abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117524628
Verder werd DS gedwongen om een retificatie te plaatsen, die heb ik hier ook....een 2e stuk dus...zijn hele stuk herschreven, maar naar mijn weten is dit echter niet gepubliceerd uiteindenlijk vreemd genoeg...Omdat hij naar Canada vluchtte ?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:01:49 #252
384436 Overd0se
Hetrondehuis.nl
pi_117524894
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef aos het volgende:
Verder werd DS gedwongen om een retificatie te plaatsen, die heb ik hier ook....een 2e stuk dus...zijn hele stuk herschreven, maar naar mijn weten is dit echter niet gepubliceerd uiteindenlijk vreemd genoeg...Omdat hij naar Canada vluchtte ?
Dat kan Dirk wel bevestigen denk ik.. Via Rein ?
Wil je spanning en sensatie? Kijk dan naar Bassie en Adriaan!
pi_117525748
quote:
Posten! roep ik dan..
Wie is de baas in het forum?
edit: Ik. afz Danny. Problemen mee? Mail.
pi_117525871
ja, posten
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef lxhkrd het volgende:

[..]

Posten! roep ik dan..
Ja, posten!
pi_117525890
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:53 schreef aos het volgende:
"Hoe komt AOS aan de brieven van van Vlotenmensen ? En wat staat erin ?"

In tegenstelling tot jou doe ik ECHT onderzoek en steek hier tijd in...het gezegde "de beste stuurlui staan aan wal" is voor jou typerend...
Ik beweer ook niet dat ik 'echt onderzoek' doe. Ik zoek wel wat achtergrondinformatie op het internet.
Dat is voldoende. Uiteindelijk is deze horrormysterie gebakken lucht.

quote:
"Hoe weet Dirk Septer en AOS dat familieleden van Vloten olv Berni van Vloten een moord op Septer organiseerden"

Heb ik dacht gezegd?? Liquideren bedoelde ik inderdaad figuurlijk...letterlijk zijn in feite de woorden van Septer....
hummm dit lijkt echt wel op draaikonten.....
Iets beweren, niet onderbouwen, nog steeds niet onderbouwen, maar dan ontkennen wat er eerder bedoeld is.

quote:
En uit privacy redenen zal ik geen brieven hier posten van de van Vlotens.....maar ga er maar van uit, dat DS in ieder geval is 'weggepest'....
Hoe kom je aan die brieven? Wat staat erin ?
Hoezo weggepest ? Boze toon in een brief aan hem? Steen door een ruit?
Je doet weer een beschuldiging en je onderbouwt niks.
pi_117525974
quote:
publiceer dat hele stuk hier
pi_117526131
Bluesdude, over het algemeen ben ik het met je scherpe vragen eens. Niet kritiekloos dingen aannemen, dat vind ik ook. Misschien moeten anderen zich niet aangevallen voelen. Iedereen speelt zijn eigen rol op dit forum, die van jou is helder...
pi_117526884
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:20 schreef gerhardius het volgende:
Bluesdude, over het algemeen ben ik het met je scherpe vragen eens. Niet kritiekloos dingen aannemen, dat vind ik ook. Misschien moeten anderen zich niet aangevallen voelen. Iedereen speelt zijn eigen rol op dit forum, die van jou is helder...
Zijn rol is helder.. echter: "je vangt meer vliegen met stroop, dan met azijn."

En aan iemands anders "binnenkomen met gestrekte been"-tactiek daarop twijfel ik ook. Terwijl hij zoveel leuks te zeggen heeft!
pi_117527317
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:51 schreef Dissectienaald het volgende:
Het streekarchivariaat Noordwest Veluwe heeft een enorm online archief van de plaatselijke kranten uit Nunspeet en omgeving.
Daarover gesproken: iedereen heeft het maar over het stuk van Dirk Septer van 29 juli 1976, maar heeft niemand deze ingestuurde brief gelezen?
http://www.streekarchivar(...)aat%26q%3DRonde+Huis

En deze rectificatie?

http://www.streekarchivar(...)aat%26q%3DRonde+Huis
Helaas doen de links het niet naar een rectificatie. Iemand een idee?
pi_117527516
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:32 schreef lxhkrd het volgende:

[..]

Zijn rol is helder.. echter: "je vangt meer vliegen met stroop, dan met azijn."

En aan iemands anders "binnenkomen met gestrekte been"-tactiek daarop twijfel ik ook. Terwijl hij zoveel leuks te zeggen heeft!
Ik weet niet wat we proberen te vangen, dus maakt het niet uit waarmee we het doen.
Ieder zijn pakkie an, vind ik dan. Maakt het wel afwisselend hier! 8)7
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:47:01 #261
384436 Overd0se
Hetrondehuis.nl
pi_117527739
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef gerhardius het volgende:

[..]

12/08/1976 Nogmaals: Het Ronde Huis 1 NV Datis die van de rectificatie
pi_117528116
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:47 schreef Overd0se het volgende:

[..]

12/08/1976 Nogmaals: Het Ronde Huis 1 NV Datis die van de rectificatie
daar staat het volgende (had hem inderdaad al eens gelezen, maar vergeten)
quote:
In ons blad van 29 juli is van de hand van de heer DS een artikel verschenen over vermeende gebeurtenissen rond HRH. Deze publicatie heeft bij een aantal lezers nogal wat wrevel gewekt Ook de schrijver ontving een aantal reacties op zijn artikel dat - naar ons is gebleken- teveel gebaseerd was op aantekeningen die onvolledig en/of onjuist waren. We hebben er begrip voor dat nabestaanden van bewoners van het Ronde Huis, hierdoor onaangenaam zijn getroffen en spreken daarover onze spijt uit.
De Redactie.
pi_117528525
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef gerhardius het volgende:

[..]

deze link
pi_117528569
Ik post niks zonder toestemming van de schrijver, dan zou ik dat eerst moeten vragen......bovendien word ik zoals gewoonlijk weer geridiculiseerd door de gebruikelijke trol(=discussiekiller).......dus de lol is er al weer vanaf, ik trek me maar weer terug........Gerhardius ; Ik heb je laatst een Dm-tje gestuurd om je te helpen, maar geen antwoord gehad.

Overd0se dat is niet de retificatie van DS......en had jij laatst overigens niet iemand wat belooft ,om vervolgens niets meer van je te laten horen.....=onzinverkoper

kortom ik sluit me aan bij de woorden van DS ;) 'amateurs en sceptici'
pi_117528703
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef aos het volgende:
Ik post niks zonder toestemming van de schrijver, dan zou ik dat eerst moeten vragen......bovendien word ik zoals gewoonlijk weer geridiculiseerd door de gebruikelijke trol(=discussiekiller).......dus de lol is er al weer vanaf, ik trek me maar weer terug........Gerhardius ; Ik heb je laatst een Dm-tje gestuurd om je te helpen, maar geen antwoord gehad.

Overd0se dat is niet de retificatie van DS......en had jij laatst overigens niet iemand wat belooft ,om vervolgens niets meer van je te laten horen.....=onzinverkoper

En bedankt!

Voor argumenten als:"Ik post niks zonder toestemming van de schrijver, dan zou ik dat eerst moeten vragen" ben ik vatbaar.

De rest is het "gestrekte been". Ik snap het niet; als je overal zo bovenop springt lok je toch ook zaken uit?. Actie=reactie!
pi_117528899
quote:
Ik post niks zonder toestemming van de schrijver, dan zou ik dat eerst moeten vragen......bovendien word ik zoals gewoonlijk weer geridiculiseerd door de gebruikelijke trol(=discussiekiller)
Hou eens op met mijn recht op deelname in dit topic te ontkennen.
Ik stel kritische vragen en soms ben ik rechttoe... bijv dat je nu ineens ontkent dat je ' liquideren' ook zo bedoelde en dat noem ik draaikonten.
In ieder geval door dit woord te gebruiken schep je een complotsfeer. De heer Berni van Vloten zal wel overleden zijn, maar dan nog is het een lasterpraatje door dat woord 'liquideren' te gebruiken.
Info: Francisca van Vloten is zijn dochter. Berni is de kleinzoon van Willem, broer van Frank van Vloten
pi_117529329
quote:

:')
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:17:15 #268
384436 Overd0se
Hetrondehuis.nl
pi_117529360
quote:

AOS, jij bent in dit geval de Amateur

De link van de rectificatie had ik het niet over de rectificatie van DS maar over die van Gerhardius! GOED LEZEN!

Die persoon wilde informatie van mij, klopt! Maar als deze persoon zegt 1 op 1 af te willen spreken, zelfs nadat ik aangaf het fijner te vinden met meer personen die onderzoek doen erbij te hebben wilde deze persoon alleen een 1 op 1... Dat vind ik raar, zeker als ik iemand niet ken ! + dat die persoon mij beloofde dat alles wat tussen hem en mij werd gezegd in vertrouwde handen was en alleen bij hem.. En begin jij hierover?

Dat toont de betrouwbaarheid van jullie werkgroep ook maar aan...

Kortom, ook jij bent op bepaalde punten een amateur.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:22:18 #269
249559 crew  Lavenderr
pi_117529615
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef Overd0se het volgende:

[..]

AOS, jij bent in dit geval de Amateur

De link van de rectificatie had ik het niet over de rectificatie van DS maar over die van Gerhardius! GOED LEZEN!

Die persoon wilde informatie van mij, klopt! Maar als deze persoon zegt 1 op 1 af te willen spreken, zelfs nadat ik aangaf het fijner te vinden met meer personen die onderzoek doen erbij te hebben wilde deze persoon alleen een 1 op 1... Dat vind ik raar, zeker als ik iemand niet ken ! + dat die persoon mij beloofde dat alles wat tussen hem en mij werd gezegd in vertrouwde handen was en alleen bij hem.. En begin jij hierover?

Dat toont de betrouwbaarheid van jullie werkgroep ook maar aan...

Kortom, ook jij bent op bepaalde punten een amateur.
We zijn in deze allemaal amateur.
Laten we iig proberen elkaar met respect te bejegenen, aan gehakketak heeft niemand wat.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:23:26 #270
384436 Overd0se
Hetrondehuis.nl
pi_117529676
^O^
pi_117529730
Zoals ik al eerder melde heb ik toch heel veel interessante informatie hier gepost(waaronder unieke plattegrondjes van de WGRH 1 denk ik) dank zei mijn anonieme bronnen(die mij persoonlijk hiervoor hebben benaderd omdat ik waardevol werk verricht blijkbaar?).....dus daar had je me ook wel eens een compliment voor kunnen geven.......en nu beschuldig je me ook nog van laster?.....

Succes allen verder met discussieren....
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:28:09 #272
384436 Overd0se
Hetrondehuis.nl
pi_117529883
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:24 schreef aos het volgende:
Zoals ik al eerder melde heb ik toch heel veel interessante informatie hier gepost(waaronder unieke plattegrondjes van de WGRH 1 denk ik) dank zei mijn anonieme bronnen(die mij persoonlijk hiervoor hebben benaderd omdat ik waardevol werk verricht blijkbaar?).....dus daar had je me ook wel eens een compliment voor kunnen geven.......en nu beschuldig je me ook nog van laster?.....

Succes allen verder met discussieren....
Over je verzamelde en gedeelde info hoor je mij niet klagen.

Mijn punt was dat stuk dat je over mij vertelde..
Maar mocht mijn reactie aanvallend overkomen dan wil ik hem aanpassen..
pi_117530324
Overd0se ik stuur je wel een pm , ik reageer verder niet meer op het forum .Ik hoor niet bij de werkgroep overigens maar ik heb wel contact met velen naast dit forum....alleen met mensen overigens waar ik wat aan heb...
pi_117531303
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:24 schreef aos het volgende:
en nu beschuldig je me ook nog van laster?.....

ja...
het woord 'liquideren' betekent vermoorden
Als je schrijft: de mond snoeren..., is al onschuldiger. Dit associeert men niet zo snel met vermoorden.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 00:09:31 #275
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_117531770
He tof gezelschap. Wanneer gaan we die boswandeling maken?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')