blijf overnachtenquote:Op maandag 24 september 2012 22:23 schreef Oceanview het volgende:
Ik vraag mij af hoe ik de terugreis ga betalen.

quote:Op maandag 24 september 2012 22:23 schreef wietparkiet het volgende:
I've heard that the girls in Iraq are the bomb

quote:Op maandag 24 september 2012 22:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
gelukkig.
Ik ben het accent van mijn gymdocent uit ergens in the middle of nowhere gewend.
Hij kan mijn naam niet uitspreken

Iets met een kont en een stationquote:Op maandag 24 september 2012 22:23 schreef Oceanview het volgende:
Ik vraag mij af hoe ik de terugreis ga betalen.

ontvoerdquote:

ja maar ik betaal met pin.quote:Op maandag 24 september 2012 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Iets met een kont en een station

Ja inderdaad. Wil ik naar de meet moet ik 3 weekenden niet roken/drinken.quote:Op maandag 24 september 2012 22:23 schreef wietparkiet het volgende:
Maarja ik ben een roker, dus mijn shag niet opmaken voor donderdag anders ben ik de lul

Ik durf niet meer, ik ga hard lachen, jij waarschijnlijk ook of gewoon heel droog wtf.quote:

quote:Op maandag 24 september 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die geen WAJONG hebben#freemoney

zullen wij zo bellen :$:$$$quote:Op maandag 24 september 2012 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik durf niet meer, ik ga hard lachen, jij waarschijnlijk ook of gewoon heel droog wtf.

23 november krijg ik een uitkeringquote:Op maandag 24 september 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die geen WAJONG hebben#freemoney

Vraag het aan mijn Russische oppaskindjes.quote:Op maandag 24 september 2012 22:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe kan iemand jouw naam nou niet uitspreken?

Vraag maar aan happy of ik hard lachquote:Op maandag 24 september 2012 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik durf niet meer, ik ga hard lachen, jij waarschijnlijk ook of gewoon heel droog wtf.

Waarom?quote:Op maandag 24 september 2012 22:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
23 november krijg ik een uitkering
 Ga werken man.
 Ga werken man.

sparen voor niksquote:Op maandag 24 september 2012 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
Vanaf eind oktober elke maand meer dan 1k ontvangen op mijn rekening en thuis wonen. Wie wilt mij aanraken?

Zal ik doenquote:Op maandag 24 september 2012 22:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vraag het aan mijn Russische oppaskindjes.
Maar jouw naam lukt ze waarschijnlijk ook niet.

Je moeder, als ze je instopt en een kusje geeft voor het slapen gaan.quote:Op maandag 24 september 2012 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
Vanaf eind oktober elke maand meer dan 1k ontvangen op mijn rekening en thuis wonen. Wie wilt mij aanraken?

Lastig dit wanneer ze er niet meer is natuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moeder, als ze je instopt en een kusje geeft voor het slapen gaan.

quote:Op maandag 24 september 2012 22:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal ik doen
Peter lukt ze niet?

Ohja.. oepsquote:Op maandag 24 september 2012 22:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lastig dit wanneer ze er niet meer is natuurlijk.

7 uuro en 83 cent op de mijne, bel je zo wel medve :$:$$quote:

SV schiet eens even de meet voor dan?quote:Op maandag 24 september 2012 22:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
En woensdag krijg ik nog eens ff ¤305,42 aan salaris gestort

quote:Op maandag 24 september 2012 22:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lastig dit wanneer ze er niet meer is natuurlijk.

Oh zo'n bekakte versie hehquote:Op maandag 24 september 2012 22:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik denk dat de 'r' in een 'w' zal veranderen. Petawww.
 Nee ga maar alleen oppassen
 Nee ga maar alleen oppassen  

Dat je moeder dood is is niet grappig nee, maar dit moment wel.. ik hoorde al een me hoofd zo'n stem die AWWKWAAAAAAAAAARDDD roept.quote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo grappig is het dan weer niet, maar oke.

oh em giequote:Op maandag 24 september 2012 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
7 uuro en 83 cent op de mijne, bel je zo wel medve :$:$$

Nee niet de bekakte versie. De infantiele versie.quote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh zo'n bekakte versie hehNee ga maar alleen oppassen

Ik neem 5 sixpacks bier en iets van 3 zakken chips mee.quote:Op maandag 24 september 2012 22:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
SV schiet eens even de meet voor dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |