kan er dus niet wakker van liggen dat er vandaag nog niks op de deurmat ligt. Bol.com levert waarschijnlijk pas donderdag ofzo
Ik heb een speler gekocht en er blijft 'completing...' bij staan maar er gebeurd verder niksquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
...kan plaatje niet zien
Hele dag al bij verschillende mensen...en Rik zit rustig te fappenquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb een speler gekocht en er blijft 'completing...' bij staan maar er gebeurd verder niks.
'Zorg voor genoeg ruimte'quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:35 schreef marcie216 het volgende:
Ook meteen een uitleg hoe PS3 move moet
Maakt niet uit,quote:
Wat ga je er mee doen danquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maakt niet uit,
Wil je een foto maken met het spel en die factuur van Mycom als je dat wilt doen alsjeblieft
Een week geleden was hij amper 300 coinsquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
Heb ik dit gezeik weer
[ afbeelding ]
die had ik een tijdje terug nog gediscard omdat ie voor 350 niet verkochtquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
Heb ik dit gezeik weer
[ afbeelding ]
das gewoon bewijs dat mycom het spel heeft uitgeleverd, embargo is toch verbroken. Kan ik laten aan andere winkels om ook te gaan verkopenquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat ga je er mee doen dan?
Moet wel met Blackberry, hoe moet dat dan?
Ja hij is normaal 900c ofzo, maarja 433 héquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een week geleden was hij amper 300 coins
Ik zou Lavezzi krijgen hequote:
Gabulov doet het prima als goedkoop alternatief moet ik zeggenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Zal vast beter zijn dan mijn tyfus keepers. Dikan en Malafeev beiden 80 rating, maar keepen ongelovelijk slecht. Als ik zie dat écht goede keepers punten kunnen pakken voor je dit FIFA.
moet ik em eerst in een pakket krijgen ;dquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zou Lavezzi krijgen he
+10 kaartje erop gr gr.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:40 schreef Toefjes het volgende:
ik ga 1 van de Benzema's en Nani van de TP afhalen en als supersubs gebruiken
Ik neem genoegen met minderquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:40 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet ik em eerst in een pakket krijgen ;d
Come.... You can do it.....quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:40 schreef Toefjes het volgende:
ik ga 1 van de Benzema's en Nani van de TP afhalen en als supersubs gebruiken
Bedoelde meer dat de markt nu echt verneukt isquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja hij is normaal 900c ofzo, maarja 433 hé.
Mooi he, early accessquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pff, een wedstrijd vinden in Seasons lukt al niet eens
Je bent te vroeg denk ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:42 schreef marcie216 het volgende:
WTf, ik krijg toch een gratis pack vanwege Ultimate edition? ook die 10.000 eascf points niet gekregen
Zitten er geen codes bij?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:42 schreef marcie216 het volgende:
WTf, ik krijg toch een gratis pack vanwege Ultimate edition? ook die 10.000 eascf points niet gekregen
Faaaaal.quote:
Die eis ik als ik die niet krijgquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zitten er geen codes bij?
aah yes nice !!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:48 schreef marcie216 het volgende:
Ultimate edition ding gevonden
En hier het plaatje :
Jap, zonder had ik nu 0k ipv 35 en had ik gisteren geen fuck te doen gehadquote:
Vergetenquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:49 schreef poker4lifee het volgende:
je rl gegevens had je wel mogen wegpainten he Marcieniet dat het uitmaakt verder
Plaatje is al wegquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:50 schreef wieisboos het volgende:
Nu staan al je gegevens online marcie
k heb al screenshot gemaakt jweettochquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:50 schreef wieisboos het volgende:
Dat wordt een boze brief van Rik thuis. Of je nooit meer wilt tamperen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:50 schreef wieisboos het volgende:
Zie niks hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:48 schreef marcie216 het volgende:
En hier het plaatje :
Vanavond gaat moeilijk worden maar als je van die 5k populaire bpl spelers koopt maak je dikke winst als het spel in de winkels verkocht wordtquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:47 schreef over_hedge het volgende:
Mm ik heb nu 5k en wil vanaaf 20 k hebben. Zal het lukken?
Ik zit nu ook ff offline seasons te doen. Verdient goedquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vanavond gaat moeilijk worden maar als je van die 5k populaire bpl spelers koopt maak je dikke winst als het spel in de winkels verkocht wordt
Saaahaaaaiquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zit nu ook ff offline seasons te doen. Verdient goedIk zit te denken aan witsels te kopen en dan verkopen. Die heeft echt goede stats vind ik en is niet door en toch een 81 rating player. Gister ook 1 kunnen verkopen met 800 winst
Valt best mee eigenlijkquote:
Hij heeft het weggehaald omdat zijn adres en achternaam enzo erop stondenquote:
Zet dan in die store die 10 wedstrijden 1000 coins bonus aan dan heb je dat zo bij elkaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zit nu ook ff offline seasons te doen. Verdient goedIk zit te denken aan witsels te kopen en dan verkopen. Die heeft echt goede stats vind ik en is niet duur en toch een 81 rating player. Gister ook 1 kunnen verkopen met 800 winst
Hedde er ook geen bal aanquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:53 schreef Roypsv het volgende:
mogen de mensen met fifa serieus nu niet de pas online activeren ??!!
Ja.. door die ban moest ik weer bij level 0 beginnenquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zet dan in die store die 10 wedstrijden 1000 coins bonus aan dan heb je dat zo bij elkaar
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Marcie, is dat tyfusgrote huis van jou?
Het staat nog gequotequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
DM me het adresweet ik waar het is
Dik huis, oud klein autotjequote:
Met die steen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Marcie, is dat tyfusgrote huis van jou?
Wou net zeggenquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dik huis, oud klein autotje
Jaquote:
IS allang wegquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wou net zeggen![]()
.
Daewoo ofzo van 1990 er naast![]()
Holyshit, jouw huis. Rijkelui kindje alles.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:48 schreef marcie216 het volgende:
En hier het plaatje :
Heb ik ookquote:
Nu weet ik waar je huis woont!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:48 schreef marcie216 het volgende:
En hier het plaatje :
Had 'ie allang moeten doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:01 schreef marcie216 het volgende:
Of Maver haalt hem gewoon even weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |