SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)hallo dus dit noemen ze nou twitter
damnquote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
Verdiensten zijn ongeveer hetzelfde als vorig jaar, p4l.Wordt echt veel clubben.
Ik geloof niet dat je hem morgen al ontvangt als de release pas op vrijdag is, kan dan wel status verzonden zijn maar waarschijnlijk wordt hij pas eind van de week gebracht dan. Maar zal wel mooi zijn als je hem morgen al kreeg.quote:
Vet team, mits: CM Diabyquote:
Oja Diaby heb je ook nog, thanksquote:
Track en trace zegt morgen hierquote:Op maandag 24 september 2012 21:51 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je hem morgen al ontvangt als de release pas op vrijdag is, kan dan wel status verzonden zijn maar waarschijnlijk wordt hij pas eind van de week gebracht dan. Maar zal wel mooi zijn als je hem morgen al kreeg.
Die cam probeer ik ook al sinds webapp er is te halen, maar die zit niet in het spelquote:Op maandag 24 september 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
DarkSonic2:
http://futhead.com/fifa/squads/4953/Vind je dat niet wat?
Ja, chill juist. Dan zijn al die afropubers in ieder geval niet zo irritant snel.quote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Clubs gaat ook lekker kut worden als je online al die accomplishments moet halen
Klopt. 0 weight.quote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die cam probeer ik ook al sinds webapp er is te halen, maar die zit niet in het spelcheck het dagelijks.
Lekker met een 79 rated poppetje spelen is ook ruk, die kan nietsquote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, chill juist. Dan zijn al die afropubers in ieder geval niet zo irritant snel.
[..]
Klopt. 0 weight.Zag het net..
Dan komt het inderdaad op menselijke skills aan. Jammer man.quote:Op maandag 24 september 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker met een 79 rated poppetje spelen is ook ruk, die kan niets
quote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Track en trace zegt morgen hier
Die RB ook niet, maar het is best een aardig team jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die cam probeer ik ook al sinds webapp er is te halen, maar die zit niet in het spelcheck het dagelijks. die 4* dus.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Afro's met clubs![]()
![]()
![]()
![]()
Behalve Poker, dat is een bazenafro.
Pace speelt al minder een rol met FUT vind ik, zou best kunnen dat het met clubs ook minder belangrijk is, en je verder komt met combinatie voetbalquote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, chill juist. Dan zijn al die afropubers in ieder geval niet zo irritant snel.
[..]
Klopt. 0 weight.Zag het net..
Waarom denkt iedereen hetzelfdequote:Op maandag 24 september 2012 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan komt het inderdaad op menselijke skills aan. Jammer man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |