Hihi, wil je mij nog steeds pijn doen?quote:Op maandag 24 september 2012 19:48 schreef ElisaB het volgende:
Schrijf een brief. Beter nog: ga er langs en blijf daar
OP geredquote:Hallo,
Een eBayer die veel verkoopt heeft een advertentie geplaatst waarin staat dat ze grote partijen multimedia zoeken. Ik probeer daar dus op te reageren (UK), alleen de pagina reageert steeds niet (dus: ''contact member - optie aanklikken'' daarna gebeurt er niets).
Ik heb het al via Firefox & Chrome & IE ( ) geprobeerd, maar het ligt niet aan de browser.
Kan nu ook geen contact opnemen met eBay en heb dit probleem vaker.
Is er een andere manier dan via ''contact member'' op zijn profielpagina om aan zijn e-mail te komen?
Alvast bedankt .
En wat was de oplossing? Leuk voor future reference en zulks.quote:
Juist, zoveel fatsoen kun je toch nog wel opbrengen TS... Niet?quote:Op maandag 24 september 2012 20:03 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
En wat was de oplossing? Leuk voor future reference en zulks.
denk je? Het gaat hier om cpquote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Juist, zoveel fatsoen kun je toch nog wel opbrengen TS... Niet?
Ik had er geen zin in. Jij wel?quote:Op maandag 24 september 2012 21:44 schreef Maax het volgende:
Computer probleem topic zonder rel
Of komt die straks nog?
Upc heeft een storing, ik zat te hopen op wat vermaak want ik kan niet wowenquote:
Ik heb er de kracht niet meer voor. Strals gaat ie weer dreigen met een post van mij die hij heeft opgeslagen in Wordquote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef Maax het volgende:
[..]
Upc heeft een storing, ik zat te hopen op wat vermaak want ik kan niet wowen
Dus ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 24 september 2012 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet meer voor. Strals gaat ie weer dreigen met een post van mij die hij heeft opgeslagen in Word
Je bent toch niet bang voor hem, het ergste wat hij kan doen is je begraven in steelcasesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
Da's op zich wel kinky. Maar stel dat ie dan ineens zijn broek uittrekt of zoquote:Op maandag 24 september 2012 21:54 schreef Maax het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor hem, het ergste wat hij kan doen is je begraven in steelcases
dan weet ie toch niet wat hij er mee moet doen. Word één grote teleurstelling voor allebei dusquote:Op maandag 24 september 2012 21:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's op zich wel kinky. Maar stel dat ie dan ineens zijn broek uittrekt of zo
Die PI ook echtquote:Op maandag 24 september 2012 22:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ah, het dagelijkse help mij WGR topic van de opper autist.
Yupsquote:Op maandag 24 september 2012 22:30 schreef Sjeen het volgende:
Ow echt... Kunnen jullie misschien ophouden met WGR te gebruiken als je persoonlijke speeltuin?
Beloof jij Sjeen dan ook nog even dat je WGR niet als speeltuin zult gebruiken. Kunnen we daarna allemaal rustig gaan slapenquote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef computerprobleem het volgende:
Ja heb al gevonden ik klikte op contact details daar stond het.
Gr
Hallo ElisaB,quote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beloof jij Sjeen dan ook nog even dat je WGR niet als speeltuin zult gebruiken. Kunnen we daarna allemaal rustig gaan slapen
Hihiquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hallo ElisaB,
Ik doe dat toch nooit? Jullie maken er altijd een kliederboel van, hihi.
Groetjes!
Hoe kan dat nou, dit is mijn 1e topic in weeeeeeeeeeeken tijd in WGR.quote:Op maandag 24 september 2012 23:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hihijij hangt me de keel uit, eigenlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |