Dit gaat vast nog een staartje krijgen voor de bewoner..quote:Inbreker overleden na gevecht met bewoner DIESSEN - Een inbreker die vannacht bezig was met een roof in een huis in Diessen, is na een gevecht met de bewoner overleden.
De bewoner van de woning aan de Rijtseweg in Diessen (Noord-Brabant) betrapte de inbreker maandagnacht in zijn huis. De twee mannen werden dinsdagochtend gewond aangetroffen door de politie. De inbreker was buiten bewustzijn. Beide werden naar het ziekenhuis gebracht. De inbreker overleed kort na aankomst in de het ziekenhuis, meldt het BD.
Ja, dat lijkt me ook logisch. Hij kan wel beweren dat het een inbreker is maar wie zegt dat dat ook daadwerkelijk ook zo is. En wie zegt dat de man niet buitenproportioneel heeft gehandeld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dit gaat vast nog een staartje krijgen voor de bewoner..
Bron telegraaf.
Knap dat je dit aan de hand van dit summiere bericht kunt stellen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:47 schreef Shockweave het volgende:
Lijkt me duidelijk gevalletje zelfverdediging
Het mag van mij best onderzocht worden, maar als het idd een inbreker is, dan is het wat mij betreft ook klaar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:47 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook logisch. Hij kan wel beweren dat het een inbreker is maar wie zegt dat dat ook daadwerkelijk ook zo is. En wie zegt dat de man niet buitenproportioneel heeft gehandeld.
Maar het wachten is op de stroom hersenlozen die de man een lintje willen geven en pleiten dat een onderzoek niet nodig is.
Kap nou eens iedere keer met je insinuatie dat het direct een buitenlander is moet zijn geweest waar in het bericht staat dat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:47 schreef LXIV het volgende:
Hopelijk gaat die bewoner snel weer vrijuit en herstelt hij ook spoedig. Als iedereen consequent iedere inbreker die in zijn huis kwam zou doodmeppen, dan werd er binnen een half jaar nergens meer ingebroken!
Ik ken daar wel mensen. Zal eens navraag doen wat de achtergrond van de inbreker was. Waarschijnlijk een MOE-er
idd, gewoon zelfverdediging. liever hadden ze het allebij leven afgebracht maar goedquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het mag van mij best onderzocht worden, maar als het idd een inbreker is, dan is het wat mij betreft ook klaar.
Nergens. Maar Brabant wordt op dit moment wel geteisterd door inbraken uit Oost-Europese hoek.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:49 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Kap nou eens iedere keer met je insinuatie dat het direct een buitenlander is moet zijn geweest waar in het bericht staat dat?
Het zou klaar zijn in een onderontwikkeld land, niet in een fatsoenlijke rechtstaat. Ten eerste staat op inbraak niet de doodstraf en ten tweede zou een burger de laatste zijn om die te voltrekken mocht er wel de doodstraf op staan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het mag van mij best onderzocht worden, maar als het idd een inbreker is, dan is het wat mij betreft ook klaar.
Juist kan ook iemand in huis in elkaar trappen en daarna naar de persoon de aantijging doen dat hij op mijn terrein aan het inbreken was. Eerst maar eens het onderzoek afwachten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:51 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Het zou klaar zijn in een onderontwikkeld land, niet in een fatsoenlijke rechtstaat. Ten eerste staat op inbraak niet de doodstraf en ten tweede zou een burger de laatste zijn om die te voltrekken mocht er wel de doodstraf op staan.
Als blijkt, na onderzoek, dat de man niets te verwijten valt dan is het klaar.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Wij leven nu niet in een onderontwikkeld land maar de rechtstaat vind ik (inmiddels) niet echt fatsoenlijk te noemen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:51 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Het zou klaar zijn in een onderontwikkeld land, niet in een fatsoenlijke rechtstaat.
Dat komt omdat je geen enkel referentie materiaal hebt en je mening baseert op de onderbuik en Telegraafberichten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Wij leven nu niet in een onderontwikkeld land maar de rechtstaat vind ik (inmiddels) niet echt fatsoenlijk te noemen.
Als iemand snachts komt inbreken, lijkt me inderdaad dat het zomaar zelfverdediging kan zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:48 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Knap dat je dit aan de hand van dit summiere bericht kunt stellen.
Op het moment dat hier een inbreker is en ik ga zo door het lint dat de inbreker daarbij het leven laat, dan is dat puur een reactie, geen intentie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:51 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Het zou klaar zijn in een onderontwikkeld land, niet in een fatsoenlijke rechtstaat. Ten eerste staat op inbraak niet de doodstraf en ten tweede zou een burger de laatste zijn om die te voltrekken mocht er wel de doodstraf op staan.
Als blijkt, na onderzoek, dat de man niets te verwijten valt dan is het klaar.
Oh dat ben ik ook wel met je eens, maar op basis van dit nieuwsbericht kun je er geen zinnig woord over zeggenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Als iemand snachts komt inbreken, lijkt me inderdaad dat het zomaar zelfverdediging kan zijn.
Dat buiten proportionele geweld stoort me altijd, alsof iemand als hij pas wakker wordt en een inbreker in zijn huis vindt rationeel kan nadenken. Terwijl die inbreker vaak een wapen bij zich heeft.
Ik zal mezelf ook met alle mogelijke middelen verdedigen.
En politie hoef je ook niet te bellen, die komt pas na een half uur.
Volgens mij is jouw reactie puur op de onderbuik daar jij geen enkel benul hebt van mijn referentiekader. Verder is het ook geen inhoudelijke reactie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:54 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen enkel referentie materiaal hebt en je mening baseert op de onderbuik en Telegraafberichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |