I did nazi that comingquote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
ook nog Hulk op de bank
quote:Op maandag 24 september 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Briand nog op rechts en het is klaar
Eerste serieuze team!
Ja, hij lijkt me echt goed. Nu nog een team om hem heen bedenkenquote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Holy! Wat een speler. Laagste bin op PS3 is 7.5kZijn afwerken is prima en zijn curve is 80!
Finesse ferdayz.
Edit: Hij heeft ook nog de finesse trait.Wat een speler.
die probeer ik dus al meer dan een week binnen te halen voor m'n bronze league2/1 teamquote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Holy! Wat een speler. Laagste bin op PS3 is 7.5kZijn afwerken is prima en zijn curve is 80!
Finesse ferdayz.
Edit: Hij heeft ook nog de finesse trait.Wat een speler.
Vrijwel alles rond discard valuequote:Op maandag 24 september 2012 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Hoe. De. Fak.
Episch team. Nu al.
Trezegol > Benzemaquote:Op maandag 24 september 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Briand nog op rechts en het is klaar
Eerste serieuze team!
En Benzema?quote:Op maandag 24 september 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vrijwel alles rond discard valuealleen de drie verdedigers waren stuk duurder!
Irritant hequote:
Die kwam mij op dag 1 ineens aanwaaienquote:
Ik heb ook helemaal geen zin meer om te handelen zoquote:
altijd geluk met pakjes die Vandermar.quote:Op maandag 24 september 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die kwam mij op dag 1 ineens aanwaaien
ik wel, mijn handeltje loopt vrij soepelquote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin meer om te handelen zo
Laten we het maar op pakjes houdenquote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
altijd geluk met pakjes die Vandermar.
TAMPERLUL.quote:Op maandag 24 september 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die kwam mij op dag 1 ineens aanwaaien
Poker, heb jij nou fifa al?quote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
altijd geluk met pakjes die Vandermar.
Je mag mijn lul wel even temperen hoorquote:
Mijne voor geen meter, dus dat helpt ook nietquote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wel, mijn handeltje loopt vrij soepel
nopequote:
quote:Op maandag 24 september 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je mag mijn lul wel even temperen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |