Dat kan Dirk wel bevestigen denk ik.. Via Rein ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef aos het volgende:
Verder werd DS gedwongen om een retificatie te plaatsen, die heb ik hier ook....een 2e stuk dus...zijn hele stuk herschreven, maar naar mijn weten is dit echter niet gepubliceerd uiteindenlijk vreemd genoeg...Omdat hij naar Canada vluchtte ?
Posten! roep ik dan..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef aos het volgende:
Verder werd DS gedwongen om een retificatie te plaatsen, die heb ik hier ook....een 2e stuk dus...zijn hele stuk herschreven, maar naar mijn weten is dit echter niet gepubliceerd uiteindenlijk vreemd genoeg...Omdat hij naar Canada vluchtte ?
Ik beweer ook niet dat ik 'echt onderzoek' doe. Ik zoek wel wat achtergrondinformatie op het internet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:53 schreef aos het volgende:
"Hoe komt AOS aan de brieven van van Vlotenmensen ? En wat staat erin ?"
In tegenstelling tot jou doe ik ECHT onderzoek en steek hier tijd in...het gezegde "de beste stuurlui staan aan wal" is voor jou typerend...
hummm dit lijkt echt wel op draaikonten.....quote:"Hoe weet Dirk Septer en AOS dat familieleden van Vloten olv Berni van Vloten een moord op Septer organiseerden"
Heb ik dacht gezegd?? Liquideren bedoelde ik inderdaad figuurlijk...letterlijk zijn in feite de woorden van Septer....
Hoe kom je aan die brieven? Wat staat erin ?quote:En uit privacy redenen zal ik geen brieven hier posten van de van Vlotens.....maar ga er maar van uit, dat DS in ieder geval is 'weggepest'....
publiceer dat hele stuk hierquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef aos het volgende:
Zijn rol is helder.. echter: "je vangt meer vliegen met stroop, dan met azijn."quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:20 schreef gerhardius het volgende:
Bluesdude, over het algemeen ben ik het met je scherpe vragen eens. Niet kritiekloos dingen aannemen, dat vind ik ook. Misschien moeten anderen zich niet aangevallen voelen. Iedereen speelt zijn eigen rol op dit forum, die van jou is helder...
Helaas doen de links het niet naar een rectificatie. Iemand een idee?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:51 schreef Dissectienaald het volgende:
Het streekarchivariaat Noordwest Veluwe heeft een enorm online archief van de plaatselijke kranten uit Nunspeet en omgeving.
Daarover gesproken: iedereen heeft het maar over het stuk van Dirk Septer van 29 juli 1976, maar heeft niemand deze ingestuurde brief gelezen?
http://www.streekarchivar(...)aat%26q%3DRonde+Huis
En deze rectificatie?
http://www.streekarchivar(...)aat%26q%3DRonde+Huis
Ik weet niet wat we proberen te vangen, dus maakt het niet uit waarmee we het doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:32 schreef lxhkrd het volgende:
[..]
Zijn rol is helder.. echter: "je vangt meer vliegen met stroop, dan met azijn."
En aan iemands anders "binnenkomen met gestrekte been"-tactiek daarop twijfel ik ook. Terwijl hij zoveel leuks te zeggen heeft!
12/08/1976 Nogmaals: Het Ronde Huis 1 NV Datis die van de rectificatiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef gerhardius het volgende:
[..]
Helaas doen de links het niet naar een rectificatie. Iemand een idee?
daar staat het volgende (had hem inderdaad al eens gelezen, maar vergeten)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:47 schreef Overd0se het volgende:
[..]
12/08/1976 Nogmaals: Het Ronde Huis 1 NV Datis die van de rectificatie
quote:In ons blad van 29 juli is van de hand van de heer DS een artikel verschenen over vermeende gebeurtenissen rond HRH. Deze publicatie heeft bij een aantal lezers nogal wat wrevel gewekt Ook de schrijver ontving een aantal reacties op zijn artikel dat - naar ons is gebleken- teveel gebaseerd was op aantekeningen die onvolledig en/of onjuist waren. We hebben er begrip voor dat nabestaanden van bewoners van het Ronde Huis, hierdoor onaangenaam zijn getroffen en spreken daarover onze spijt uit.
De Redactie.
deze linkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef gerhardius het volgende:
[..]
Helaas doen de links het niet naar een rectificatie. Iemand een idee?
En bedankt!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef aos het volgende:
Ik post niks zonder toestemming van de schrijver, dan zou ik dat eerst moeten vragen......bovendien word ik zoals gewoonlijk weer geridiculiseerd door de gebruikelijke trol(=discussiekiller).......dus de lol is er al weer vanaf, ik trek me maar weer terug........Gerhardius ; Ik heb je laatst een Dm-tje gestuurd om je te helpen, maar geen antwoord gehad.
Overd0se dat is niet de retificatie van DS......en had jij laatst overigens niet iemand wat belooft ,om vervolgens niets meer van je te laten horen.....=onzinverkoper
kortom ik sluit me aan bij de woorden van DS'amateurs en sceptici'
Hou eens op met mijn recht op deelname in dit topic te ontkennen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef aos het volgende:
Ik post niks zonder toestemming van de schrijver, dan zou ik dat eerst moeten vragen......bovendien word ik zoals gewoonlijk weer geridiculiseerd door de gebruikelijke trol(=discussiekiller)
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef aos het volgende:
Ik post niks zonder toestemming van de schrijver, dan zou ik dat eerst moeten vragen......bovendien word ik zoals gewoonlijk weer geridiculiseerd door de gebruikelijke trol(=discussiekiller).......dus de lol is er al weer vanaf, ik trek me maar weer terug........Gerhardius ; Ik heb je laatst een Dm-tje gestuurd om je te helpen, maar geen antwoord gehad.
Overd0se dat is niet de retificatie van DS......en had jij laatst overigens niet iemand wat belooft ,om vervolgens niets meer van je te laten horen.....=onzinverkoper
AOS, jij bent in dit geval de Amateurquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef aos het volgende:
We zijn in deze allemaal amateur.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef Overd0se het volgende:
[..]
AOS, jij bent in dit geval de Amateur
De link van de rectificatie had ik het niet over de rectificatie van DS maar over die van Gerhardius! GOED LEZEN!
Die persoon wilde informatie van mij, klopt! Maar als deze persoon zegt 1 op 1 af te willen spreken, zelfs nadat ik aangaf het fijner te vinden met meer personen die onderzoek doen erbij te hebben wilde deze persoon alleen een 1 op 1... Dat vind ik raar, zeker als ik iemand niet ken ! + dat die persoon mij beloofde dat alles wat tussen hem en mij werd gezegd in vertrouwde handen was en alleen bij hem.. En begin jij hierover?
Dat toont de betrouwbaarheid van jullie werkgroep ook maar aan...
Kortom, ook jij bent op bepaalde punten een amateur.
Over je verzamelde en gedeelde info hoor je mij niet klagen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:24 schreef aos het volgende:
Zoals ik al eerder melde heb ik toch heel veel interessante informatie hier gepost(waaronder unieke plattegrondjes van de WGRH 1 denk ik) dank zei mijn anonieme bronnen(die mij persoonlijk hiervoor hebben benaderd omdat ik waardevol werk verricht blijkbaar?).....dus daar had je me ook wel eens een compliment voor kunnen geven.......en nu beschuldig je me ook nog van laster?.....
Succes allen verder met discussieren....
ja...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:24 schreef aos het volgende:
en nu beschuldig je me ook nog van laster?.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |