SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
Falcaoquote:Op maandag 24 september 2012 22:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die gast gaat over een week waarschijnlijk over de 100k![]()
Falcao - Quintero![]()
En Ibarbo dan?quote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Falcao
Quintero - Muriel - 5* skill colombiaan.
3* skillquote:
Jupquote:Op maandag 24 september 2012 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Was een premium gold niet 120 punten vorig jaar? Nu 150 FIFA points.
[ afbeelding ]
20% van 120 af = 96 MSP. Dus het klopt wel als je een season ticket hebtquote:Op maandag 24 september 2012 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Offline tournamentquote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef fetss het volgende:
Hoe haal je die manager task 8?
Play your first match in a tournament?
Ik heb nu al 2x online silver tournament gespeeld, maar nog steeds niet die task gehaald?
Even rekenwerk.quote:Op maandag 24 september 2012 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 23:01 schreef Ramboetan het volgende:
Ach ik kom net een bronze kaart tegen van twente speler rendla. Die jongen is opeens nog kaler dan robben. Zonde die jongen, hij komt uit 1990
Ibarbo kan opzich ook wel op CDM met die Stats:quote:
200 miljoen vorig jaar, volgens mij?quote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef Ramboetan het volgende:
Geven veel mensen echt geld uit aan fictieve kaarten?
Zo heb ik hem ookquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ibarbo kan opzich ook wel op CDM met die Stats:
[ afbeelding ]
Wat!?quote:Op maandag 24 september 2012 23:04 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
200 miljoen vorig jaar, volgens mij?
Je hebt sowieso al een geniale LB en 2 CB's met Armero, Perea en Olavequote:Op maandag 24 september 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo heb ik hem ookdan nog achterin iets leuks met pace!
Dikke rewards zegquote:Op maandag 24 september 2012 23:04 schreef knux het volgende:
:D
Net m'n laatste potje in Div3 FUT, moest gelijkspelen om te promoveren en stond na 25 minuten met 3-0 achter. Kwam uiteindelijk terug tot 3-5 en dus gepromoveerd.
Voor de geïnteresseerden, coin rewards in Div2:
Relegation: 3,550 Coins
Holding: 5,600 Coins
Promotion: ?,??? Coins
Championship: 10,000 Coins
oef. spijt of boeit het je niet echt?quote:Op maandag 24 september 2012 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik een euro of 300, 350 denk ik..
quote:
Ik ook zo iets. IF Ronaldo koste aardig watquote:Op maandag 24 september 2012 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik een euro of 300, 350 denk ik..
Nee hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
oef. spijt of boeit het je niet echt?
quote:Op maandag 24 september 2012 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee hoor.Mijn vader betaalt alles.
Das mijn post , hahaquote:Op maandag 24 september 2012 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
20% van 120 af = 96 MSP. Dus het klopt wel als je een season ticket hebt
Op het EA forum zijn ze niet zo aardig, kijk maarhttp://forum.ea.com/uk/posts/list/1946359.page
quote:Op maandag 24 september 2012 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee hoor.Mijn vader betaalt alles. Werken is stom.
?quote:Op maandag 24 september 2012 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik scoor net trouwens zo'n lob-free kick.Heerlijke goals zijn dat.
Zal 't zo doen. Niet zo bijzonder hoor, gewoon zo'n third man free kick en dan zo'n mini lobje.quote:
Oké, nooit gezienquote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zal 't zo doen. Niet zo bijzonder hoor, gewoon zo'n third man free kick en dan zo'n mini lobje.
Ibarbo CF en Muriel CAM of andersomquote:Op maandag 24 september 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Het begin is er
wil denk ik wel een serie A achterhoude en Handanovic op goal!
weet iemad dat ???quote:Op maandag 24 september 2012 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik ook nog nooit gezien
hoe doe je die >??
Ibarbo doe ik niet als aanvallende speler, eerder als CDM!quote:Op maandag 24 september 2012 23:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ibarbo CF en Muriel CAM of andersom
4222 lijkt mij chiller eigenlijk:quote:Op maandag 24 september 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Het begin is er
wil denk ik wel een serie A achterhoude en Handanovic op goal!
Mij lijkt Diakite ook een baas op CDMquote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Chaos 2e teampje dit, maar zitten wat leuke spelers in die ik nog wil bewaren.
Lacina Traoré moet nog op linker spitsAnita CDM misschien.
50K maar ik denk dat hij morgen goedkoper is omdat er een grote speler influx gaat komen en anders komt die vrijdag of donderdag!quote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef Maver24 het volgende:
Hoe duur is Falcao nu ?, die wil ik ook nog hebben
Nog steeds niet gehaald, net 1 wedstrijd ofline tournament gespeeld??quote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef fetss het volgende:
Hoe haal je die manager task 8?
Play your first match in a tournament?
Ik heb nu al 2x online silver tournament gespeeld, maar nog steeds niet die task gehaald?
Ja, maar het is eigenlijk een budget teamquote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Mij lijkt Diakite ook een baas op CDM
Owquote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, maar het is eigenlijk een budget teamOp wat spelers na dus die gewoon in mijn club zaten.
Het is weer eens wat anders hequote:Op maandag 24 september 2012 23:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ow, hij ziet er wel goed uit
en wat houd dit in ?quote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
50K maar ik denk dat hij morgen goedkoper is omdat er een grote speler influx gaat komen en anders komt die vrijdag of donderdag!
ben benieuwd of Maïga net zo goed is als in FUT12quote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Chaos 2e teampje dit, maar zitten wat leuke spelers in die ik nog wil bewaren.
Lacina Traoré moet nog op linker spitsAnita CDM misschien.
Zag er wel leuk uitquote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben benieuwd of Maïga net zo goed is als in FUT12
Ik ga dit jaar ook weer in het begin wat uitgeven voor de lekker start kapitaal, speel het spel tenslotte het hele jaar door dus vind ik dat het wel kanquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef Ramboetan het volgende:
Geven veel mensen echt geld uit aan fictieve kaarten?
Nou, maar een klein percentage gebruikt de webapp en de eraly access. Wanneer de DVD uitkomt gaan ineens heel veel mensen het spelen, de prijzen van spelers dalen dan behoorlijk maar doordat iedereen coins aan het genereren is en betere spelers wil gaat de prijs weer omhoog.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 23:11 schreef Thorb het volgende:
5k leende ik uit aan Rijst, hij ging mij 10k teruggeven. Het kaartje wat ik toen kocht was een Borini, hij kreeg een speler van 150 coins terug, ik verkoop Borini voor 2k. Dus 5k > 12k. Het was fantastisch.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
Je kunt 'm nu direct na een wedstrijd uploaden in plaats van opslaan in je herhalingen.
das wel nice jaquote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
Je kunt 'm nu direct na een wedstrijd uploaden in plaats van opslaan in je herhalingen.
Aaah op die manier ik snap. Mensen willen ook coins hebben snel en gaan dus onder de prijs zitten, daardoor zakt het ook een beetje, daarna gaat het weer stijgen omdat het zich dan weer hersteldquote:Op maandag 24 september 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou, maar een klein percentage gebruikt de webapp en de eraly access. Wanneer de DVD uitkomt gaan ineens heel veel mensen het spelen, de prijzen van spelers dalen dan behoorlijk maar doordat iedereen coins aan het genereren is en betere spelers wil gaat de prijs weer omhoog.
Dat kon toch al?quote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
pics van je BPL team?quote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste projectje is Joe Hart en dan deze als fitness team erbij
wtf. Ik ga rijk wordenquote:Op maandag 24 september 2012 23:04 schreef knux het volgende:
:D
Net m'n laatste potje in Div3 FUT, moest gelijkspelen om te promoveren en stond na 25 minuten met 3-0 achter. Kwam uiteindelijk terug tot 3-5 en dus gepromoveerd.
Voor de geïnteresseerden, coin rewards in Div2:
Relegation: 3,550 Coins
Holding: 5,600 Coins
Promotion: ?,??? Coins
Championship: 10,000 Coins
Ah zo. Ik had hem anders voorgesteld.quote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
Hier is 'ie dus al. De lob-FK van Ayoub
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/136440744
Teamnaam waar ik tegen speel klopt trouwens niet, dat gaat automatisch denk ik.
wow kicke !!, hoe heb je dat gedaan danquote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
Hier is 'ie dus al. De lob-FK van Ayoub
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/136440744
Teamnaam waar ik tegen speel klopt trouwens niet, dat gaat automatisch denk ik.
nice!quote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
Als je speelt zoals als bij clubs betwijfel ik of je 2divisie gaat halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon je niet ook met de rechterstick een passje geven om hem naar de tweede of derde man te spelen?quote:Op maandag 24 september 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon met L2 en R1 die twee spelers erbij roepen. Dan L2 inhouden en een mini lob geven (heel kort X op Xbox of vierkantje op PS3)
quote:Op maandag 24 september 2012 23:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als je speelt zoals als bij clubs betwijfel ik of je 2divisie gaat halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al 1-2 maanden geen fut gespeeld ofzo, zal wel weer erg wennen worden. Maar moet goed komen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Wel maar dacht dat het eerst wel kon en omdat ik er 5 had ofzo ik het niet meer kon doen. Dan was het 11 waarin het wel direct konquote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heb je in heel Fifa 12 geen uploadwaardige goal gemaakt of wat?
Ik kom om 5 uur wel ff spelenquote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn track en trace code doet hetmorgen fifa
bony is kudtquote:Op maandag 24 september 2012 23:29 schreef PureDemon het volgende:
net mijn team verkocht.... nu zo 40k![]()
zal ik eredivisie team maken met if altidore en bony?
regel even xbox controller danquote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik kom om 5 uur wel ff spelen
Ohja jouw upload was kapot.quote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel maar dacht dat het eerst wel kon en omdat ik er 5 had ofzo ik het niet meer kon doen. Dan was het 11 waarin het wel direct kon
Kon vroeger met Y
ja had ikg ezien, maar vond het alsnog eenquote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Wel spoilers lezen.
Ja maak je maar klaar voor die batta met je brons MLS.quote:Op maandag 24 september 2012 23:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ohja jouw upload was kapot.
Maar heb je van dat BPL team AL die spelers al behalve Hart? Sick![]()
Heb jij maar 1 controller?quote:Op maandag 24 september 2012 23:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
regel even xbox controller dan
Als je Bony slecht vindt in dit spel, kun je er echt niets vanquote:
nee nee ik moet maar opschieten met coins maken blijkbaar want jij zit niet stil.quote:Op maandag 24 september 2012 23:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja maak je maar klaar voor die batta met je brons MLS.
Of heb je al gouden
Sorryquote:Op maandag 24 september 2012 23:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja had ikg ezien, maar vond het alsnog eenwaard
ja wat moet ik met 2 controllers dan?quote:Op maandag 24 september 2012 23:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij maar 1 controller?Wist ik niet eens.
Vriendenquote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja wat moet ik met 2 controllers dan?
Fifa spelen met KoKo. Ik heb wel 3 controllers liggen voor als er eens iemand is of met mijn broerquote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja wat moet ik met 2 controllers dan?
Ja precies, dat ga ik ook zeker doenquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef n0ir het volgende:
Dit is in principe wel een goed moment om inkopen te doen, alle mensen met een season ticket zijn redelijk verzadigd en er komt over een paar dagen een grote groep spelers bij.
Sowieso zijn de ballen en stadions nu weer goedkoop (iedereen heeft z'n manager tasks al compleet) maar vanaf donderdag/vrijdag worden die weer megaduur. Kan je dus redelijk veilig al je coins in goedkope stadions en ballen steken voor een goeie winst.
Wat kostte ballen een paar dagen terug dan?quote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef n0ir het volgende:
Dit is in principe wel een goed moment om inkopen te doen, alle mensen met een season ticket zijn redelijk verzadigd en er komt over een paar dagen een grote groep spelers bij.
Sowieso zijn de ballen en stadions nu weer goedkoop (iedereen heeft z'n manager tasks al compleet) maar vanaf donderdag/vrijdag worden die weer megaduur. Kan je dus redelijk veilig al je coins in goedkope stadions en ballen steken voor een goeie winst.
350 coinsquote:Op maandag 24 september 2012 23:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat kostte ballen een paar dagen terug dan?
450 en 500 bin was zomdagmiddag/avond vroeg snel wegquote:Op maandag 24 september 2012 23:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat kostte ballen een paar dagen terug dan?
Serieus? Alle ballen of alleen bepaalde?quote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
450 en 500 bin was zomdagmiddag/avond vroeg snel weg
Oh okequote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
450 en 500 bin was zomdagmiddag/avond vroeg snel weg
Omdat mycom hem vandaag verstuurd heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef Bami-Bami het volgende:
Zie allerlei mensen praten dat ze hem morgen krijgen of morgen kunnen halen. Heb niet het hele topic gevolgd, maar hoezo morgen al?
Ik zal het kort houden.quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef Bami-Bami het volgende:
Zie allerlei mensen praten dat ze hem morgen krijgen of morgen kunnen halen. Heb niet het hele topic gevolgd, maar hoezo morgen al?
Het zusje van Rijstquote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef Bami-Bami het volgende:
Wow. En zo goedkoopquote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
WTF, zieke stats.
[ afbeelding ]
Bij FUT zijn er een twaalftal manager-tasks voor je opgesteld, als je die allemaal volbrengt krijg je een gratis goldpack. Een van die taken is dat je je bal moet verwisselen, iedereen wil die als een gek met haast gaan uitvoeren en omdat een andere taak is een item via BIN te kopen gaat het echt heel hard met elke ballenprijs.quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Serieus? Alle ballen of alleen bepaalde?
Als Zaha nog baas is, heb je beesten voor in staan.quote:Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wow. En zo goedkoop
11k. Heb het niet helaas.
Lenen van mij?quote:Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wow. En zo goedkoop
Die gaat nooit duur worden, 3* skillquote:Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wow. En zo goedkoop
Morgen even naar de winkel bellen, dan weet je hetquote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef Bami-Bami het volgende:
En zijn er dan ook al winkels die hem morgen verkopen? Mycom.nl zegt geen winkelvoorraad
1 goldpack? 🐒quote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Bij FUT zijn er een twaalftal manager-tasks voor je opgesteld, als je die allemaal volbrengt krijg je een gratis goldpack. Een van die taken is dat je je bal moet verwisselen, iedereen wil die als een gek met haast gaan uitvoeren en omdat een andere taak is een item via BIN te kopen gaat het echt heel hard met elke ballenprijs.
Ik heb het niet morgen terug ofzo, dus lijkt me niet verstandigquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die gaat nooit duur worden, 3* skill
Ik zit met Rijst en BDIL in de party :S Het is "Band of Bradas"quote:Op maandag 24 september 2012 23:43 schreef jepperdeprep het volgende:
Rijst en BDIL zijn er niet. Weet iemand die Xbox360 clubnaam van de FOK!kers? Dan kan ik alvast applyen.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die gaat nooit duur worden, 3* skill
Alright cool thanks!quote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zit met Rijst en BDIL in de party :S Het is "Band of Bradas"
Nee.quote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef baswijchen het volgende:
kan iemand mij in die lijst zetten? xbl: ionly x bd
quote:
Wat een mongooltje ben je ookquote:
Applied for the club. Als jullie gaan spelen, let me knowquote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zit met Rijst en BDIL in de party :S Het is "Band of Bradas"
Jij bent overgestapt?quote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Applied for the club. Als jullie gaan spelen, let me know
nouhou kappenquote:
Jammer.quote:Op maandag 24 september 2012 23:50 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja klopt, vanwege IRL friends. Haat de Xbox controller though
Toefjes had dat dus ook. Hij heeft het opgelost door hem te discarden.quote:Op maandag 24 september 2012 23:51 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb dus een gast die al 6 wedstrijden lang een rode kaart heeft. Hier is iets niet goed denk ik.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:52 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Heb stiekem een beetje spijt
Hmm op de één of andere manier voelt het wel anders aan. De controller vind ik wel poep, mijn passes gaan regelmatig naar de verkeerde speler en skillen lukt me ook niet zo best ermee.quote:
Je hebt van die kabeltjes waarmee je met je PS3-controller op een Xbox kunt spelen hè.quote:Op maandag 24 september 2012 23:55 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hmm op de één of andere manier voelt het wel anders aan. De controller vind ik wel poep, mijn passes gaan regelmatig naar de verkeerde speler en skillen lukt me ook niet zo best ermee.
Verder verschilt het volgens mij vrij weinig...
Grappig: Community, hands down grappigste serie afgelopen seizoenen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:50 schreef StijnDa het volgende:
Vanmiddag Entourage afgekeken. Seizoen 8. Aanradertje.
Gezocht; nieuwe serie met humor.
Roept u maar.
edit; of spanning, kunnen ook wel leuke series zijn.
Breng gewoon je Lavezz o wacht nvmquote:Op maandag 24 september 2012 23:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja bij mij dus ook. ik zit hier echt te flippen achter de tv
Lekker bezig vandermar.quote:
Ah, dankquote:Op maandag 24 september 2012 23:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Grappig: Community, hands down grappigste serie afgelopen seizoenen.
Vet: Game of Thrones
Awesome: Sons of Anarchy
Is inderdaad een bug. Ik had het geluk dat Bouhlarouz de pineut was, dus voor 300c gediscard en voor 400 een nieuwe gekocht. Zijn meer mensen die er last van hebben, genoeg posts op het EA forum.quote:Op maandag 24 september 2012 23:51 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb dus een gast die al 6 wedstrijden lang een rode kaart heeft. Hier is iets niet goed denk ik.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef vandermar het volgende:
Ik laat echt heel vieze poepjes van de bami die ik vandaag heb opgewarmd [ afbeelding ]
Oh, dat wist ik niet. Misschien maar eentje aanschaffen dan. Yep, ik denk het ook.quote:Op maandag 24 september 2012 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt van die kabeltjes waarmee je met je PS3-controller op een Xbox kunt spelen hè.Verder is het gewoon een kwestie van wennen denk ik
Hahahahaha je hebt zeker ook je humor opgegeten hahahah aquote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef vandermar het volgende:
Ik laat echt heel vieze poepjes van de bami die ik vandaag heb opgewarmd [ afbeelding ]
\quote:Op maandag 24 september 2012 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt van die kabeltjes waarmee je met je PS3-controller op een Xbox kunt spelen hè.Verder is het gewoon een kwestie van wennen denk ik
Haha gekkie, dat heb ik nooit gehadquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hahahahaha je hebt zeker ook je humor opgegeten hahahah a[ afbeelding ]
Die kabeltjes zijn wel redelijk duur, vooral van Xbox naar PS3quote:Op maandag 24 september 2012 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan dat Chemistry positief werkt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:02 schreef Confetti het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1946584.page
Grappig. Voor het eerst dat we kunnen zien hoe tering veel invloed chemistry heeft![]()
Bijna alles maxed out. Er is iets goed mis.
Louie. Werkelijk briljant.quote:Op maandag 24 september 2012 23:50 schreef StijnDa het volgende:
Vanmiddag Entourage afgekeken. Seizoen 8. Aanradertje.
Gezocht; nieuwe serie met humor.
Roept u maar.
edit; of spanning, kunnen ook wel leuke series zijn.
Middelmatige spelers die 99 shot power, 99 curve etc hebben is toch niet positief..quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan dat Chemistry positief werkt?
Is voor ons autisten die alles op 9 chem willen hebben alleen postief volgens mijquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan dat Chemistry positief werkt?
Oh op die fiets, ja al ben ik zelf wel fan van budget teams en silver en brons teams. Met golds speel ik niet zo veel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Middelmatige spelers die 99 shot power, 99 curve etc hebben is toch niet positief..
Ik heb het ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:14 schreef Tim86 het volgende:
wtf, daarom schiet ik met mijn bronzes iedere long shot de kruising in
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team nu, iemand nog tips?
Er zijn op dit moment geen LWB's en RWB's te vinden
Benson ipv Uthquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team nu, iemand nog tips?
Er zijn op dit moment geen LWB's en RWB's te vinden
O zo, ja dat heb ik geprobeerd, maar ik ben waanzinnig slecht in aanvallen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga een normale formatie spelen.
Ga het dan leren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O zo, ja dat heb ik geprobeerd, maar ik ben waanzinnig slecht in aanvallen.
Ik kan heel goed verdedigen, maar vaak net dat ene foutje nekt me dan. Dus op deze manier probeer ik dat op te vangen.
Ik ben verder niet zo'n speler die achterin alles wil controleren, maar meer een speler die altijd onder druk staat![]()
Ik probeer het al sinds begin FIFA12 te lerenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga het dan leren.In plaats van het gebruiken van zo'n vieze formatie.
Als die in 532 komt ga ik m oppikkenquote:
Koop een kaartje, kost toch geen fuckquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als die in 532 komt ga ik m oppikken
Weleens 3-5-2 gespeeld? Lijkt aanvallend vanwege het 3 achterin, maar is dat juist niet. Team echt mega goed in balans en met CB's rond de 68 pace of hoger goed te doen. Wel een aanrader. Omdat je 2 CDM's hebt is het moeilijk voor je tegenstander door het midden aan te vallen en dat proberen de meesten. Over de vleugel ben je iets zwakker achterin, maar als je wingers niet te aanvallend zijn (workrates) dan is ook dat goed op te vangen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik probeer het al sinds begin FIFA12 te leren
Ik heb overigens nog niet gespeeld met deze formatie, dus ik weet ook helemaal niet of deze me wel bevalt.
Ga ik met mn 2e team proberen danquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weleens 3-5-2 gespeeld? Lijkt aanvallend vanwege het 3 achterin, maar is dat juist niet. Team echt mega goed in balans en met CB's rond de 68 pace of hoger goed te doen. Wel een aanrader. Omdat je 2 CDM's hebt is het moeilijk voor je tegenstander door het midden aan te vallen en dat proberen de meesten. Over de vleugel ben je iets zwakker achterin, maar als je wingers niet te aanvallend zijn (workrates) dan is ook dat goed op te vangen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef jepperdeprep het volgende:
Jeuuuj ik dacht zojuist ik maak even mijn eerst gold pack open dit jaar van mjn zuurverdiende 7800 coins, zit Tevez erin. Not bad.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef jepperdeprep het volgende:
Jeuuuj ik dacht zojuist ik maak even mijn eerst gold pack open dit jaar van mjn zuurverdiende 7800 coins, zit Tevez erin. Not bad.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga eerst even fappen op die voorhoede.
Op dit moment dus iedereenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:34 schreef vandermar het volgende:
Als het kan middenvelders met goede longshots
De Guzman Diaby Koscielnyquote:
In totaal?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar een van Ooijen op de markt![]()
Lolquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
In totaal?
Dan moet het die van mij zijnwant ik had m dubbel gekocht.
Oh nee op PS3quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
LolOp xbox? Ken je hem mij niet even voor vriendenprijsje verkopen
Ik ben bezig met het maken van 2 teams en beide teams kan ik niet afmaken omdat er te weinig spelers van op de markt zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jasper Drost ook maar 2 van op de marktWaar zijn alle shiny brons CM's van de eredivisie
Nee omdat er geen blessures zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb trouwens nog geen enkele speler met een blessure gehad. In 15 potjes ofzo.
Moses schijnt chill te zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:35 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik ben bezig met een PL club maar heb maar nog 8k en heb alleen maar nog spits,middenveld en 1 verdediger
dus
?-Defoe-?
El Ahmadi - Park - Ramsey
?-Gallas-?-?
Heeft iemand nog tips voor goedkope maar goede vleugelaanvallers? zat te denken aan malouda
Klopt. Raar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee omdat er geen blessures zijnze raken wel geblesseerd in de wedstrijd maar dan gebeurd er niets
Sundquote:
vage shitquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het maken van 2 teams en beide teams kan ik niet afmaken omdat er te weinig spelers van op de markt zijn
Mijn teams zijn anders ook nooit kut hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had een team van mij kunnen zijn. Geen kutteam.
quote:
LOL!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb trouwens nog geen enkele speler met een blessure gehad. In 15 potjes ofzo.
Ja maar geen blessure toch naderhand?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:39 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
LOL!
Ik had in mijn twee laatste potjes seasons 5 mensen met gescheurde spieren
Ja hoor. Tot 4 wedstrijden lang.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar geen blessure toch naderhand?
Das kut!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn oplaaddraad (leuk woord) voor mijn controller ging net tijdens een wedstrijd stuk
Wordt alleen nog heel warm en laadt niet meer op.
Ruikt naar verbrand plastic hier
Jij hebt veel mensen coins geschonken, dus dat zal wel goedkomen, toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:28 schreef pascal08 het volgende:
Zijn er nog Xbox'ers die mij overmorgen nog wat coins gunnen?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pak gewoon een andere, ze lijken toch allemaal op elkaar.
Als Son nog in de bundesliga 2 zit welquote:
Heb nu Malouda en die spanjaard van Swansea op de vleugels. Moses was te duur.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:35 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik ben bezig met een PL club maar heb maar nog 8k en heb alleen maar nog spits,middenveld en 1 verdediger
dus
?-Defoe-?
El Ahmadi - Park - Ramsey
?-Gallas-?-?
Heeft iemand nog tips voor goedkope maar goede vleugelaanvallers? zat te denken aan malouda
Waarom allemaal van die matige spelersquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:00 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heb nu Malouda en die spanjaard van Swansea op de vleugels. Moses was te duur.
Had ook nog Lescott bij clubs heb nu dus alleen nog vleugelverdedigers nodig maar die zijn nogal duur.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Chihi of Royer LM, Jun CF, Schet RM.
En dan hebben ze allemaal 9?quote:
Beide 1 enkele en 2 dubbele volgens mij, dus ja. Alleen kan ik die Jun niet vinden op Futhead en bij Futwiz zitten die extra links er volgens mij niet in.quote:
http://futhead.com/fifa/players/9870/quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
En dan hebben ze allemaal 9?
Wie is die jun/Yun?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://futhead.com/fifa/players/9870/
Staat wel bij de spelers, niet te vinden binnen squad creator
Que?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tyfus glitch met de webapp
Niet meer open laten staan dus
Heb al 2x gehad dat als ik tijdens een wedstrijd iets deed op de app, die zei dat mijn DNF omlaag ging omdat ik quitte. Vervolgens speelt de wedstrijd gewoon door, en aant eind disconnect ie en krijg ik een lossquote:
oh dat is wel een nare bug dan. Ook logisch dat je ze niet tegelijkertijd kan gebruiken natuurlijk..quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb al 2x gehad dat als ik tijdens een wedstrijd iets deed op de app, die zei dat mijn DNF omlaag ging omdat ik quitte. Vervolgens speelt de wedstrijd gewoon door, en aant eind disconnect ie en krijg ik een lossEn dus lagere DNF
Omdat ik een klein budget heb en nog 2k om vleugelverdedigers te kopenquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:02 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Waarom allemaal van die matige spelers
Ja is ook, maar het werd gezegd dat het wel konquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dat is wel een nare bug dan. Ook logisch dat je ze niet tegelijkertijd kan gebruiken natuurlijk..
Ja in het spel wel idd, in de webapp niet, dus dat wordt nog gefixed jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik ontdek net dat een RW in 4-3-2-1 een groene positie heeft terwijl hij op RF staat..je hoeft dus nooit een RF kaart te kopen..Lijkt me een bug die ze nog gaan fixen, maar toch..
Nicequote:Op dinsdag 25 september 2012 01:46 schreef kilozout het volgende:
Ben 90K rijker omdat iemand dacht dat Hernandez (Manu) 100k waard was
quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt, Mattwidz of een of andere idioot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt, Mattwidz of een of andere idioot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
.wtfquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:46 schreef kilozout het volgende:
Ben 90K rijker omdat iemand dacht dat Hernandez (Manu) 100k waard was
Die gast heeft ook ladingen coins bij elkaar gehackt of getampered of wat dan ook. Doet elk jaar enorme giveaways om zn sneue site te promoten.quote:
Hij heeft niet getamperd, want hij is ingehuurd als een van de 2 betatestersquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die gast heeft ook ladingen coins bij elkaar gehackt of getampered of wat dan ook. Doet elk jaar enorme giveaways om zn sneue site te promoten.
Wie? Ik?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die gast heeft ook ladingen coins bij elkaar gehackt of getampered of wat dan ook. Doet elk jaar enorme giveaways om zn sneue site te promoten.
nee johquote:
Joe.quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:04 schreef StijnDa het volgende:
Laat genoeg.
Succes nachtbrakers, ik ben weg.
Qazaishviliquote:Op dinsdag 25 september 2012 02:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lindgren wie had jij nou op LW staan?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bestaat ook wel gewoon.
Ik heb die Georgische spits, maar ze hebben geen RW. Misschien maar gewoon Qaz - Shekiladze - Chanturia ook al is die laatste LW.quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Joe.
[..]
Qazaishvili
http://futhead.com/fifa/players/10288/
Ja die heb ik ook, maar vind jij dat die voelt als 82 pace ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Joe.
[..]
Qazaishvili
http://futhead.com/fifa/players/10288/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |