quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
quote:
Eh? Je zet er een s bij? Tof man.quote:
2014 volgensmij, even opzoekenquote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Typisch het volgende:
Hoe lang heeft Eriksen nog een contract?
Niet lang meer denk ikquote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Typisch het volgende:
Ai dan had hij deze zomer voor veel geld verkocht moeten worden, wordt nu alleen maar minder. Denk niet dat hij nog gaat verlengen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eh? Je zet er een s bij? Tof man.
[..]
2014 volgensmij, even opzoeken
Hopelijk niet nee. Prutser eerste klas.quote:Op maandag 24 september 2012 23:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ai dan had hij deze zomer voor veel geld verkocht moeten worden, wordt nu alleen maar minder. Denk niet dat hij nog gaat verlengen.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hopelijk niet nee. Prutser eerste klas.
Ebecilio, Babel, Blind, Poulsen, Mickey 2013quote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Typisch het volgende:
Precies. Eriksen kan niet eens Dortmund wegspelenquote:Op maandag 24 september 2012 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hopelijk niet nee. Prutser eerste klas.
Ga je dus ook niet veel op pakken op deze lijst, Fischer verlengt nog wel denk ik en Boerrigter nog misschien. En van die laatste denk ik niet dat hij nog zich in de kijker kan spelen voor geldjes.quote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Babel, Blind, Mickey 2013
Eriksen, Toby, Fischer, Derk allen 2014
Ach we zien wel, heb zeker vertrouwen in ons technisch hart. Ze laten spelers niet voor een schijntje weg gaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga je dus ook niet veel op pakken op deze lijst, Fischer verlengt nog wel denk ik en Boerrigter nog misschien. En van die laatste denk ik niet dat hij nog zich in de kijker kan spelen voor geldjes.
magere jaren dan voor Ajax.
Toby, Eriksen dien je uiterst aankomende winter te slijten maar liever verlengen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga je dus ook niet veel op pakken op deze lijst, Fischer verlengt nog wel denk ik en Boerrigter nog misschien. En van die laatste denk ik niet dat hij nog zich in de kijker kan spelen voor geldjes.
magere jaren dan voor Ajax.
Babel ziet dit jaar als een investering in hemzelf, die zal na dit seizoen wel weer willen cashenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:03 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Toby, Eriksen dien je uiterst aankomende winter te slijten maar liever verlengen.
Babel ook maar gauw opwaarderen.
Babel wil toch niet echt verlengen, hoogstens nog een half jaartje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:03 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Toby, Eriksen dien je uiterst aankomende winter te slijten maar liever verlengen.
Babel ook maar gauw opwaarderen.
Hij heeft al moeite met ADO jaquote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Precies. Eriksen kan niet eens Dortmund wegspelen
Ja, gaf gvd dat ene doelpunt weg terwijl Moisander zo goed stond te verdedigingenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij heeft al moeite met ADO ja
Ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:08 schreef KingRoland het volgende:
Heeft iemand Eriksen op Whatsapp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |