Ik wist wel dat ik mijn hiërarchische rangorde had moeten uitbreiden met
4. Na Claudia_X bestaat een nog lagere levensvorm in café LPT. Deze kenmerkt zich door een totaal gebrek aan toegevoegde waarde en zuigt ware het een parasiet de levensvreugde uit het discours. Want parasieten zijn het; ze menen dat hier zaken van waarde worden besproken (hoe fout kun je zitten), wringen zich er desgevraagd tussen en verstoren daarmee de balans van gelijkgezinden die hier al jaren zitten. Het is alsof je met je vrienden in de kroeg staat te ouwehoeren en een of andere eikel komt erbij staan die gaat meepraten met het gesprek, alsof het onderwerp ook maar van enig belang is. "Ah!" denkt de imbeciel Tem, een man van 37 jaar, "ze hebben het over hun favoriete jood, nu kan ik makkelijk inspringen." Je snapt het niet Tem, je hebt er echt geen zak van begrepen. Voor jou kwamen hier honderd anderen die op exact dezelfde manier als jij doet bij de grote machtige LPT wilden horen en die zijn ook allemaal weer foetsie. Nou vooruit, je hebt Quir nog, maar die heeft wormen in zijn hoofd. Als het er meer werden, verschilde café LPT in niets van die andere kansloze slowchats, en wat is nou juist de reden dat je zo graag hier bij wil horen?
Graag op anoniem