Awww zal ik je afzetten dan?quote:Op maandag 24 september 2012 22:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Dan moet ik alleen terugreizen.
niks persoonlijks hoorquote:Op maandag 24 september 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie hier een belediging in..
Ja maar onder welk smoesje ga je? shoppen logeren?quote:Op maandag 24 september 2012 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vriendin reist tot nijmegen met me mee, en ik ga nadat ik hypo in nijmegen heb afgezet weer met haar naar huis. Zij gaat ook iemand meeten
ahah, ja als ik zoiets zeg, zeggen me ouders, oh ok is goedquote:Op maandag 24 september 2012 22:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wel op een internet meet aan de andere kant van het land ja
Heul nietquote:
Shoppen in Rdamquote:Op maandag 24 september 2012 22:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar onder welk smoesje ga je? shoppen logeren?
Ik vond het wel een goede. Je kunt toch gewoon zeggen dat je een nachtje bij een random vriendin blijft pitten? Ik deed dat toen ik 15/16 was best vaak.quote:Op maandag 24 september 2012 22:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]ik denk niet dat dat gaat werken
Wat sociaal van je.quote:Op maandag 24 september 2012 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heul nietik probeer gewoon niet zo klef te doen naar je in dit topic, is niet leuk voor de andere.
Ik ook, mijn vriendin ging mij uitlachen en wilde daarna mee.quote:Op maandag 24 september 2012 22:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb als smoes gebruikt dat ik mensen die ik van het internet ken ga zien.
Inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar normaal werkte ik altijd van 17 tot 20u met uitloop tot 21-22quote:
jij bent geen 15 jarig meisjequote:Op maandag 24 september 2012 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ahah, ja als ik zoiets zeg, zeggen me ouders, oh ok is goed
ja zo iets wordt het welquote:Op maandag 24 september 2012 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede. Je kunt toch gewoon zeggen dat je een nachtje bij een random vriendin blijft pitten? Ik deed dat toen ik 15/16 was best vaak.Enige verschil is dat dan daar ook echt bleef pitten ipv random mensen van het internet meeten.
Dit.quote:Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb geen smoes. Ik zeg gewoon dat ik niet thuis slaap, houdoe.
Is FL zijn huis wel rolstoel vriendelijk?quote:Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, mijn vriendin ging mij uitlachen en wilde daarna mee.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
InderdaadIk verbaas mij iedere keer weer hoe jij uit de hoek kan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |