Ik ben echt nieuwsgierig hoe het zou zijn als je daar een hap van neemt. Niet dat ik het ooit zou doen. Maar nieuwsgierig ben ik wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:08 schreef Oerbeer het volgende:
Hoe snel zou je dood gaan na het verorberen van één hap van die haring?
Team van onderzoekers er op los laten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben echt nieuwsgierig hoe het zou zijn als je daar een hap van neemt. Niet dat ik het ooit zou doen. Maar nieuwsgierig ben ik wel.
Hoe snel zou ik niet weten, denk wel dat het een hele pijnlijke dood is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:08 schreef Oerbeer het volgende:
wat krijg ik als ik het doe ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:08 schreef Oerbeer het volgende:
Eeuwige FOK! eerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat krijg ik als ik het doe ?
Klinkt goed,maar het moet maar nietquote:
Topic Heldquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:26 schreef HaJee het volgende:
Negen quotes voor één plaatje....snif....wat kan het leven mooi zijn.
Zal proberen vandaag ook nog wat te verzinnen maar ben eerst nog tot 2300 aan het werk.
Nja hoef alleen maar paar keer op een knopje te drukkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Jij bent de Überheld omdat je dagelijks met dat bakje in de weer bent
Oke zal ik aan het einde doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:15 schreef -niemand- het volgende:
snij die worst en haring eens open, ik ben benieuwd hoe ze er van de binnenkant uit zien
Paintbaas.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:40 schreef HaJee het volgende:
Vanmiddag ergens in Nederland....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:40 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
+1quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig verschimmelen jouw paints niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:40 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
binnen in de warmte neerzetten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:58 schreef Fopje het volgende:
![]()
volgens mij begint het ook een beetje chemisch te worden
Nog leuke tips om het proces te laten versnellen? Iets erop spuiten ofzo? Of gewoon lekker zo laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |