Ik ben alles vergeten in de zomervakantiequote:Op maandag 24 september 2012 21:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kon heel goed Duits na 1 jaar Duits op 2 havo op mijn vakantie in Duitsland kon ik het nog wel spreken maar nu is het mij helemaal ontgaan.
Nederlands is trouwens ook zo'n kuttaal als 2e taal ofzo al die spellingsregels zijn best lastig.quote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
NEDERLANDS BOVEN ALLES
AL HEIL DE HEILIGE INQUISITIE
Nederlandsquote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
NEDERLANDS BOVEN ALLES
AL HEIL DE HEILIGE INQUISITIE
Turkjequote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nederlands is trouwens ook zo'n kuttaal als 2e taal ofzo al die spellingsregels zijn best lastig.
Officieel:quote:Op maandag 24 september 2012 21:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie van Frans en Hongaars leuker
quote:Op maandag 24 september 2012 21:29 schreef Snowbells het volgende:
Nederlands is toch de 2e moeilijkste taal op de wereld
wijquote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nederlands is trouwens ook zo'n kuttaal als 2e taal ofzo al die spellingsregels zijn best lastig.
Chinees lijkt mij ook niet heel makkelijkquote:Op maandag 24 september 2012 21:29 schreef Snowbells het volgende:
Nederlands is toch de 2e moeilijkste taal op de wereld
Ik beer, jij beert, wij beren, zij hebben gebeerdquote:Op maandag 24 september 2012 21:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Officieel:
medve vagyok
medve vagy
medve van
medve vagyunk
medve vagytok
medve vannak
Wat een rare taal
Hoe kan jij nou Duits vergeten terwijl je dat elke dag nodig hebt waar je leeftquote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben alles vergeten in de zomervakantie!
Nee! Dit is ik ben beer, jij bent beer, hij is beer, wij zijn beer.quote:Op maandag 24 september 2012 21:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik beer, jij beert, wij beren, zij hebben gebeerd
quote:Op maandag 24 september 2012 21:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou Duits vergeten terwijl je dat elke dag nodig hebt waar je leeft
Dat was te verwachtenquote:Op maandag 24 september 2012 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik zou wel goed Italiaans willen leren
Alsof ik dan ook maar 1 woord Hongaars spreek naast 'beer'quote:Op maandag 24 september 2012 21:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee! Dit is ik ben beer, jij bent beer, hij is beer, wij zijn beer.het is een kuttaal. Ik geef het op
ik zal je de volgende keer leren om te zeggen dat je een slet bent.quote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof ik dan ook maar 1 woord Hongaars spreek naast 'beer'![]()
Ben toch ook wel jouw sletje?quote:Op maandag 24 september 2012 21:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik zal je de volgende keer leren om te zeggen dat je een slet bent.![]()
Dan blij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |