Waarheid deze, vond ik lullig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:48 schreef Fopje het volgende:
Maarrrrrrrrrrrr LompeHork heeft de prijs geweigerd want het ging er bij hem niet om om te winnen.
Wat een gentleman
Soberso, hoef je niet eens te vragen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:30 schreef Oceanview het volgende:
Als je dat opdrinkt ga je dan instant dood?
Wel elke dag een pic posten...quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:30 schreef Oceanview het volgende:
Als je dat opdrinkt ga je dan instant dood?
Oke zal hem nog laten staanquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarheid deze, vond ik lullig.
En die haring is ook naar de tering jaik zeg: laten staan en over een maand een topic openen over hoe het is geworden
![]()
Gewoon laten staan "as is" man, volgens mij is dat over een mand helemaal wegquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke zal hem nog laten staannog boosten of gewoon zo?
Oke zal ik doen. Nieuwe foto op 8 novemberquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon laten staan "as is" man, volgens mij is dat over een mand helemaal weg
Of het is andersomquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:07 schreef GekkePoes het volgende:
Straks is er een hele enge ziekte die de hele stad uitroeit behalve de wijk waar Fopje woont, van wege zijn Uberpeniciline.....
haha, een schimmel die zich ongemerkt verspreid en op 21 december een spontane mutatie door de verwachte onschadelijke kosmische straling. en dan iedereen van binnen uit opeet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Of het is andersomDat ik heel mijn wijk uitroei
OMG nieuwe superbacterie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Of het is andersomDat ik heel mijn wijk uitroei
met een cobra 6. dan heb je de eerste biologische vuurwerkbomquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:13 schreef Fopje het volgende:
Oke mijn nieuwe doel van mijn schimmelpot is om heel mijn wijk uit te roeien. Eens kijken hoe ver ik ga komen
Die mag ik niet meer na klachten van de burenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
met een cobra 6. dan heb je de eerste biologische vuurwerkbom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |