Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op woensdag 26 september 2012 20:31 schreef DO2 het volgende:
MP heeft anders maar wel mooi al het TTK-blauw weten te verzamelen.
Mijn beste vriendin heeft 3 zonen ter compensatie van al die meisjesquote:Op woensdag 26 september 2012 20:53 schreef DO2 het volgende:
Ik zie in mijn ( directe ) omgeving overigens alleen maar meisjes geboren worden.
Dus ik denk dat ze met een inhaalslag bezig zijn.
Ik kan die korte stukjes over wat iemand bezighoudt juist altijd wel waarderen. Dat kun je best gekeuvel noemen, maar ik vind dat leuk om te lezen. Het maakt dan niet zoveel uit of Mainport probeert te bewijzen ontzettend geliefd bij het andere geslacht te zijn, of jij over je schaapjes verteld of dat DO2 een vriendelijke opmerking maakt.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, dan zal ik mij even verlagen tot het niveau van gekeuvel over kinderen en tv-series. Bij gebrek aan kennis daarover keuvel ik over m'n beestjes, ok?
We hebben dus kuikens uitgebroed; een lichting eigenhandig in de broedmachine en een lichting gekochte eieren onder een kip. Van de acht gekochte eieren kwamen er zeven uit. Van de zeven kuikens zijn er zes haan. En inmiddels heeft de hond een van de zeven doodgebeten. Goddank niet het hennetje.
Volgende keer keuvel ik maar eens wat over de schaapjes denk ik.
Lijkt me geweldig. Ik heb er sinds kort één maar er mogen er wat mij betreft twee bijkomen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef DO2 het volgende:
Allemachtig, je zal maar 3 zonen hebben.
Nou! Ik kan me haar niet met een dochter voorstellen. Soms past het gewoon beter.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef DO2 het volgende:
Wat ga je met de haantjes doen?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, dan zal ik mij even verlagen tot het niveau van gekeuvel over kinderen en tv-series. Bij gebrek aan kennis daarover keuvel ik over m'n beestjes, ok?
We hebben dus kuikens uitgebroed; een lichting eigenhandig in de broedmachine en een lichting gekochte eieren onder een kip. Van de acht gekochte eieren kwamen er zeven uit. Van de zeven kuikens zijn er zes haan. En inmiddels heeft de hond een van de zeven doodgebeten. Goddank niet het hennetje.
Volgende keer keuvel ik maar eens wat over de schaapjes denk ik.
En dat ze dan allemaal voor een andere voetbalclub zijn. Dan vliegen iedere zondag om zeven uur de borden die ze op schoot zouden moeten hebben door de woonkamer.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef DO2 het volgende:
Dat je zonen überhaupt voor een voetbalclub zijn. Als ik ooit een zoon krijg en hij blijkt voor een voetbalclub te zijn, trap ik hem het huis uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat ze dan allemaal voor een andere voetbalclub zijn. Dan vliegen iedere zondag om zeven uur de borden die ze op schoot zouden moeten hebben door de woonkamer.
Ik heb deze zomer de grote haan geslacht, want die viel de kloek aan en die hadden we nodig om voor die zeven kuikens te zorgen. Van de twee haantje uit het nest dat we zelf uitgebroed hebben, mag er daarom eentje de nieuwe grote haan worden. De overige hanen slacht ik wanneer ze gaan vechten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |