Inderdaad.. Toppunt van creativiteitquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:36 schreef Max23 het volgende:
Dan heb je twee kinderen, een zoon en een dochter en dan noem je ze Albert en Albertje
Ja stom dat die ander dochter dan Greetje heet en niet gewoon Albertina mag heten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:36 schreef Max23 het volgende:
Dan heb je twee kinderen, een zoon en een dochter en dan noem je ze Albert en Albertje
Raar vind ik datquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:36 schreef Max23 het volgende:
Was het die bekende supermarktfamilie?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:36 schreef Max23 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel familie ruzies alleen daardoor al zijn ontstaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat dwangmatig op verjaardagen moeten komen om in een kringetje te gaan zitten blijft mij verbazen aan de Nederlandse cultuur
In onze familie komt dit fenomeen ook voor. Ik ben dit jaar de eerste die heeft gezegd niet meer langs te komen op verjaardagen. Ik vierde mijn verjaardag ook nooit, dikke onzin.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat dwangmatig op verjaardagen moeten komen om in een kringetje te gaan zitten blijft mij verbazen aan de Nederlandse cultuur
Doe ik ook altijd Dude. Meteen op de site kijken!quote:Op maandag 4 november 2013 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat weirde tokkiestel is ook alweer uit elkaar.
Echt, het is de moeite waard om na de uitzending even op de site te loeren.
Hij kan amper uit zijn woorden komen.quote:Op maandag 11 november 2013 22:18 schreef wolferl het volgende:
Pfoee, Wesley is niet de meest snuggere van de familie.
Beetje aparte familie weer.
Zijn ogen staan te ver uit elkaarquote:Op maandag 11 november 2013 22:18 schreef wolferl het volgende:
Pfoee, Wesley is niet de meest snuggere van de familie.
Beetje aparte familie weer.
Stiefvaderquote:Op maandag 11 november 2013 22:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik snap niet, is die brento of hoe heet ie de zwager van wesley?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |