quote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moes en Bastiaan hebben een bedrijfje, doen veel achter de schermen (en Bastiaan/Ewout ook wel een ervoor op Ned. 3)
Mike/Patrick presenteert het een en ander op Nickelodeon en acteert ook nog.
Setje scoren bij de Intertoys of zo, kots niks en d'r zit een naald bij. Al zat er bij mij een satestokje bij maar m'n punnikding was beschilderd als paddestoel, het is kiezen of delen hèquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Punnikenquote:Op maandag 24 september 2012 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Punniken, wat is dat nog maar.. ?
Ik heb alleen geen idee meer hoe het moet..quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Setje scoren bij de Intertoys of zo, kots niks en d'r zit een naald bij. Al zat er bij mij een satestokje bij maar m'n punnikding was beschilderd als paddestoel, het is kiezen of delen hè
Punniken is echt een eeuw geleden voor mequote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Setje scoren bij de Intertoys of zo, kots niks en d'r zit een naald bij. Al zat er bij mij een satestokje bij maar m'n punnikding was beschilderd als paddestoel, het is kiezen of delen hè
OHHHJJAAA!!!quote:Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Punniken
quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Om die haakjes heenslaan, steeds een nieuwe eromheen en de oude eroverheen halenquote:Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee meer hoe het moet..![]()
![]()
![]()
![]()
The interwebz weet alles!quote:Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee meer hoe het moet..![]()
![]()
![]()
![]()
Of hangsel aan tas, etui, portomoniks enzoquote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Lutte het volgende:
Nou heb ik ook zin om te punniken
Maar je kunt niks met het resultaat, ja oprollen en het een slak noemenOf als hangsel aan een muts of zo
Hoiquote:
Ja ik ben weer mensquote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hai:*
Weer een beetje opgeknapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |